Connect with us

آیا آپدیت اندروید 12 گوشی های شیائومی را از کار می اندازد؟

منتشر شده

در

آیا آپدیت اندروید 12 گوشی های شیائومی را از کار می اندازد

سوالی که چند روزی است کاربران شیائومی را درگیر کرده این است که آیا آپدیت اندروید 12 گوشی های شیائومی را از کار می اندازد؟ بعد از رونمایی و نصب آپدیت جدید سیستم عامل اندروید یعنی نسخه بتای اندروید 12، به نظر می رسد این آپدیت در برخی گوشی های موبایل شیائومی اخلال ایجاد می کند. در حالی که شیائومی به عنوان یک برند فعال در زمینه گوشی های موبایل و دیگر گجت های مرتبط فعالیت می کند، این موضوع می تواند امتیاز منفی برای محصولات این شرکت تلقی شود. هرچند مطمئنا چاره ای برای مشکلات احتمالی ایجاد شده اندیشیده خواهد شد. هنوز معلوم نیست مشکل ایجاد شده فقط مربوط به نسخه بتا است یا کلا گوشی های شیائومی ممکن است با اندروید 12 و قابلیت های آن سازگار نباشند.

اندروید 12 برای برخی پرچمداران شیائومی عرضه شده است

لیست قیمت گوشی موبایل شیائومی

آپدیت جدید اندروید کدام گوشی های شیائومی را از کار می اندازد؟

کمپانی شیائومی از اولین تولیدکنندگان گوشی موبایل بود که پوسته اختصاصی خود را بر پایه اندروید ۱۲ را امتحان کرد. این شرکت نسخه بتای MIUI را برای گوشی های پرچمدار خود، یعنی گوشی شیائومی می ۱۱ و می ۱۱ پرو و Mi 11 i منتشر کرده است. اما کاربرانی که این نسخه را بر روی گوشی های موبایل خود نصب کرده اند، دچار مشکلاتی شده اند و از نصب آن پشیمان شده اند. بر طبق گزارش های منتشر شده پس از نصب به ‌روز رسانی ‌هایی در گوشی ‌های هوشمند می ۱۱ و می ۱۱i و می ۱۱ اولترا، این چند مدل گوشی موبایل شیائومی از کار می افتند.

آپدیت جدید اندروید کدام گوشی های شیائومی را از کار می اندازد

در این صورت نیاز است که به مرکز خدمات پشتیبانی گوشی های شیائومی تماس بگیرید تا این مشکل برطرف شود. هرچند در موقع نصب این نسخه از پیش به کاربران هشدار داده می شود و این هشدارها در قالب توضیحاتی نمایش داده می شوند. پس کاربران با تایید و نصب این نسخه ها، مسئولیت مشکلات احتمالی پیش آمده را می پذیرند. در مجموع همه نسخه ها پیش از ارائه نسخه اصلی یک سیستم عامل حاوی خطاهایی هستند. در اصل، این نسخه ها برای برطرف کردن همین باگ ها ارائه می گردند تا در نسخه اصلی این موارد به کمترین حد خود برسند.

زمان به ‌روزرسانی اندروید ۱۲ برای تمام گوشی های هوشمند اندرویدی

دیو برک، معاون توسعه اندروید گوگل، در یک پیام توییتری اعلام کرد که جدیدترین نسخه اندروید Snow Cone نامیده می ‌شود. این سنت قدیمی گوگل است که نام های دسرها را برای ورژن های مختلف اندروید در نظر می گرفته است. نسخه اندروید ۱.۵ اولین ورژن بود که در سال ۲۰۰۹ از اسم یک دسر استفاده کرد و Cupcake نام گرفته شد. تا پیش از آن دو نسخه ابتدایی اندروید، یعنی ۱.۰ و ۱.۱ اسم نداشتند. نسخه اندروید 10 و 11 نام خاصی نداشتند تا اینکه مجددا قرار است با نام های فانتزی ای مواجه شویم.

زمان به ‌روزرسانی اندروید ۱۲برای تمام گوشی های هوشمند اندرویدی

قرار است تا آخر امسال تمام گوشی های اندرویدی مثل گوشی موبایل سامسونگ، وان پلاس، ریلمی و غیره هم اندروید 12 را دریافت خواهند کرد. این نسخه بهبودهای فراوانی را نسبت به نسخه های قبلی دریافت کرده است و قرار است تجربه کاربری خوبی را در اختیار کاربران قرار دهند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار