Connect with us

آپدیت جدید نیتندو در دسترس قرار گرفت

منتشر شده

در

ساختار بدنه کنسول نیتندو سوییچ

کنسول نینتندو سوییچ به روز رسانی جدیدی برای سیستمش دریافت میکند که به ۱۴.۱.۰ ارتقا می یابد و برخی قابلیت های اعلان جدید به آن اضافه میگردد.

به روز رسانی سیستم عامل نینتندو سوییچ

نینتندو نیز مانند شرکت های مایکروسافت و سونی مرتباً کنسول خود سوییچ را به روزرسانی میکند تا از گردانه عقب نیفتد. شاید آپدیت های جدید نینتندو به بزرگی آپدیت های سونی و مایکروسافت نباشند، ولی همین تغییرات کوچک روی کنسول سوییچ باعث بهبود عملکرد سیستم دستی این کنسول میشوند. حالا خواه صرفاً باعث ثبات نرم افزاری آن شوند و خواه ویژگی های جدید به آن اضافه کنند.

آپدیت جدید نیتندو سوییچ

آپدیت جدید نیتندو سوییچ

کسب Platinum Points بیشتر برای کنسول نینتندو

آخرین به روز رسانی ریزبرنامه ای نینتندو پس از اعلام فهرستی از کاربردهای کاملش را در اختیار کاربران قرار میدهد. در قابلیت جدید کاربران میتوانند راه های جدیدی برای کسب Platinum Points داشته باشند. این سکه ها در کنسول نینتندو سوییچ امتیازاتی هستند که بدون نیاز به خرید نرم افزار و با استفاده از نرم افزارهای مختلف به دست می آیند.

چون این سکه ها به مرور زمان منقضی میشوند، نینتندو راهی را پیش روی کاربران گذاشته است که قبل از انقضای سکه های خود بتوانند از آن ها استفاده ی مفید ببرند. البته هنوز هم کاربران میتوانند از استفاده از این سکه ها صرف نظر کنند، چون برای بسیاری اصلاً کاربردی ندارد.

کنسول بازی نیتندو سوییچ

کنسول بازی نیتندو سوییچ

آیکون های بیشتر برای Platinum Points

طبق این به روز رسانی جدید، نینتندو تعدادی آیکون به مجموعه آیکون های سفارشی Platinum Points برای این کنسول بازی اضافه کرده است. در مجموع ۱۶ آیکون اضافه شده است که هشت تای آن ها برای Animal Crossing: New Horizons است و نیمی دیگرش به  Splatoon 2 تعلق دارد. این دو بازی قبلاً هم آیکون هایی برای کسب امتیاز داشته اند، ولی تصاویر شخصیتت ها و تصویرگری ها قبلاً در دسترس نبودند. این آیکون ها تا اول ماه می در دسترس هستند و کاربرانی که چند امتیاز پلانیتیوم بیشتر ندارند یا میخواهند مقدار بیشتری کسب کنند، باید تا قبل از این تاریخ دست بجنبانند.

بازی های نیتندو سوییچ

بازی های نیتندو سوییچ

به روز رسانی مفید یا بی فایده ی نینتندو؟

متأسفانه به روز رسانی جدید کنسول بازی نینتندو دردی به حال کسانی که منتظر تغییرات اساسی بودند، دوا نمیکند. در مورد کنسول نینتندو معمولاً برنامه همیشه همین است، چون از زمان انتشار این کنسول به روز رسانی اساسی سخت افزاری برایش ارائه نشده است. بااینکه طرفداران این کنسول تا حد بسیار زیادی از عملکردش راضی بودند، به این معنا نیست که نمیخواهند شاهد پیشرفتش باشند.

امید است که در آینده کنسول بازی نینتندو تم های مخصوصی برای شخصی سازی بیشتر این کنسول ارائه بدهد و همین باعث ارتقا سیستم امتیازگیری Platinum Points هم میشود.

کنسول نیتندو سوییچ

کنسول نیتندو سوییچ

درست است که نینتندو سوییچ در مقایسه با بازی های کنسول بازی مایکروسافت یا کنسول بازی سونی محدودتر است، ولی باید فکری به حال سازماندهی بازی های روی صفحه اصلی و برقراری ارتباط مستقیم با بازیکنان در خارج از بازی کنند. کاربران فعلاً باید منتظر بمانند که ببینند نینتندو میتواند خواسته هایشان را برآورده کند، یا خیر.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار