لپ تاپ

آخرین مدل های لپ تاپ ریزر Blade 15 و Blade 17 Pro

دو مدل جدید لپ تاپ ریزر مدل Blade 15 و لپ تاپ Blade 17 Pro در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شدند. هرچند سال جدید میلادی به تازگی آغاز شده اما در همین ابتدای ماه و همزمان با برگزاری نمایشگاه آنلاین CES 2021 مدل های جدیدی از لپ تاپ به روی کار آمدند. از بهترین مدل ها و برندها می توان به دو مدل جدید لپ تاپ ریزر اشاره کرد که نظر منتقدان زیادی را در این نمایشگاه به خود جلب کردند. نکته جالب توجه در ساخت این دو مدل جدید لپ تاپ ریزر، استفاده از کارت گرافیک های جدید اینویدیا است که از سری RTX 30 این برند بهره می برند.

معذفی دو مدل جدید لپ تاپ ریزر در نمایشگاه سی اس اس 2021

لیست قیمت لپ تاپ ریزر

ویژگی های لپ تاپ ها Blade 15 و Blade 17 Pro ریزر

ریزر محصولات ریزر معمولا طرفداران خود را در سطح وسیعی دارد اما این دو مدل لپ تاپ با سخت افزاری که دارد برای گیمرها خدمات خوبی را ارائه می دهد. طراحی این دو مدل از لحاظ ظاهری خیلی تفاوتی با نسل های قبل ندارند اما سخت افزار به کار رفته در آنها کمی این دو مدل را نسبت به قبلی ها در سطح بالاتری قرار می دهد. با توجه به روی کار آمدن محصولات سخت افزاری با کیفیت بالا مثل کارت گرافیک های جدید اینویدیا ارتقاء محصولات الکترونیکی طبیعی به نظر می رسد.

دو مدل جدید لپ تاپ ریزر شامل Blade 15 است که خود در دو مدل استاندارد و پرو معرفی شد و Blade 17 Pro است که همانطور که از نام آن بر می آید از یک نمایشگر 17 اینچی بهره می برد. در حالت کلی و در مقایسه با مدل های قبلی لپ تاپ ریزر این سه مدل مصرف انرژی بسیار کمتری دارند. استفاده از صفحه کلید RGB و بلندگوهای پرقدرت و پورت های متنوع از ویژگی های دیگر این لپ تاپ ها محسوب می شوند.

ویژگی های لپ تاپ ها Blade 15 و Blade 17 Pro ریزر

مشخصات فنی لپ تاپ ریزر بلید 15 و 15 پرو

لپ تاپ Blade 15 یک لپ تاپ 15 اینچی با وضوح FHD می باشد که از نرخ رفرش ریت 144 هرتز بهره می برد. این مدل از پردازنده اینتل مدل Core i7-10750H استفاده می کند و دارای 16 گیگابایت رم است که قابلیت ارتقاء تا 64 گیگابایت را هم دارد. همچنین این مدل از حافظه داخلی 512 گیگابایت هم بهره می برد و قادر به پشتیبانی از کارت SSD نیز می باشد.

مدل دیگر این سری یعنی Blade 15 Pro نمایشگری با قدرت بیشتری از مدل استاندارد دارد. نرخ رفرش ریت در مدل پرو لپ تاپ 15 اینچی ریزر 360 هرتز است و به این معنیست که زمان پاسخ دهی آن 2 میلی ثانیه است. حافظه داخلی این مدل هم تا 1 ترابایت را پوشش می دهد و باتری آن 80 وات ساعت و مانند مدل استاندارد از نوع پلیمری است.

مشخصات فنی لپ تاپ ریزر بلید 15 و 15 پرو

مشخصات فنی لپ تاپ ریزر بلید 17 پرو

این مدل با نمایشگر 17.3 اینچ و وضوح فول اچ دی و فناوری IPS عرضه می شود. نرخ رفرش ریت این لپ تاپ مانند مدل Razer Blade 15 Pro است و از 360 هرتز با پوشش صد در صدی از sRGB بهره می برد. نمایشگر لمسی این مدل با میزان روشنایی 400 نیت عرضه می شود. پردازنده آن هم مانند Blade 15 Pro اینتل و Core i7-10875H 8 هسته ای است. حافظه رم در Razer Blade 17 شانزده گیگابایت است و حافظه داخلی 512 گیگابایتی آن قابل ارتقاء تا 2 ترابایت می باشد.

مشخصات فنی لپ تاپ ریزر بلید 17 پرو

در مجموع سخت افزار در سری Blade لپ تاپ های ریزر برای گیمینگ بسیار مناسب هستند. این سه مدل با قیمت پایه 1700 دلار شروع می شوند و تا 2500 دلار هم متغیر هستند. با این وجود جزء مدل های گران قیمت ریزر محسوب می شوند. سری Blade 15 تا چند روز آینده برای فروش راهی بازار خواهند شد. مدل Blade 15 Pro هم از ماه آینده میلادی به بازار روانه می شود. مدل Blade 17 Pro هم ظاهرا تا دو ماه آینده برای فروش آماده خواهد شد.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ریزر Blade 15 و Blade 17 Pro هردو لپ تاپ های گیمینگ هستند و از لحاظ فنی مشخصا بسیار قوی و جذاب و با کیفیت عالیه، باتری80 وات ساعت و پلیمریه و Blade 17 Pro تا دو ترابایت قابل ارتقا هست و اینا خیلی عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا