Connect with us

اسپیکر بلوتوث WONDERBOOM سبک و ضد آب

منتشر شده

در

اسپیکر بلوتوث WONDERBOOM سبک و ضد آب

اسپیکر بلوتوث WONDERBOOM سبک و ضد آب بوده و توسط شرکت Ultimate Ears که زیر مجموعه کمپانی لاجیتک می باشد عرضه خواهد شد همچنین قابلیت شناور ماندن این اسپیکر بر روی آب می تواند لحظات خوبی را در هنگام شنا کردن برای شما به ارمغان بیاورد. در ادامه با اخبار آی تی و فناوری در آی تی بازار همراه باشید.

اسپیکر بلوتوث WONDERBOOM

لیست قیمت اسپیکر

شرکت Ultimate Ears که زیر مجموعه کمپانی Logitech به حساب می ‌آید، به تازگی اسپیکر ‌های 360 درجه را در خط تولید خود قرار داده است. اسپیکر جدید این شرکت که WONDERBOOM نام دارد، یک اسپیکر بلوتوث بسیار کوچک و سبک است. هدف اصلی این کمپانی از تولید WONDERBOOM این است که بتواند نظر کاربران علاقمند به بلندگو‌ های بلوتوثی را جلب کند. از ویژگی‌ های مثبت بلندگو WONDERBOOM می ‌توان به قیمت پایین، صدای فوق ‌العاده و قابل حمل بودن آن اشاره کرد. بر خلاف سایر اسپیکر‌ های تولید شده توسط Ultimate Ears، هیچ برنامه یا اپلیکیشن خاصی برای استفاده از این اسپیکر وجود ندارد. همه چیز از طریق بلوتوث و دکمه ‌های موجود بر روی اسپیکر انجام می‌ شود.

اسپیکر بلوتوث WONDERBOOM

در جلوی اسپیکر WONDERBOOM دکمه ‌های کم و زیاد کردن صدا را می ‌توانید مشاهده کنید. در بالای اسپیکر نیز دکمه پاور (خاموش و روشن کردن دستگاه) دکمه مربوط به بلوتوث و نیز یک دکمه با لوگوی UE مشاهده می ‌شوند. دکمه‌ های پاور و بلوتوث دقیقا مطابق انتظار شما کار می‌ کنند. ولی دکمه لوگوی UE کمی متفاوت است. اگر یک بار این دکمه را فشار دهید، پخش موزیک متوقف می شود. برای از سر گیری پخش باید یک بار دیگر دکمه را فشار دهید. اگر دو بار پشت سر هم دکمه UE را فشار دهید، آهنگ بعدی در لیست پخش خواهد شد.

اسپیکر بلوتوث WONDERBOOM

در پشت اسپیکر، یک درگاه میکرو USB وجود دارد که در زیر یک در‌پوش زبانه‌ ای شکل قرار گرفته است. در این مدل اسپیکر، جک 3.5 میلی متری وجود ندارد. اسپیکر Ultimate Ears ضد آب است. این اسپیکر تا عمق یک متری و به مدت 30 دقیقه می ‌تواند دوام بیاورد. یک نکته جالب در مورد WONDERBOOM وجود دارد. این اسپیکر بر روی آب به صورت شناور باقی می‌ ماند. بنابراین می ‌توانید آن را با خود به استخر ببرید و داخل آب بیندازید. شنا کردن همراه با شنیدن موزیک بسیار لذت بخش ‌تر خواهد بود.

اسپیکر بلوتوث WONDERBOOM

کمپانی Ultimate Ears اعلام کرده است که اتصال بلوتوث این اسپیکر تا حدود 30 متر پاسخگو خواهد بود. همچنین باتری بلندگو WONDERBOOM در حالت شارژ کامل می ‌تواند تا 10 ساعت موزیک پخش کند. این اسپیکر در 6 رنگ و با طرح ‌های مختلف تولید شده است.

کاربر گرامی، لطفاً با درج نظرات خود در ارائه مطالب مفید تر این پورتال را یاری فرمائید و در صورت مفید واقع شدن این مطلب در مورد اسپیکر Ultimate Ears برای دوستان خود در شبکه های اجتماعی منتشر نمائید.

ا دیدگاه

  1. مظفری

    آوریل 3, 2017 در 9:24 ق.ظ

    خیلی خوشم اومد از اسپیکر بلوتوث WONDERBOOM من مدت ها بود که دنبال همچین اسپیکر کوچک و ضد آب بودم که خوشبختانه به طور اتفاقی خبرشو تو سایت آی تی بازار دیدم.ممنون

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار