Connect with us

ارتقاء دوربین در نسل جدید گوشی های سامسونگ

منتشر شده

در

سنسور دوربین موبایل جدید سامسونگ

دوربین بعضی از مدل های گوشی های هوشمند سامسونگ، حرف اول را در بین دوربین گوشی های هوشمند می زنند. اما باز هم سامسونگ به این اکتفا نکرده و در خبر جدیدی که به تازگی منتشر کرده به این موضوع اشاره کرده که سنسور دوربین های 600 مگاپیکسلی را ارتقاء خواهد داد

تلفن هوشمندهای سامسونگ

لیست قیمت گوشی موبایل

. در سال های اخیر سامسونگ در ساخت سنسورهای دوربین گوشی های هوشمند پیشرفت چشم گیری داشته است. این شرکت از اولین تولیدکنندگان دوربین 64 مگاپیکسلی بود.

برنامه سامسونگ برای افزایش کیفیت دوربین گوشی های هوشمند :

رئیس تیم بازاریابی و تجارت سامسونگ در مورد این خبر اعلام کرد چشم انسان می تواند تا وضوح 500 مگاپیکسل را مطابقت دهد. اگرچه سنسورهای 48 مگاپیکسیلی و 12 مگاپیکسلی هنوز استانداردهای خود را دارند، اما به نظر می رسد رسیدن به حسگر دوربین 600 مگاپیکسلی راه درازی تا به تحقق رسیدن داشته باشد. برای رسیدن به این هدف، سامسونگ، این غول بزرگ کره ای، نیاز به فناوری و تکنولوژی عظیمی دارد که برای اینکار در نظر گرفته است، تکنولوژی جدیدی که صد در صد نتیجه را برایش محقق کند.

در حال حاضر سنسورهای 64 مگاپیکسلی سامسونگ از پیکسل دو در دو استفاده می کنند و سنسورهای 108 مگاپیکسلی از وضوح سه در سه پیکسل برای افزایش جذب نور و کاستن از مواردی که باعث تاری تصویر در شرایط نور کم می شود، بهره می برند. بلندپروازی های سامسونگ برای ارتقاء کیفیت دوربین گوشی های هوشمند در همین حد نیست. برنامه ای که این شرکت برای نسل های آینده تولیداتش دارد این است که سنسورهایی را طراحی کرده و بسازد که قادر به ثبت بو و مزه هم باشند.

دوربین اسمارت فون جدید سامسونگ

پیشرفت در ساخت سنسورهای هوشمند گوشی سامسونگ :

به غیر از تهیه سنسورهای تصویری برای گوشی های هوشمند سامسونگ، این شرکت در گزارشاتی که منتشر کرده، اعلام داشته که سنسورهای دوربین را برای مقاصد دیگری نیز کاربردی خواهد کرد؛ از جمله آن می توان به کنترل وسایل حمل و نقل خودکار، هواپیماهای بدون سرنشین، کوادکوپترها و سایر دستگاه هایی که از سیستم IOT یا اینترنت اشیا استفاده می کنند، اشاره کرد.

در حال حاضر تلفن های هوشمند با سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی بالاترین قیمت را دارند. شرکت سامسونگ همچنین در حال ساخت بر روی دوربین های 150 مگاپیکسلی با استفاده از فناوری Nanocell است و پیش بینی می شود به زودی این فناوری جدید را به بازار روانه کند.

لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار