Connect with us

آپدیت جدید گوگل برای دستگاه های اندروید

منتشر شده

در

آپدیت جدید گوگل برای اندروید

گوگل آپدیت های جدیدش برای ماه دسامبر را برای اندروید عرضه کرد. این به روز رسانی ها برای گوشی های تلفن همراه، ساعت ها و تلویزیون گوگل میشود که شامل حالت خواندن، یک ویجت جستجوی جدید برای یوتیوب، تصاویر جدید برای کولاژها و کاشی های جدید برای سیستم عامل Wear OS میشود. البته ناگفته نماند که برای زمستان و فصل تعطیلات نیز به روز رسانی داریم.

آپدیت گوگل برای گوشی موبایل

به روز رسانی ماه دسامبر اندروید یک حالت خواندن را اضافه کرده است که برای افرادی که مشکل بینایی دارند، بسیار کمک میکند. این حالت به کاربران این امکان را میدهد که نوع قلم، اندازه فونت و کنتراست را برای دید بهتر تنظیم کنند. علاوه بر این یک عملکرد تبدیل متن به گفتار اضافه شده است که قابلیت کنترل سرعت دارد تا کاربران بتوانند مقالات را به صورت آنلاین گوش دهند.

به روز رسانی گوگل برای گوشی موبایل
به روز رسانی گوگل برای گوشی موبایل

برای این کار باید نرم افزار Reading Mode را روی تلفن همراهتان نصب کنید و دستورالعمل ها را برای فعالسازی این میانبر پیروی کنید. گوگل همچنین در حال معرفی یکی ویجت جدید به صفحه اصلی یوتیوب است که دسترسی آسان به نوار جستجو، خانه، Shorts، مشترکان و کتابخانه را ممکن میسازد.

به روز رسانی بخش تصاویر گوگل

بخش تصاویر گوگل در حال اضافه کردن طرح های جدید برای کولاژها است که توسط یک زوج استرالیایی و هنرمند مشهور آبرنگ Yao Cheng برای فصل تعطیلات ساخته شده است. میتوانید عکس ها را در برنامه Google Photos انتخاب کنید، آنها را به کولاژ اضافه کنید و از طریق این سبک های جدید را مرور و در نهایت در یک قاب تحویل بگیرید.

گالری به روزرسانی شده اندروید
گالری به روزرسانی شده اندروید

بخش کیبورد گوگل نیز ایموجی قلب آبی، آدم برفی و برف را برای ایموجی های فصل تعطیلات اضافه کرده است.

آپدیت جدید ساعت های اندرویدی گوگل

به روز رسانی سیستم عامل ساعت ها شامل معرفی کاشی های جدید و صفحه های ویجت-مانند برای دسترسی سریع به اطلاعات از جمله مخاطبین مورد علاقه، زمان طلوع و زمان غروب آفتاب میشود. در حال حاضر کاشی هایی برای نقشه گوگل هست تا به شما امکان دسترسی به مکان های ذخیره شده مانند محل کار و خانه را میدهد.

به روز رسانی ساعت های اندرویدی گوگل
به روز رسانی ساعت های اندرویدی گوگل

همچنین برنامه Keep روی Wear OS به روز رسانی شده است تا یادداشت ها و لیست ها با فرمت بهتری و همراه با زمینه های سفارشی، عکس ها و نقاشی ها خوانده شوند. این غول جستجو در حال پشتیبانی از برنامه Adidas Running است. این به روز رسانی که طی هفته آینده اضافه میشود، به کاربران امکان میدهد بیش از سی تمرین را از طریق دستور صوتی در ساعت خود شروع کنند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار