Connect with us

آتاری قصد ساخت بازی برای کنسول ها را دارد

منتشر شده

در

آتاری، قصد ساخت بازی برای کنسول ها را دارد

شرکت آتاری به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد بازی هایی را برای کنسول بازی بسازد. این شرکت اعلام کرده که می خواهد میزان ارائه بازی های رایگان برای موبایل را کاهش بدهد و به جای آن بازی های کامپیوتری و بازی های کنسول بازی را ارائه دهد. آتاری از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه گیمینگ بوده است و مدتی است از ساخت بازی ‌های بزرگ برای کامپیوتر و کنسول دور بوده است. شرکت آتاری در گذشته پرچمدار  صنعت بازی ‌های ویدیویی بوده است و بار دیگر می خواهد استراتژی تجاری خود را تغییر دهد. پیش بینی می شود این به احتمال زیاد بیشتر مورد استقبال گیمرها قرار خواهد گرفت.

قصد آتاری برای کاهش تولید بازی های موبایلی رایگان و ساخت بازی های کامپیوتری

لیست قیمت کنسول بازی

آتاری یک نام نوستالژی با دیدگاهی جدید

مدیرعامل جدید آتاری درباره تولید بازی های کامپیوتری و کنسول بازی اعلام کرده است که هدف این شرکت از هر تجربه‌ مربوط به بازی این است که لحظات قابل‌ دسترس و لذت بخشی را از بازی معنی ‌دار فراهم کند. این هسته‌ اصلی آتاری است و چیزی است که گذشته‌ را با آینده‌ پیوند می ‌زند. وی اعلام کرده: بازی ‌های پریمیوم این نوع از تجربه‌ بازی ‌ها را به ‌صورت بهتری ارائه می ‌دهند و با DNA آتاری هم سازگاری بیشتری دارند. وی ادامه می دهد که فضای رقابتی و بازاریابی روی شیوه‌ کسب ‌و کار و تجاری بازی ‌های رایگان تأثیر زیادی می‌ گذارند. البته مدیر آتاری اشاره کرد که آنها همچون به توسعه‌  بازی ‌های رایگان موفق که دارای جامعه‌ کاربران قابل ‌توجهی است، ادامه خواهند داد.

آتاری یک نام نوستالژی با دیدگاهی جدید

رویکرد جدید آتاری احتمالا با ضررهای زیادی مواجه خواهد شد اما در درازمدت این شرکت به هدف خود خواهد رسید. پیش بینی خود این شرکت این است که تا سال 2022 بازی های آتاری برای استفاده گیمرها عرضه خواهد شد. هرچند این شرکت قصد ندارد ارائه بازی های رایگان برای موبایل را متوقف کند.

عرضه کنسول اختصاصی Atari VCS

با وجود پیشرفت های چشمگیری که صنعت بازی به خود دید اما موفقیت هایی که در ارائه برخی کنسول ها و بازی های قدیمی مثل نینتدو به دست آمد، مدیران شرکت آتاری را به فکر انداخت تا یک کنسول بر پایه مدل کلاسیک عرضه کنند. کنسول آتاری وی ‌سی ‌اس قرار است از جدیدترین بازی ‌های روز پشتیبانی کند. این کنسول نوستالژیک ابتدا با عنوان آتاری باکس شناخته می ‌شد و به گفته‌ توسعه‌ دهندگان، ساخت آن سال‌ ها طول کشیده بود. این کنسول از سال 2017 قرار بود وارد بازار شود اما پس از اصلاحات زیاد سخت افزاری قرار است به تازگی عرضه شود.

عرضه کنسول اختصاصی Atari VCS

درباره‌ کنسول Atari VCS  و مشخصات آن می توان گفت که اجرای بازی ‌های قدیمی در کنار بازی ‌های مدرن از مهم ترین ویژگی  ‌های مهم آن است. استفاده از پردازنده و کارت گرافیک شرکت AMD باعث شده تا کنسول توانایی اجرای بازی ‌ها با کیفیت اچ‌ دی را داشته باشد. استفاده از دسته‌ قدیمی و آشنای آتاری از دیگر ویژگی‌ های جالب این کنسول است. البته این دسته های جدید با نورپردازی ال ای دی همراه خواهند بود. از طرف دیگر پشتیبانی از ۸ گیگابایت حافظه DDR4 باعث شده تا این کنسول مشکلی هنگام اجرای بازی ‌ها نداشته باشند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. فریدزاده

    جولای 17, 2021 در 10:13 ق.ظ

    ای جانم.اسم آتاری میاد من اصلا یاد بچگی میوفتم و بازی های باحال ماریو و… بنظرم آتاری دوباره تون بازیارو حرفه ای تر بسازه و بده بازی کنیم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار