Connect with us

آیفون SE جدید در اوایل سال 2022 عرضه می شود

منتشر شده

در

آیفون SE جدید در اوایل سال 2022 عرضه می شود

بر اساس گزارش هایی که اپل منتشر کرده است، سومین گوشی آیفون اس ای در نیمه اول سال 2022 عرضه خواهد شد. این گوشی از تراشه A14 که در گوشی های آیفون 12 به کار رفته بود، بهره خواهد برد. اپل گوشی آیفون SE را با هدف عرضه یک گوشی اقتصادی تر، روانه بازار کرد. تا حالا هم مدل اولیه و مدل iPhone SE 2020 با استقبال خوبی در بازار روبرو شدند.

سال 2021 ظاهرا مدلی از این گوشی اقتصادی خود را رونمایی نخواهد کرد ولی در عوض در اوایل سال 2022 آیفون اس ای 3 رونمایی و عرضه خواهد شد. ظاهرا سومین مدل از این گوشی اپل، فرق ظاهری چندانی با مدل های قبلی خود ندارد. این گوشی شبیه به گوشی آیفون 8 طراحی و ساخته شده بود.

آیفون اس ای 3 با اینترنت 5 جی در 2022 عرضه می شود

لیست قیمت گوشی آیفون

گوشی iPhone SE با تراشه ای قدرتمندتر

بر اساس گزارش هایی که قبلا منتشر شده بود گفته می شد که تراشه A14 که تراشه اختصاصی خود اپل است برای این گوشی موبایل به کار خواهد رفت. اما شایعاتی وجود دارند مبنی بر اینکه اپل در این سری از تراشه A15 استفاده خواهد کرد. این تراشه همان تراشه ای خواهد بود که در ساخت آیفون 13 از آن استفاده خواهد شد. هنوز قطعیت این موضوع مشخص نشده است اما در هر صورت گوشی آیفون مدل اس ای جدید تراشه ای قوی تر از دو مدل قبلی خود دارد. ضمن اینکه در صورت استفاده از هر کدام از تراشه ها، با توجه به به کار گیری مودم کوالکام، آیفون اس ای جدید قادر به پشتیبانی از اینترنت 5G می باشد.

گوشی iPhone SE با تراشه ای قدرتمندتر

زمان و قیمت عرضه گوشی آیفون اس ای

اولین بار در سال 2016 بود که آیفون اس ای به عنوان جایگزینی برای آیفون 5 اس معرفی شد. پس از آن در سال 2020 مدل دیگری از این گوشی آیفون رونمایی شد که مبتنی بر شکل ظاهری آیفون 8 بود. ولی مدل جدید از تراشه A13 که در سری آیفون 11 به کار می رفت استفاده می کرد. حالا باز هم با یک سال تاخیر گوشی اقتصادی اپل با عنوان iPhone SE 2022 قرار است اوایل سال آینده میلادی رونمایی شود. به گفته مدیران اپل، این گوشی از ارزان ترین گوشی های موبایل خواهد بود که از اینترنت 5G پشتیبانی می کند.

زمان و قیمت عرضه گوشی آیفون اس ای

پیش بینی می شود این مدل هم نمایشگر بزرگتری از مدل قبلی داشته باشد و هم دوربین باکیفیت تری را پشتیبانی کند. اما از لحاظ ظاهری همچنان شبیه به مدل های قبلی است و از دکمه هوم برخوردار است. این گوشی همانطور که از نام و مشخصات آن پیداست یک مدل اقتصادی می باشد. پیش بینی می شود این گوشی حدود 700 دلار قیمت داشته باشد.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. هلیا

    جولای 27, 2021 در 9:05 ق.ظ

    Se اپل تبدیل شده به یه گوشی خوب تو آیفون ک چندتا ازش داره میسازه و همینجور مدل جدیدش میاد تو بازار. ارزون تر از ایفون ۱۲ و ۱۱ ست و جدید تر از آیفون ۶ و اینا..گوشی خیلی خوبیه..ایراداته اولیه ش مثل باتری رو هم رفع کرده

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار