Connect with us

آیپاد تاچ جدید اپل با سیستم عامل iOS 13 عرضه شد

منتشر شده

در

آیپاد اپل دارای صفحه نمایش لمسی و سیستم عامل ios 13

کمپانی اپل چند هفته پیش یک نسخه جدید از آیپاد تاچ را معرفی و به بازارهای صوت و تصویر عرضه کرد. این آیپاد تاچ دارای یک صفحه نمایش کوچک با وضوح پایین بوده که با قیمت 200 دلار در اختیار کاربران و خریداران قرار گرفته است.

سیستم عامل ios 13 در آیپاد اپل 2019

لیست قیمت موزیک پلیر

در بررسی وب سایت CNET از آیپاد لمسی 2019 که توسط پاتریک هلند صورت گرفته، به وضوح متوجه این موضوع می شویم که آیپاد لمسی 2019 اپل برخلاف ظاهر ساده ای که دارد به مشخصات فنی خوبی بهره مند شد است؛ و دارای ویژگی های نرم افزاری ویژه و بالقوه ای می باشد که همه این ها مربوط به پشتیبانی آیپاد لمسی 2019 از سیستم عامل iOS 13 می شود.

نسل جدید آیپاد تاچ 2019 اپل مجهز به سرویس Apple Arcade :

از زمانی که سیستم عامل iOS به صورت رسمی منتشر شد 11 سال می گذرد و ما طی این 11 سال شاهد تکامل و پیشرفت قابل توجه ای در بخش نرم افزار، بازی و اپلیکیشن های AppleStore بوده ایم. از جمله دلایلی که کاربران گوشی های هوشمند آیفون و سیستم عامل iOS را برای خود انتخاب می کنند یکی رابط کاربری و نرم افزاری (User Interface) بسیار روان و آسان سیستم عامل iOS است و دیگری شبکه عظیم بازی ها و برنامه های کاربردی کاملا SAFE (امن) فروشگاه نرم افزاری اپل (Apple Store) می باشد.

آیپاد تاچ اپل جدید

در اواخر سال جاری، اپل یک سرویس بازی مبتنی بر اشتراک ارائه می دهد که در آن هزینه های ماهانه برای بازی های iOS توسط برخی از توسعه دهندگان بازی های برتر جهان در نظر گرفته شده است. کمپانی اپل پیش بینی کرده است 100 بازی منحصر به فرد برای سرویس اپل آرکد در زمان راه اندازی قابل دسترس خواهد بود.

کاربران جهت استفاده از خدمات سرویس اپل آرکد باید ابتدا ثبت نام کرده سپس با پرداخت حق اشتراک می توانند بازی های موجود در سرویس Apple Arcade را بدون پرداخت هیچ هزینه ای دانلود و بازی کنند. آیپاد لمسی جدید 2019 همچنین با برنامه های AR موجود در فروشگاه اپل استور کاملا سازگارخواهد بود.

آیپاد تاچ اپل مدل 2019

این ویژگی شامل پشتیبانی از تمامی برنامه های کاربردی اندازه گیری و محاسباتی سیستم عامل آی او اس می باشد که به کاربر این امکان را می دهد تا با استفاده از یک خط کش دیجیتال واقعا منعطف به طور واقعی چیزهایی را در دنیای واقعی اندازه گیری کند.

ا دیدگاه

  1. ابوالفضل

    ژوئن 18, 2019 در 10:44 ق.ظ

    آپپاد جدید اپل واقعا خیلی شبیه به آیفون های اپل، این محصول اپل کی وارد بازار ایران میشه؟ و چطوری میشه خریداری کرد؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار