Connect with us

استریم بازی بر روی تلویزیون با انویدیا شیلد TV

منتشر شده

در

استریم بازی بر روی تلویزیون با انویدیا شیلد تی وی

تلویزیون هوشمند انویدیا Shield یک جعبه قدرتمند است، که همانند اپل TV از جایگاه، موقعیت و قیمت مناسبی برخوردار است؛ با این تفاوت که تلویزیون Nvidia Shield پشتیبانی عالی جهت پخش بازی های کامپیوتری از یک رایانه رومیزی و اجرای بازی های اندرویدی توسط تراشه Tegra X1 که در کنسول بازی نینتندو سوییچ نیز مورد استفاده قرار گرفته است را دارد.

تلویزیون هوشمند اندرویدی انویدیا

لیست قیمت کنسول بازی

دو سال پیش آخرین مدل از تلویزیون های هوشمند انویدیا به بازارهای جهانی عرضه شدند، هم اکنون به نظر می رسد مدل جدیدی از تلویزیون های هوشمند Nvidia Shield راهی بازار کنسول بازی خواهند شد؛ البته انویدیا شیلد جدید قدرتمند تر و هوشمند تر از گذشته در دسترس کاربران قرار می گیرد. یکی از برنامه نویسان حرفه ای پلتفرم Google Play در انجمن XDA Developer به نام مدل جدید تلویزیون هوشمند انویدیا اشاره کرده است. mdarcy نامی است که کمپانی انویدیا برای جدیدترین شیلد TV خود در نظر گرفته است.

جدیدترین تلویزیون انویدیا شیلد با نام mdarcy عرضه می شود:

نسخه قبلی تلویزیون انویدیا شیلد تحت عنوان darcy نامگذاری شده بود و تفاوت اصلی این دو محصول در این است که mdarcy از Android 9 Pie پشتیبانی می کند، در حالی که darcy هنوز در Android 8 Oreo باقی مانده است. توسعه دهندگان تلویزیون جدید و هوشمند انویدیا شیلد به وب سایت XDA Developers اعلام کردند: که کار بر روی هسته Tegra جهت تعبیه در mdarcy را شروع کرده اند.

تلویزیون انویدیا شیلد mdarcy

آنها بر این باورند که پردازنده جدید و فوق حرفه ای این تلویزیون جهت استفاده بهتر از قدرت و حداکثر پردازش GPU به کار گرفته شده است، که در نهایت افزایش سرعت قابل توجهی را عملکرد به ارمغان می آورد. این ارتقاء سخت افزاری جهت اجرای بازی های اندرویدی در مدل جدید تلویزیون هوشمند انویدیا شیلد بسیار مفید و کارساز خواهد بود؛ چرا که در چند ماه اخیر بازی های گوشی موبایل مانند Fortnite و PUBG از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده اند.

کنترلر تلویزیون انویدیا شیلد

چهار ماه پیش یکی از توسعه دهندگان رام های کاستوم از منبع اصلی انویدیا اخباری را با موضوع پشتیبانی تلویزیون جدید از نسل جدید کنترلرهای بلوتوث و نسل جدید USB منتشر کردند، البته این توسعه دهنده به ریموت بلوتوث مدل جدید تلویزیون هوشمند انویدیا شیلد نیز اشاره کرده است.

هم اکنون زمان قطعی معرفی و عرضه تلویزیون جدید انویدیا شیلد فرا رسیده است، در حالی که نسخه قبلی انویدیا شیلد می تواند از پلتفرم استریمینگ بازی GeForce Now کمپانی NVIDIA استفاده کند، نسخه جدید به راحتی می تواند از Stadia گوگل ( که در ماه نوامبر در دسترس قرار خواهد گرفت) یا مایکروسافت xCloud استفاده نماید.

تلویزیون انویدیا شیلد رونمایی شد

با توجه به فهرست معرفی و عرضه محصولات انویدیا، انتظار می رود مدل جدید تلویزیون هوشمند انویدیا شیلد همانند کارت گرافیک انویدیا که در بازار قطعات کامپیوتر طرفداران زیادی را جذب کرده اند، در اواخر سال جاری راهی بازارهای جهانی شوند و بتوانند نظر کاربران را به خود جلب نمایند.

ا دیدگاه

  1. محمودی

    ژوئن 18, 2019 در 11:24 ق.ظ

    شیلد تی وی انویدیا واقعا کار استریم رو برامون راحت کرد البته خبر جدیدی بود و اطلاعات کاملی رو ارائه داد بهمون با تشکر

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار