Connect with us

ارائه بروزرسانی جدید برای اپل واچ

منتشر شده

در

ویژگی های جدید ساعت هوشمند اپل

تغییرات جدیدی برای ساعت هوشمند اپل (Apple Watch) ارائه شده است که شامل تغییراتی در Apple Fitness Plus و تشخیص بهتر ضربان قلب میشود. در کنار آپدیت iOS 15.4 برای گوشی های موبایل اپل، آیفون، که شامل ایموجی های جدید، ویژگی های ضدسرقت برای AirTags و تغییر جنسیت صدای Siri میشد، کمپانی اپل تصمیم گرفت نرم افزارهای ساعت هوشمند اپل را نیز به روز رسانی کند.

نحوه ی دانلود WatchOS 8.5 برای اپل واچ

قبل از آپدیت ساعت اپل خود، اول باید گوشی مورد نظر را به iOS 15.4 آپدیت کنید. برای دانلود iOS 15.4 باید اول به بخش تنظیمات و سپس به ترتیب به بخش های General، Software Update، Download و Install بروید. وقتی تمام شد، گوشی تلفن همراهتان خودش شروع به راه اندازی مجدد میکند. بعد به ترتیب روی Watch App، General، Software Update میروید تا ساعت را به روز رسانی کنید. بیشتر به روز رسانی ساعت هوشمند اپل برای شب برنامه ریزی شده اند که وقتی کاربران ساعتشان را درمی آورند تا به شارژ بزنند یا بخوابند، خودش به روز رسانی شود.

سنسور ضربان قلب اپل واچ

سنسور ضربان قلب اپل واچ

آپدیت ساعت هوشمند اپل و ویژگی های جدید آن

در هفته ی گذشته اپل مانور زیادی روی ساعت هوشمند اپل نداده بود، ولی به روز رسانی جدید عمدتاً روی Apple TV،Apple Fitness Plus، تشخیص ضربان قلب و کارت های واکسیناسیون دیجیتال کوید ۱۹ متمرکز شده است.

از زمان عرضه WatchOS 8 در پاییز گذشته، این پنجمین به روز رسانی بزرگ و رایگان اپل برای صاحبان Apple Watch به حساب میرود. WatchOS 8.5 در دوشنبه ۱۴ مارس به همراه iOS 15.4 و iPadOS 15.4 عرضه شد.

فیتنس اپل واچ

فیتنس اپل واچ

بهبود تشخیص ضربان قلب در ساعت هوشمند اپل

یکی از محبوب ترین ویژگی های ساعت هوشمند اپل، قابلیت سنجش سلامت است. داستان های زیادی گفته شده است که ساعت هوشمند اپل قبل از به وجود آمدن مشکل های حساس قلبی، به صاحب ساعت هشدار میدهد که مشکلی در سطح ضربان قلبی پیش آمده است.

شرکت اپل اعلام کرده است که در به روز رسانی جدید WatchOS 8.5 یکی از رایج ترین نوع ضربان قلبی نامنظم تشخیص داده خواهد شد. با تشخیص فیبریلاسیون دهلیزی که منجر به سکته ی قلبی میشود، میتواند هشداری بدهد تا صاحب ساعت هوشمند زودتر به بیمارستان رجوع کند. به روز رسانی این نرم افزار تشخیص ضربان قلب جدید در حال حاضر برای ایالات متحده، هنگ کنگ، جنوب آفریقا و به گفته ی خود اپل «بیشتر مناطق دنیا» قابل دسترسی است.

صفحه لاک اسکرین اپل واچ

صفحه لاک اسکرین اپل واچ

آپدیت Apple Fitness Plus برای ساعت هوشمند اپل

اپل ویژگی های جدیدی را هم برای نرم افزار Apple Fitness Plus که اشتراکش ماهی ده دلار است، برای کاربران دارای معلولیت جسمی عرضه کرده است. در این نرم افزار تناسب اندام بخش صوت اختیاری اضافه شده است که حرکت های تعیین شده در تمرین را توضیح میدهد و بیشتر برای کاربران نابینا کاربرد دارد. با آپدیت این بخش اول در گوشی موبایل اپل و سپس در ساعت هوشمند، میتوانید از ویژگی های جدید استفاده کنید.

ضربان قلب در اپل واچ

ضربان قلب در اپل واچ

کارت واکسن دیجیتال در آپدیت اپل واچ

یکی از ابزارهایی که به جهان کمک کرده است تا همه بعد از پاندمی کرونا به زندگی عادی خود برگردند، کارت های واکسن هستند که به کسب و کارهای مختلف اجازه میدهند تا در شناسایی افراد واکسینه برای اجازه ی ورود کارشان راحت تر شود. ساعت هوشمند اپل الان از فرمت جدیدی پشتیبانی میکند که گواهی دیجیتال کارت واکسن را ارائه میدهد و یکی از مهم ترین بخش های سفر به اروپا به حساب می‌آید.

این تغییرات جدید باعث میشوند تا اپل واچ به ساعت هوشمند پرکاربردتری برای کاربران سراسر دنیا تبدیل شود.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار