نرم افزار

ارتقای ویندوز 10 نسخه Home به نسخه Pro بدون نصب مجدد

ارتقای ویندوز 10 نسخه Home به نسخه Pro بدون نصب مجدد خواهد بود و در این روش ساده و سریع کاربران قادر خواهند بود سیستم عامل ویندوز خود را به نسخه حرفه ای ارتقا داده و از قابلیت های این نسخه استفاده نمایند.اگر شما هم از کاربران نسخه Home ویندوز 10 هستید اما خواستار کنترل بیشتری بر روی بروز رسانی ‌ها و یا قابلیت ‌هایی که در نسخه Pro یافت می‎ شوند هستید، اکنون امکان تبدیل نسخه Home به Pro، بدون نیاز به نصب مجدد فراهم شده است.در ادامه بااخبار آی تی و فناوریدر آی تی بازار همراه باشیدتا با نحوه ارتقاینسخه Home ویندوز 10 به نسخه Pro آشنا شوید.

ویندوز 10

تا پیش از ارائه اولین بروزرسانی بزرگ سیستم عامل ویندوز 10 که در ماه نوامبر منتشر شد، امکان ارتقای مستقیم نسخه Home به Pro وجود نداشت و این کار ملزم به نصب کامل ویندوز 10 بود. با این حال اکنون این امکان نیز فراهم شده و با هیچ هزینه‌ ای همراه نیست.

ویندوز 10

البته در نظر داشته باشید که با ارتقای نسخه قانونی ویندوز 10 Home به Pro، برای استفاده نا‌محدود از این نسخه، به کلید قانونی Pro نیاز دارید و خبری از ارتقای رایگان به Pro نیست. البته فرایند ارتقا به نسخه Pro رایگان است اما برای فعال سازی آن به لایسنس مخصوص همین نسخه مایکروسافتنیاز دارید. به منظور ارتقای نسخه Home به Pro، به مسیر Settings> Update & Security> Activation> Change product key بروید.

ویندوز 10

سپس کلید فعال سازی «VK7JG-NPHTM-C97JM-9MPGT-3V66T» را وارد کنید. با این کار نسخه Home ویندوز 10 به Pro ارتقا می‌یابد اما قادر به استفاده از کلید فعال سازی نسخه Home برای فعال سازی Pro نخواهید بود. از این رو پس از ارتقا، شما 30 روز مهلت دارید تا ویندوز را به هر طریقی، فعال کنید. فراموش نکنید که این امکان تنها در صورت نصب بودن آپدیت ماه نوامبر که ویندوز را به نگارش 1511 ارتقا می ‌دهد، وجود خواهد داشت. به منظور اطلاع از نسخه ویندوز، در خط فرمان (cmd) دستور «winver» را وارد کنید.

لیست قیمت سیستم عامل ویندوز

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام
    ارتقای ویندوز 10 نسخه Home به نسخه Pro بدون نصب مجدد خواهد بود و در این روش ساده و سریع کاربران قادر خواهند بود سیستم عامل ویندوز خود را به نسخه حرفه ای ارتقا داده و از قابلیت های این نسخه استفاده نمایند. اگر شما هم از کاربران نسخه Home ویندوز 10 هستید اما خواستار کنترل بیشتری بر روی بروز رسانی ‌ها و یا قابلیت ‌هایی که در نسخه Pro یافت می‎ شوند هستید، اکنون امکان تبدیل نسخه Home به Pro، بدون نیاز به نصب مجدد فراهم شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا