Connect with us

آیفون SE 3 و آیپد ایر نسل 5 بزودی رونمایی می شود

منتشر شده

در

گوشی موبایل آیفون SE 2022

سایت خبری بلومبرگ در روز گذشته گزارشی از ارائه یک محصول جدید اپل سخن گفت و به نظر می رسد که اخبار آن ها از یک فرد مطلع به دست آمده است. این محصول جدید در واقع گوشی موبایل آیفون SE 3 (2022) با پشتیبانی از قابلیت 5G بوده که در واقع نسخه به روزرسانی شده آیفون SE 2 (2020) است. این گوشی موبایل آیفون به همراه یک مدل جدید آیپد در 8 مارس یا نزدیک به 8 مارس در طی یک رویداد معرفی و روانه بازار خواهد شد. البته گفتنی است که احتمال دارد ابرگزاری ین رویداد جدید اپل در مواجهه با تاخیر در تولید یا سایر تغییرات جا به جا شود.

مشخصات گوشی موبایل آیفون SE + 5G

طبق این گزارش سایت بلومبرگ، آیفون SE3 اولین آپدیت گوشی موبایل iPhone SE 2 بوده که از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می کند، دوربینی بهبود یافته تر دارد و پردازنده آن سریعتر می باشد. طبق اطلاعات به دست آمده تراشه گوشی SE 3 آیفون 15 Bionic اپل به همراه یک رم 3 گیگابایتی می باشد اما از لحاظ ظاهری مشابه آیفون اس ای قدیمی یا همان iPhone SE 2020 می باشد. در رابطه با رزولوشن دوربین این محصول اطلاعات دقیقی مشخص نشده اما شایعه شده است که گوشی موبایل آیفون SE 3 مجهز به یک دوربین 12 مگاپیکسلی پیشرفته و بهبود یافته تر نسبت به نسخه قبلی خود خواهد بود.

گوشی موبایل آیفون SE 3 + 5G

گوشی موبایل آیفون SE 3 + 5G

از آن جایی که مشخصات فنی این گوشی موبایل پیشرفت چشمگیری نسبت به سری های قبل آیفون SE داشته و همواره این مدل از محصولات اپل از قیمتی مناسب برخوردار هستند، احتمال داده می شود که با محبوبیت گسترده ای در میان کاربران و مخاطبان اپل پیدا کند.

مشخصات iPad Air نسل پنجم اپل

همانطور که گفته شد در رویداد جدید اپل قرار است به همراه گوشی موبایل آیفون SE 3، نسل جدیدی از تبلت های اپل نیز به بازار معرفی شود. طبق شایعات این تبلت جدید اپل که نسل پنجم iPad Air می باشد طراحی مشابه iPad mini 2021 دارد که در سال گذشته روانه بازار شد و آخرین مدل مشابه به iPad mini 2021 بوده که پیش از طراحی مدل جدید آیپد در سال 2023 تولید می شود.

این مدل جدید آیپد با صفحه نمایش 10.2 اینچی احتمالا می تواند شامل تراشه A15 Bionic، پشتیبانی از قابلیت 5G، بلوتوث ورژن ، 5.0، یک پورت لایتنینگ و دوربین سلفی بهبود یافته با فناوری Center Stage برای حفظ و نگه داشتن سوژه ها در جلوی دوربین باشد.  البته برخی از منابع اعلام کرده اند که اپل در حال کار کردن بر روی اتقاء آیپد معمولی خود می باشد که احتمال داده می شود تا پایان سال 2022 با پشتیبانی از فناوری 5G با نام آیپد نسل دهم عرضه خواهد شد.

نسل پنجم iPad Air

نسل پنجم iPad Air

البته ناگفته نماند که منابع خبری و اطلاع دهنده در رابطه با این رویداد جدید اپل اطلاع کامل و دقیقی ارائه نکرده اند و برای جزئیات دقیق تر باید منتظر اخبار جدید شرکت اپل باشیم.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار