Connect with us

آیپد ایر 4 اپل به زودی تولید می شود

منتشر شده

در

ساخت آیپد ایر 4 جدید اپل

کمپانی اپل تصمیم دارد آیپد ایر 4 خود را با نمایشگر 11 اینچی و پورت یو اس بی تایپ سی، به زودی تولید و روانه بازار کند. اخیرا گزارشی از طرف یک رسانه مجازی کشور چین منتشر شد که در آن اعلام شد اپل در نسل چهارم سری آیپد ایر خود، در ارتقاء این سری Apple iPad Air 4 خود را با نمایشگری بزرگتر و پورت یو اس بی سی تولید کند. در این مدل پورت لایتنینگ به کار رفته در مدل های قبلی حذف، و پورت USB-C که کاربرد های فراوان تری دارد به کار خواهد رفت. هرچند هنوز تامین کننده های قطعات این آیپد جدید اعلام نشده اند اما رسانه ای که این خبر را منتشر کرده مدعی است که آیپد ایر جدید احتمالا طراحی مشابهی با آیپد پرو قبلی داشته با این تفاوت که حاشیه ها در مدل جدید نازک تر شده و ممکن است مدل جدید مجهز به Face ID باشد، هر چند هنوز گزینه فیس آی دی در حد شایعه است و تایید نشده.

آیپد اپل ایر 4 با نمایشگر 11 اینچی و پورت یو اس بی سی

لیست قیمت تبلت اپل

نمایشگر 11 اینچی و پورت یو اس بی سی در Apple iPad Air 4

در سال های با انتشار هر مدل از تبلت اپل، به نظر می رسید که این کمپانی قصد داشته ابعاد نمایشگر خود را افزایش دهد. طبق اخبار و گزارش هایی هم که در مورد آیپد جدید اپل منتشر شده، اپل در نسل چهارم این سری از آیپد های خود تصمیم گرفته با انتشار آیپد پرو ایر 4 در ابعا 11 اینچی این محصول را کمی بزرگتر از مدل های قبلی ساخته و روانه بازار کند. استفاده از پورت یو اس بی تایپ سی هم در مورد این آیپد جدید تایید شده است. شاید دلیل این تغییر و ارتقاء به میزان تمایل خرید بیشتر محصولاتی چون تبلت و آیپد در دوران همه گیری بیماری کرونا و تبعات آن برگردد. در گزارش دیگری که پیش تر منتشر شده بود اعلام شد که ال جی به عنوان تولید کننده بخشی از پنل های ال سی دی اپل، تولید پنل های آیپد را گسترش داده است. نکته دیگر در مورد آیپد Air 4 این است که چیپست A13 Bionic در این محصول به کار رفته که مشابه قطعه به کار رفته در آیفون سری 11 و آیفون SE جدید می باشد.

عرضه آیپد اپل ایر 4 به زودی

عرضه آیپد پرو ایر 4 در آینده نزدیک

هر چند هنوز هیچ منبع موثقی تاریخ دقیق از معرفی رسمی و انتشار این محصول جدید اپل اعلام نکرده اما شایعات حاکی از آن است که Apple iPad Air 4 احتمالا در ماه آینده و در ایونت مخصوص محصول اپل با عنوان WWDC 2020 رونمایی شود. در گزارش هایی که ماه های اخیر منتشر شده بود اپل اعلام کرده بود که در نیمه دوم 2020 آیپد مینی 9 اینچی جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد. در کنار آیپد پرو 10.5 اینچی که قرار است باز هم در نیمه دوم سال جاری منتشر شود، شاهد ارائه آیپد اپل با تنوع بیشتری خواهیم بود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. یگانه

    ژوئن 7, 2020 در 5:36 ب.ظ

    عملکرد آیپدهای اپل واقعا بی نظیره و به مراتب بهتر از تبلت های سامسونگ البته از نطر ظاهری هم حرف نداره

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار