Connect with us

آموزش طراحی سایت با وردپرس – قسمت اول

منتشر شده

در

آموزش طراحی سایت با وردپرس – قسمت اول

آموزش طراحی سایت با وردپرس مطلبی است که با توجه به درخواست کاربران گرامی و همیشه همراه آی تی بازار ، امروز به آن می پردازیم . وردپرس نرم‌افزاری تحت وب است که می‌توانید از آن برای ساختن سرویس وبلاگ دهی، وب سایت یا وبلاگی زیبا و قدرتمند استفاده کنید. هسته‌ی نرم‌افزاری وردپرس توسط هزاران داوطلب نوشته شده و گستردگی افزودنی‌ها، پوسته‌ها، مستندات و پشتیبانی این سامانه مدیریت سایت در آن حد است که آن را برای مدیریت هرگونه وبلاگ یا وبسایت با امکانات متنوع سازگار نموده. بیش از دویست‌هزار نفر در دنیا از وردپرس فارسی برای برپا کردن خانه‌های اینترنتی خود استفاده می‌کنند. در این آموزش نحوه پیوستن شما به این خانواده بزرگ را ارائه خواهیم داد.
دانلود و راه اندازی نرم افزار وردپرس

برای دریافت وردپرس فارسی کافیست عبارت ” دانلود وردپرس فارسی ” را در گوگل جستجو کنید تا بتوانید به وب سایت رسمی پشتیبانی وردپرس فارسی منتقل شوید و با کلیک بر روی گزینه دانلود آخرین نسخه آن را دریافت نمائید.

آموزش طراحی سایت با وردپرس

پس از دریافت نسخه فشرده شده وردپرس فارسی آن را از حالت فشرده خارج میکنیم و به پوشه wordpress میرویم و محتوای داخل آن را به یک فایل فشرده با پسوند ZIP در می آوریم.

کار با نرم افزار وردپرس فارسی

فایل فشرده را توسط آپلودر کنترل پنل میزبانی خود و یا FTP به روی سرور مان آپلود کرده و سپس آن را از حالت فشرده خارج مینمائیم ( در کنترل سایر پنل ها مسیر خارج کردن از حالت فشرده قدری متفاوت با کنترل پنل آموزشی میباشند)

دانلود آموزش طراحی سایت wordpress

بانک اطلاعاتی و یا همان دیتابیس خود را با استفاده از MySQL Manager در کنترل پنل هاستینگ ساخته و اطلاعات آن را در یک تب باز نگاه میداریم.

آموزش سایت wordpress

نوبت به تنظیم فایل تنظیمات وردپرس است، که در این زمان میبایست فایل wp-config-sample.php را به wp-config.php تغییر نام داده و آن را توسط ویرایشگر کنترل پنل هاستینگ خود ویرایش کنیم. اطلاعاتی که در پایان ساخت دیتابیس به ما داده شده را در این فایل جاگذاری میکنیم.

طراحی وبسایت با وردپرس wordpress

wordpress

wordpress

wordpress آموزش طراحی سایت آماده با وردپرس

به مرحله بسیار آسان از نصب وردپرس رسیدیم و آن هم نصب نهایی است. با فراخوانی دایرکتوری ای که اطلاعات ورد پرس را در آن ریخته ایم به صورت اتوماتیک وار به صفحه نصب نهایی منتقل میشویم. با ورود اطلاعات کاملاً سلیقه ای برای وب سایت یا وبلاگ خود و کلیک بر روی راه اندازی میتوانید به دنیای بزرگ و بی نهایت وردپرس قدم بگذارید.

آموزش طراحی سایت با وردپرس

وبسایت wordpress
فیلم آموزش نصب وردپرس :

Your browser does not support the video tag.

ادامه مطلب

5 دیدگاه

  1. زهرا

    دسامبر 23, 2017 در 3:10 ب.ظ

    ممنونم راهنمای آموزش طراحی سایت با وردپرس عالی بود

  2. علیرضا

    آگوست 7, 2016 در 3:04 ب.ظ

    امروزه طراحی سایت یکی از بزگترین راه های درآمد می باشد و اینکه چون هر سنفی برای تبلیغات در امروزه نیاز به یک سایت داد . حال این سایت به خاطر استفاده عموم بسیار چیز ساده ای است و توانایی طراحی آن برای هر کسی که از زبان برنامه نویسی سر در بیاورد می تواند راحت باد ولی اینکه سایت ای تی بازار راه درست کردن آن را مشخصک رده است بسیار جالب توجه میباشد. که البته از طریق استفاده ورد پرس و یک سایت ساده که برای بال و پر دادن به آن باید از راهها برنامه نویسی وارد شد

  3. مرجان

    آگوست 6, 2016 در 3:08 ب.ظ

    سلام،وردپرس فارسی هم امروزه طرفدارای زیادی در حوزه طراحی سایت داره،طراحی ساخت یک کار بسیار جالبیه،وردپرس یک نرم افزار تحت وب است که میشه از اون برای طراحی سایت،وبلاگ و .. استفاده کرد،همان طور که در سایت آی تی باازار هم گفته شده بیشتر از 200 هزار نفر در دنیا از وردپرس فارسی برای طراحی سایت استفاده میکنند که قابل توجه است،مرسی و تشکر.

  4. محمد

    آگوست 6, 2016 در 3:06 ب.ظ

    قبل از همه چیز میخوام از آی تی بازار تشکر کنم که در بخش مقالات نحوه طراحی سایت با ورد پرس رو توضیح داده،خیلی مطلب جالبی بود و دوم این که برای طراحی سایت اگه خبره نیستید حتما از یک سری افراد یا کتاب های آموزشی در این زمینه استفاده کنید البته با کمی جستجو در سایت هم مطالب خوبی را میشه بدست آورد.باز هم سپاس که به خوبی و کامل توضیح دادید،ورد پرس برای طراحی عالیه.

  5. علی

    دسامبر 22, 2015 در 3:07 ب.ظ

    با سلام لطفا در مورد فایل htaccess. هم توضیحاتی بفرمائید و آیا بعد از نصب ورد پرس بر روی هاست تغییراتی درون فایل باید انجام داد ؟ با تشکر

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار