تبلت

آیپد 12.9 اینچی جدید اپل به زودی در بازار

آیپد 12.9 اینچی جدید اپلبه زودی در بازار:اگر اخبار سخت افزار را مرتب دنبال کرده باشید، می دانید که اپل قصد دارد به خانواده آیپد خود یک عضو تازه و غول پیکر را وارد نماید؛ عضوی 12.9 اینچی که بزرگترین تبلت اپل و بی شک یکی از بزرگترین تبلت های بازار تا به امروز خواهد بود. تاکنون برخی تصاویر جسته گریخته از فریم آیپد جدید و همچنین کاور آن را در اینترنت دیده ایم.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

آیپد 12.9 اینچی جدید اپل به زودی در بازار

همانطور که می دانید مقایسه و درک ابعاد به بهترین شکل خود تنها با حضور یک المان مناسب ممکن می شود و از این رو عکس هایی را آورده ایم که در آن آیپد ایر 2 در درون کاور یاد شده قرار گرفته تا دید مقایسه ای بهتری را فراهم نماید.

آیپد 12.9 اینچی جدید اپل به زودی در بازار

شاید موفقیت های مایکروسافت با سری تبلت های Surface و به ویژه Surface Pro 3 توجه اپل را جلب کرده باشد و برای همین هم تصمیم به ارائه آیپد 12.9 اینچی گرفته است. عمده بازار هدف آن نیز موارد آموزشی و تجارت و کسب و کار خواهد بود و برای کاربردهای روزمره قاعدتا همان مدل های جمع و جور با وزن کمتر و امکان جابجایی بهتر انتخاب به مراتب منطقی تری به نظر می رسد. سخت افزار آیپد جدید چیزی است که چندان معلوم نشده، با این وجود می دانیم که تعداد بلندگوها چهار عدد بوده و یک پورت ثانوی به کنارهتبلتافزوده شده که احتمال می رود از نوع USB-C باشد.

آیپد 12.9 اینچی جدید اپل به زودی در بازار

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. اینکه اپل دیر خود را وارد عرصه صفحه نمایشگرهای بزرگ می کند می تواند کمی از کاربران را بدست نیاورد و اینکه حالا با 12.9 اینچ یک تبلت را ارائه کرد می تواند نوید خوبی برای این شرکت برای علاقه مندان به این صفحه نمایش باشد ای کاش اطلاعات بیشتر از این ایپد در اختیار ما قرار می گرفت
    ممنون از ای تی بازار

  2. با سلام خدمت شما
    آیپد 12.9 اینچی جدید اپل به زودی در بازار که این آیپد دارای امکانات فوق العاده ای است و نظر کاربران زیادی رو به خودش جلب کرده. این آیپد دارای طراحی زیبا و منحصر به فرد است و از کیفیت نمایشگر خوبی بهره میبرد.

  3. با سلام و خسته نباشید خیلی وقته که قراره این مدل ایپد جدید اپل وارد بازار بشه اما هیچ خبری نیست لطفا راجب مشخصات این ایپد بیشتر توی سایتتون و خبراتون توضیح بدید این ایپد فقط برای کار های آموزشی و تجارت و کسب و کار ساخته شده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا