Connect with us

گیمبال دی جی آی Osmo Mobile 3 یک لرزشگیر حرفه ای

منتشر شده

در

گیمبال دی جی آی osmo mobile 3 یک لرزشگیر حرفه ای

جدیدترین گیمبال موبایل دی جی آی به تازگی با نام Osmo Mobile 3 در دسترس خریدارن قرار گرفت، این محصول با داشتن ویژگی های جدید نرم افزاری و سخت افزاری می تواند به عنوان یکی از بهترین ابزارها در عکاسی مورد استفاده قرار بگیرد، چرا که توسط آن می توانید بدون کوچک ترین لرزش عکسبرداری نمائید.

گیمبال موبایل دی جی آی osmo mobile 3 رونمایی شد

لیست قیمت مونوپاد

ویژگی ظاهری گیمبال موبایل دی جی آی Osmo Mobile 3 به صورتی است که می توانید همانند مونوپاد آن را جمع کنید، و یا حتی زمانی که از آن استفاده نمی کنید به راحتی درون کیفتان قرار دهید. البته پشتیبانی از ژست های حرکتی و حالت های Sport ،Story و ActiveTrack 3.0 از دیگر ویژگی های گیمبال جدید DJI خواهد بود.

گیمبال گوشی موبایل دی جی آی osmo mobile 3

توسط قابلیت ActiveTrack 3.0 گیمبال می توانید سوژه هایی با حرکت سریع را دنبال کنید. ویژگی Story نیز قالب های متنوعی را روی ویدیو اعمال می کند که در نهایت یک کلیپ به همراه موسیقی را در اختیار شما قرار می دهد. در حالت Sport هم می توانید تصاویری از حرکات سریع ورزشی یا دویدین حیوان خانگی مورد علاقه تان را ثبت کنید.

عملکرد گیمبال موبایل دی جی آی Osmo Mobile 3 در عکاسی :

علاوه بر موارد فوق گیمبال موبایل دی جی آی Osmo Mobile 3 از ثبت ویدیوهای هایپرلپس و تایم لپس نیز پشتیبانی خواهد کرد و با استفاده از آن می توانید توسط گوشی موبایل تصاویر پانورامای 180 درجه ای را به ثبت برسانید. همچنین ثبت عکس های سلفی از طریق ژست های حرکتی نیز از دیگر ویژگی های گیمبال Osmo Mobile 3 محسوب می شود.

گیمبال موبایل دی جی آی osmo mobile 3 مناسب اسمارت فون

کمپانی DJI استابیلایزر یا گیمبال گوشی موبایل Osmo Mobile 3 را به گونه ای طراحی کرده است، که به راحتی با یک دست قابل استفاده می باشد؛ همچنین جوی استیک به همراه تعدادی از کلید های دیگر در نزدیک یکدیگر قرار گرفته اند که دسترسی به آنها در حین عکسبرداری برای شما آسان تر خواهد بود.

قیمت گیمبال موبایل دی جی آی osmo mobile 3

لازم به ذکر است اگر خواهان این هستید که از تمام قابلیت های گیمبال موبایل Osmo Mobile 3 استفاده کنید، در ابتدا باید اپلیکیشن مخصوص DJi به نام Mimo را بر روی تلفن هوشمندتان نصب نمائید. قیمت این گیمبال موبایل دی جی آی هم اکنون در بازار موبایل برابر با 119 دلار خواهد بود، و با پرداخت 20 دلار بیشتر می توانید سه پایه ویژه گیمبال Osmo Mobile 3 را نیز خریداری کنید.

ا دیدگاه

  1. مهبد

    آگوست 17, 2019 در 10:09 ق.ظ

    من از گیمبال استفاده کردم کاراییش دقیقا مثل مونوپاد با این تفاوت که اندازه ی کوچک تری داره ولی در کل ابزار خوبی برای عکاسی

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار