Connect with us

آپدیت نرم افزاری Galaxy Watch4 ارائه می شود

منتشر شده

در

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4

ساعت های هوشمند سامسونگ سری 4 یعنی سامسونگ گلکسی واچ 4 و واچ 4 کلاسیک در حال دریافت به روزرسانی نرم افزاری جدید هستند که ویژگی های مختلفی را برای آن ها به ارمغان می آورد. این آپدیت نرم افزاری جدید در چیدمان برنامه ها و آیکون ها و برنامه های تمرین ورزشی پیشرفت چشمگیری به وجود آورده است که مطمئنا رضایت ورزشکاران را جلب خواهد کرد. علاوه بر این سامسونگ، بند ساعت های جدیدی را نیز به بازار ارائه می دهد.

بند و شکل ساعت هوشمند گلکسی 4 سامسونگ

بند و شکل ساعت هوشمند گلکسی 4 سامسونگ

تناسب اندام در آپدیت جدید سامسونگ Galaxy Watch4

یکی دیگر از اهداف سامسونگ برای آپدیت ساعت های هوشمند سری 4 خود، شناسایی ترکیب های بدنی جدید است که شامل نکات و یادآوری های روزانه بوده که به شما کمک می کند در مسیر تناسب اندام خاص خود بمانید. همچنین جزئیاتی مانند وزن، درصد چربی بدن و توده های عضلانی و اسکلتی شما را در برنامه Samsung Health گوشی موبایلتان نمایش خواهد داد.

بررسی بدن با ساعت Galaxy Watch4 سامسونگ

بررسی بدن با ساعت Galaxy Watch4 سامسونگ

ویژگی های بروز شده تمرین های ورزشی گلکسی واچ 4

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch4 در آپدیت جدید، ویژگی های به روز شده تمرین اینتروال را ارائه می دهد که به دوندگان و دوچرخه سواران اجازه می دهد تا جلسات تمرینی مخصوص به خود را تنظیم و پیگیری کنند. همچنین سامسونگ قابلیت بررسی VO2 Max را نیز اضافه می کند تا به شما اطلاع بدهد که در لحظه های مختلف چقدر به خودتان فشار می آورید. علاوه بر این یک نشانگر بررسی میزان تعریق را نیز در اختیار شما قرار داده است که میزان عرق از دست رفته شما در طول ورزش را بررسی و آب مصرفی برای ریکاوری را اندازه گیری می کند. گفتنی است که اندازه گیری ضربان قلب کاربر در ساعت های هوشمند Galaxy Watch 4 حتی تو دو دقیقه پس از پایان تمرین شما بررسی می شود.

اندازه گیری سطح اکسیژن خون ساعت هوشمند گلکسی 4 سامسونگ

اندازه گیری سطح اکسیژن خون ساعت هوشمند گلکسی 4 سامسونگ

بررسی خواب در آپدیت جدید ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch4

همانطور که گفته شد سامسونگ با ارائه قابلیت ها و ویژگی های جدید در ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 4 مورد محبوبیت بیشتری در میان کاربران قرار گرفته است. یکی دیگر از ویژگی های به روز شده در این ساعت هوشمند ارائه یک برنامه خواب و بررسی کیفیت خواب است که به شما نکات شخصی در مورد چگونگی استراحت بهتر را ارائه می دهد. برنامه جدید بررسی کیفیت خواب در اسمارت واچ سامسونگ Galaxy Watch4 برای هر کاربر بر اساس روال روزانه و بررسی بدن در هر لحظه، می تواند تشخیص دهد شما در حال خواب هستید یا نه. به محض این که این ساعت هوشمند سامسونگ تشخیص دهد که شما به خواب رفته اید به طور خودکار دستگاه های SmartThings متصل شما مانند تلویزیون و چراغ های هوشمند را خاموش می کند.

بررسی خواب ساعت هوشمند سامسونگ واچ 4

بررسی خواب ساعت هوشمند سامسونگ واچ 4

بنابراین در صورتی که صاحب یک ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch4 هستید به شما پیشنهاد می کنیم که نسخه آپدیت آن را تهیه کنید تا در طول ورزش و زندگی روزمره خود از ویژگی های مختلف آن بهره مند شوید، همچنین به جرئت می توان ادعا کرد که این ساعت هوشمند سامسونگ یک انتخاب هوشمندانه برای افرادی است که همواره از تجهیزات خانه هوشمند سامسونگ استفاده می کنند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار