موبایل

استفاده از اندروید در گوشی آیفون با برنامه iTest

با استفاده از برنامه iTest می توان تجربه کار سیستم عامل اندروید را بر روی گوشی آیفون داشت. این برنامه که به تازگی توسط سامسونگ ساخته شده است امکان تجربه کار با گوشی های گلکسی سامسونگ را بر روی گوشی موبایل اپل پدید می آورد. این برنامه که از طریق وبسایتی به همین عنوان در دسترس است، یک تجربه تعاملی را بین کاربران اندروید و iOS در اختیار قرار می دهد. در توصیف استفاده از این وبسایت سامسونگ اعلام کرده: کمی از اندروید را تجربه کنید. سایت آی تست در کشور نیوزلند ایجاد شده است و اگر به عنوان کاربر آیفون وارد شوید از شما می خواهد تا نسخه اپ این سایت را بر روی صفحه هوم خود نصب نمایند. iTest در حقیقت به عنوان یک شبیه ساز قابل استفاده می باشد.

پلتفرم وبسایت آی تست استفاده از اندروید به جای آی او اس

لیست قیمت گوشی موبایل

برنامه iTest چگونه کار می کند؟

ابتدا لازم است تا نسخه اپ سایت را بر روی گوشی آیفون خود نصب کنید. سپس کاربران با صفحه ‌ای رو ‌به ‌رو خواهند شد که شبیه ‌ساز صفحه‌ هوم در گوشی ‌های سری گلکسی است. البته باید بگوییم که در این صفحه‌ هوم کاربران می ‌توانند که اپ ‌های مختلف یعنی حتی اپ تنظیمات را هم مشاهده کنند. کاربران در زمان استفاده از این سایت می ‌توانند که اپ ‌های مختلفی را مانند گلکسی استور اجرا کرده و کارهای دیگری مانند تغییر تم را نیز انجام دهند.

باید گفت که این شبیه ‌ساز به کاربران اجازه می‌ دهد که حتی اپ فون و مسیج را هم اجرا کنند. کاربران همچنین در زمان استفاده از این شبیه ‌ساز تماس هایی خواهند شد که به آنها درباره‌ ویژگی ‌های گوشی ‌های گلکسی سامسونگ توضیح می دهد. ضمن اینکه کاربران پیام ‌هایی را هم درباره‌ ویژگی ‌های گوشی‌ های گلکسی دریافت خواهند کرد. این شبیه ‌ساز همچنین دارای یک آموزش کار با اپ دوربین است. در این آموزش کار با اپ دوربین، عکاسی به نام Logan Dodds شما را با گزینه ‌های موجود در هنگام عکاسی با اپ دوربین آشنا خواهد کرد. در ضمن کاربران در زمان گشتن در محیط این سایت با صفحه ‌های پاپ اپی مواجه خواهند شد که به آنها اطلاعاتی را درباره‌ی ویژگی ‌های موجود نشان می ‌دهد.

برنامه iTest چگونه کار می کند

تجربه استفاده از گوشی های گلکسی سامسونگ در آیفون

این برنامه مزایایی دیگری نیز دارد. کاربر در زمان استفاده از این سایت می ‌تواند که وارد اپ Galaxy Wearable شده و با قسمت ‌های مختلف آن آشنا شود. این اپ همچنین تمامی لوازم جانبی را که سامسونگ برای محصولات گلکسی عرضه می ‌کند را به کاربر نشان ‌دهد.

تجربه استفاده از گوشی های گلکسی سامسونگ در آیفون

اپ Gallery استفاده شده در این شبیه ‌ساز، همانند آنچه در گوشی موبایل سامسونگ قرار دارد، عکس ‌ها را به شما نشان می‌ دهد. این شبیه ‌ساز همچنین دارای آموزش کار کردن با اپ سامسونگ Kids و سامسونگ Health است. حتی شما می ‌توانید با مراجعه با اپ تنظیمات با برخی از ویژگی ‌هایی را که با استفاده از آنها می‌ توان گوشی هوشمند خود را به شکل دلخواه سفارشی ‌سازی کرد، آشنا شوید.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کارکرد با اندروید بسیار آسان تر از اپل هست و به جرئت میتونم بگم ورژن ها 10 و 11 بسیار قدرتمند و ظاهر شیک و امکانات متفاوت و باحال دارند، از طرفی کار با سیستم آی او اس سخته و کمی پیچیده و البته برای ما ایرانی ها هزینه بر، و دارای محدودیت زیاد، توی ایران اندروید بهترین گزینه ست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا