موبایل

ارائه بروز رسانی اندروید 5 برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آلفا SM-G850

اولین دستگاه سامسونگ در سری Galaxy که بدنه ای مرکب از فلزی و پلاستیک داشت، اولین دستگاهی که طراحی شده بود تا پاسخی به انتقادات و انتظارات کاربران باشد، یک دستگاه لوکس که سامسونگ تمرکز ویژه ای روی آن نداشت.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

ارائه بروز رسانی اندروید 5 برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آلفا SM-G850

تمرکز ویژه از این نظر که فروش خیلی بالایی را از آن انتظار نداشت و خیلی زود به تولید آن پایان داد. دستگاهی که در بهبوهه شهریور و ارایهآیفونهای جدید، در کنار گلکسی نوت 4 (آلفا کمی زودتر معرفی شد) به بازار آمد. این دستگاه با تمام خوب بودنش اما از هجمه تبلیغاتی سامسونگ بی نصیب بود و سر و صدای زیادی پیرامونش نبود. این کم لطفی سامسونگ تا ارایه آپدیت اندروید 5 هم ادامه داشت و کم کم گمان می کردند که آلفا آپدیت نمی شود، خبر خوب این است که این تصور اشتباه بوده است.گلکسی آلفا مدل SM-G850 را دارد و این دستگاه امروز به اندروید 5.0.2 به روزرسانی شده است.

حتما می دانید کهگلکسیاس 5 به اندروید 5 و گلکسی نوت 4 به اندروید 5.0.1 به روزرسانی شدند. گلکسی A3 هم به اندروید 5.0.2 به روزرسانی شد. این به روزرسانی چند تغییر در رابط کاربری داشته است. محیط سیاه رابط کاربری که قبلا مصرف باتری خیلی کمتری داشت، حالا سفید شده است، برنامه های Call، Message و چند برنامه دیگر تغییر در رابط کاربری داشته اند.سرعت دستگاه و عملکرد آن ارتقا میابد و در مجموع خبر خوشحال کننده ای برای دارندگان این دستگاه زیبای سامسونگ خواهد بود.

در تصاویر زیر می توانید تغییرات را ببینید:

ارائه بروز رسانی اندروید 5 برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آلفا SM-G850ارائه بروز رسانی اندروید 5 برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آلفا SM-G850ارائه بروز رسانی اندروید 5 برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آلفا SM-G850ارائه بروز رسانی اندروید 5 برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آلفا SM-G850ارائه بروز رسانی اندروید 5 برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آلفا SM-G850

در حال حاضر این به روزرسانی برای اپراتور SK Telecom کشور کره ارایه شده است و به مرور برای دیگرنقاط دنیا هم عرضه خواهد شد. اطلاعات این رام را می توانید در تصویر زیر ببینید:

ارائه بروز رسانی اندروید 5 برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آلفا SM-G850

البته توجه دارید که ظاهر رابط کاربری این به روزرسانی با آنچه که در گلکسی اس 6 و اس 6 اج دیده ایم متفاوت است.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام و روز بخیر،گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آلفا SM-G850 ولین دستگاه سامسونگ در سری Galaxy که بدنه ای مرکب از فلزی و پلاستیک دارد،که متاسفانه فروش خیلی بالایی هم نداشت و تولیدش زودتر از موعد مقرر به پایان رسید،گلکسی آلفا مدل SM-G850 را دارد و این دستگاه امروز به اندروید 5.0.2 به روزرسانی شده است. ممنون و تشکر از سایت خیلی خوب آی تی بازار.

  2. با سلام
    ارائه بروز رسانی اندروید 5 برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آلفا SM-G850 که این گوشی طرفداران زیادی داشت و افرادی که از این گوشی ها استفاده میکنند خوشحال شدند. این گوشی یکی از بهترین گوشی های سامسونگ است که طراحی خوبی داره و بدنه فلزی و پلاستیکی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا