Connect with us

آپدیت جدید واتساپ با قابلیت های جدیدی همراه خواهد بود

منتشر شده

در

آپدیت جدید واتساپ با قابلیت های خوبی خواهد آمد

به زودی قرار است آپدیت جدید واتساپ با قابلیت های جدیدی عرضه شود. در این آپدیت جدید، واتساپ ویژگی ‌های تازه ای را برای کاربران iOS عرضه خواهد کرد. برخی از این ویژگی ‌ها شامل قابلیت view once یا یک بار مشاهده کردن عکس ‌ها و ویدیوهای ارسال شده می باشد. همچنین برای نوتیفیکیشن درون برنامه‌ هم طراحی تازه ای در نظر گرفته شده است.

واتساپ در حال حاضر یکی از پر کاربرد ترین پلتفرم های پیام رسان است که تحت نظارت فیس بوک فعالیت می کند. این پیام رسان در هر دوره از انتشار آپدیت های خود، علاوه بر برطرف کردن باگ ها، سعی در ارائه ویژگی های جدید و جذابی برای کاربران می نماید.

ورژن جدید پیام رسان واتس اپ

لیست قیمت گوشی موبایل

ویژگی های آپدیت جدید WhatsApp

بنابر گزارشی که در وب ‌سایت WABetaInfo منتشر شده است این قابلیت ها ابتدا به صورت نسخه بتا عرضه می شوند. سپس، بعد از انتشار قابلیت view once برای آزمایش ‌کنندگان بتای اندروید، آپدیت جدید واتساپ همین قابلیت را با نسخه 2.21.140.9 برای iOS و گوشی آیفون نیز ارائه خواهد کرد. کاربران واتس اپ، با استفاده از این قابلیت یک بار مشاهده، می ‌توانند همانند برنامه اسنپ ‌چت عکس ‌ها و ویدیوهایی را ارسال کنند که پس از دیده شدن از بین خواهند رفت.

ویژگی های آپدیت جدید WhatsApp

احتمال می رود این قابلیت واتساپ با اسنپ‌ چت تفاوت ‌هایی دارد که هنوز توسط شرکت‌ توسعه‌ دهنده مشخص نشده است. همچنین در این زارش اعلام شد که هنوز قابلیت اعلام گرفتن اسکرین شات از محتواهای واتس اپ وجود ندارد. قابلیت دیگری نیز در نسخه بتا معرفی شده است که مربوط به نوتیفیکیشن جدید درون برنامه ‌ای با طراحی مجدد می باشد. این قابلیت هم امکان مشاهده جزئیاتی مانند تصاویر، ویدیو، گیفت‌ و استیکر را به کاربر خواهد داد. امکان مشاهده نوتیفیکیشن درون خود برنامه، ویژگی خوبی خواهد بود. به این صورت که کاربر می تواند پیام هایی را که اخیرا دریافت کرده را در کنار پیام های جدید با اسکرول کردن مشاهده کند.

عرضه اولیه آپدیت جدید به صورت نسخه بتا

مانند اکثر آپدیت های جدید برنامه ها، به آزمایش ‌کنندگان نسخه بتا توصیه می شود آپدیت جدید واتساپ را دریافت کنند و بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود نصب کنند.. سپس با ارسال عکس یا ویدیویی پی ببرند که این قابلیت ها برای آنها در دسترس است. کاربران واتس اپ بعد از نصب این آپدیت با یک بار باز کردن عکس یا ویدیو متوجه حذف آنها می ‌شوند. به این صورت که پیام Opened را مشاهده می ‌کنند. جزئیات دیگری از پیام هم در Message Info قابل دسترسی خواهد بود.

عرضه اولیه آپدیت جدید به صورت نسخه بتا

در نوتیفیکیشن درون برنامه‌ای جدید اگر پیامی خوانده شود به عنوان read حساب نشده و تیک آبی روی آن قرار نخواهد گرفت و کاربر باید چت را به طور معمول باز کرده و پیام را بخواند. پیش بینی می شود پس از انتشار این قابلیت برای آزمایش کنندگان نسخه بتا، پس از مدت کمی نسخه عمومی این به روز رسانی هم آماده عرضه شود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

2 دیدگاه

  1. شهروز

    جولای 31, 2021 در 11:38 ق.ظ

    از وقتی تلگرام فیلتر شد ما شب و روز از واتس اپ داریم استفاده میکنیم و خب خیلی خوبه و برروز بشه و اپدیت کنند، اما چه فایده که بیان قطعش کنن و کالا بریم سروش و روبیکا

  2. کمیل

    جولای 31, 2021 در 11:27 ق.ظ

    بابا فقط کافیه وقتی پیامت رو پاک میکنی دیگه نمایش نده برای طرف مقابلت حالا هی اپدیت جدید بذار

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار