Connect with us

ادای احترام بازی Elden Ring به خالق اثر ‌‌Berserk

منتشر شده

در

ادای احترام به Berserk در بازی Elden Ring

Elden Ring که بازی سبک نقش آفرینی و جهان باز است، حدود دو هفته ی پیش در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۰ منتشر شد و توانست مورد تحسین جهانی قرار بگیرد. الدن رینگ به نوشته ی جرج آر.آر. مارتین که از مجموعه های دیگر در طراحی سلاح ها و سپرها و موارد دیگر الهام گرفته است، در همین تقریباً دو هفته ی انتشار محبوبیت زیادی کسب کرد. مانگای برزرک (Berserk) که یکی از محبوب ترین مانگاهای تمام دوران است، توانست راهی هم به دنیای Elden Ring باز کند.

ادای احترام به خالق اثر Berserk

در بین یکی از صحنه های بازی Elden Ring به بنای یادبودی برخورد میکنیم که به یاد نویسنده ی فقید اثر برزرک، کنتو میورا بنا شده است. گیمرهایی از بخش The Lands Between عبور میکردند، به طور تصادفی به سنگ قبری رسیدند که شباهت زیادی به شمشیر Guts، قهرمان سرگردان مانگای Berserk داشت. دور سنگ قبر را شمشیرهای کوچکی گرفته بود که از نظر طرفداران متعلق به اعضای «گروه شاهین» است.

تصویرسازی در بازی Elden Ring
تصویرسازی در بازی Elden Ring

دیگر ارجاعات به مانگای Berserk

البته آن تنها بخش الهام گرفته شده از داستان برزرک در دنیای Elden Ring نیست. Greatsword هم از نظر بصری از شمشیر گاتس الهام گرفته شده است که ادای احترام دیگری به خالق آن است. درخت غول پیکری که در پس زمینه این بازی کنسول بازی ظاهر میشود نیز از نظر بصری از درخت دنیای برزرک الهام گرفته شده است.

بازی Elden Ring
بازی Elden Ring

دنیای الدن رینگ بینظیر است. هرچه پیش بروید، بیشتر و بیشتر در دنیایش غرق میشوید و همین ادای احترام به برزرک کافی است تا طرفداران بیشمارش را به گریه بیندازد. بخش دوست داشتنی ماجرا آنجا است که خالقان بازی تصمیم گرفته اند تا میراث میورای بزرگ را در دل داستان بگنجانند تا در طول تاریخ حفظش کنند.

از زمان درگذشت کنتو میورا، خالق دنیای برزرک که سال پیش درگذشت، این یکی از بهترین روش ها برای ادای احترام به این نویسنده ‌ی بزرگ بود. در ادامه شرح چگونگی پیداکردن یادبود میورا در بازی Elden Ring را برایتان مینویسیم.

پیداکردن محل یادبود Berserk

وقتی در دنیای Elden Ring پیش میروید، به قلعه مورن میرسید (Castle Morne) که در نزدیک قسمت جنوبی نقشه قرار دارد. وقتی به قلعه نزدیک میشوید، باید مسیر را کمی منحرف کنید و نزدیکی ورودی منطقه ی روی نقشه را بگردید. در همین بین به بنای یادبودی برخورد میکنید که شمشیرهای زیادی به صورت پراکنده در زمین فرو رفته اند. وقتی نزدیکش بروید، متوجه میشوید که طراحی قبر با شمشیر The Dragon Slayer متعلق به Guts مو نمیزند. وقتی نزدیک شمشیر بروید، میتوانید نوشته ی رویش را بخوانید. اینجا از گاتس به عنوان قهرمان گمنام یاد کرده است.

ادای احترام به Berserk
ادای احترام به Berserk

الدن رینگ هم اکنون برای بازی روی کنسول های بازی سونی، پی اس 4 و پی اس 5 و کنسول های بازی مایکروسافت در دسترس است.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار