Connect with us

لوگوی جدید گوگل کروم بعد از 8 سال ارائه می شود

منتشر شده

در

ارائه لوگوی جدید گوگل پس از 8 سال

گوگل کروم بعد از 8 سال نسبت به ارائه یک لوگوی جدید اقدام کرد، این لوگوی جدید گوگل کروم تغییرات چندانی نداشته و برای بررسی تغییرات آن باید کمی دقت به خرج بدهید. به طور کلی لوگوی گوگل کروم از سال 2011 تا به امروز تغییر چشمگیری نداشته و تغییرات آن بسیار جزئی بوده است.

طراحی لوگوی جدید گوگل 2022

کروم برای اولین بار از سال 2014 لوگوی خود را تغییر می دهد، اگرچه این تغییرات بسیار ظریف هستند اما سادگی و گرم تر شدن لوگوی گوگل را با کمی دقت متوجه خواهید شد. از سال 2008 تا کنون، لوگوی کروم به تدریج ساده تر شده است و چیزی که به عنوان یک نشان براق و سه بعدی شروع شد به یک نماد دو بعدی تبدیل شده است.

میزان سایه ها بر روی مرز های هر رنگ کاهش پیدا کرده و تقریبا دیگر هیچ برآمدگی در قسمت های مختلف رنگی آن مشخص نیست، با توجه به این تغییرات دایره آبی که در وسط لوگو قرار گرفته است بزرگتر به نظر می رسد و به نظر می رسد که درجه رنگ ها به طور کلی کمی بیشتر شده است که باعث می شود لوگو زنده تر به نظر برسد.

لوگوی جدید گوگل در سال 2022

لوگوی جدید گوگل در سال 2022

روند تغییرات لوگوی گوگل از سال 2008 تا به امروز

در سال 2008 اولین لوگوی گوگل یک طرح و نماد سه بعدی و براق با همین ترکیب رنگی سبز، قرمز، زرد، آبی و سفید بود که امروزه دیگر زیبا به نظر نمیرسد. این لوگو در سال 2011 به لطف تیم طراحی لوگوی گوگل تغییراتی پیدا کرد که منجر به زیباتر شدن آن گردید. در اولین قدم طراحی سه بعدی لوگوی گوگل کروم دو بعدی شد و فقط کمی برآمدگی در جزای مختلف آن وجود داشت.

در سال 2014 گوگل کروم لوگوی خود را آپدیت کرد و حتی سطح برآمدگی های جزئی آن را تا حد زیادی کاهش داد. این لوگو از سال 2014 تا به امروز یعنی به مدت 8 سال یک شکل ثابت داشت و تغییری در آن به وجود نیامده بود تا امروز که شاهد یک طراحی گرم تر از لوگوی گوگل هستیم.

تحولات لوگوی گوگل از سال 2008 تا امروز

تحولات لوگوی گوگل از سال 2008 تا امروز

لوگوی جدید گوگل در سیستم عامل های مختلف

لوگوی 2022 گوگل کروم در همه سیستم ها یکسان به نظر نمی رسد، به عنوان مثال این لوگو در ChromeOS کمی رنگارنگ تر به نظر می رسد در حالی که در سیستم عامل Mac لوگو دارای سایه ای کوچک است که به نظر می رسد از داک بیرون می آید. همچنین در ویندوز 10 و 11، لوگو دارای شیب چشمگیر تری می باشد که با سبک سایر آیکون های این سیستم عامل همخوانی داشته باشد، البته این شیب ها بسیار ظریف هستند و ظاهرا چشم قادر به مشاهده آن ها نیست.

همچنین تعدادی نماد جدید از برنامه های مختلف توسعه دهنده گوگل به صورت آزمایشی در حال طراحی هستند که برای استفاده در دستگاه هایی با سیستم عامل iOS می باشند.

طبق اخبار به دست آمده، لوگوی جدید گوگل فعلا در صورت استفاده از Chrome Canary قابل مشاهده حواهد بود و طی چند ماه آینده برای همه افراد با سیستم عامل های متفاوت عرضه خواهد شد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار