Connect with us

اسپیکر حرفه ای BeoLab 90 کمپانی بنگ اند اولافسن با ظاهری جذاب

منتشر شده

در

اسپیکر حرفه ای BeoLab 90 کمپانی بنگ اند اولافسن با ظاهری جذاب

اسپیکر حرفه ای BeoLab 90 کمپانی بنگ اند اولافسن با ظاهری جذاب مجموعه‌ ای ترکیبی از درایور ها و آمپلی ‌فایر ها بوده که برای علاقه مندانش عرضه شده است. کمپانی دانمارکی بنگ اند اولافسن Bang & Olufsen یکی از شرکت های با سابقه و صاحب نام در زمینه تولید سیستم های صوتی خصوصا بلنگوهای قدرتمند است که اکنون جشن سالگرد ۹۰ سالگی خود اسپیکر پیشرفته‌ی BeoLab 90 را معرفی کرده است.ایناسپیکردارای ۱۲.۵ سانتیمتر طول و بیش از ۱۳۷ کیلوگرم وزن است و می‌تواند صدای خروجی زمین لرزان ۸۲۰۰ وات را از طریق یک مجموعه‌ی ترکیبی از درایورها و آمپلی‌فایرها با قیمت کلی ۴۰۰۰۰ دلار عرضه کند.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

اسپیکر بنگ و اند اولافسن BeoLab 90

درواقع با بلندگویی مواجه هستیم که شکل سنتی محصولات این بخش را تغییر می‌دهد. در درون طراحی زیبای ۳۶۰ درجه‌ای، ۱۸ درایور اسپیکر قرار دارند که هر کدام دارای آمپلی‌فایر خاص خود می‌باشند.

اسپیکر بنگ اند اولافسن BeoLab 90 ترکیبی از درایو ها و آمپلی فایر ها

اما داستان BeoLab 90 فقط به قدرت اختصاص ندارد. دریافت بهترین تجربه‌ی صوتی در منازل اغلب نیاز به قرارگیری مناسب چیدمان آمپلی‌فایرها، درایورها، واحدهای صوتی و واحدهای باس دارد، اما BeoLab 90 به گونه‌ای طراحی شده که در صورت نیاز تغییر جهت دهد.

اسپیکر بنگ و اند اولافسن BeoLab 90

در این دستگاه از تکنولوژی‌های فراوان و کنترل‌های زیادی استفاده شده است. تکنولوژی Active Room Compensation، خروجی صدا را بر اساس عواملی مانند ترکیب اتاق، مکان اثاثیه، و مکان بلندگو مرتبط با جای نشستن کاربر تنظیم می‌نماید. علاوه بر این کنترل Beam Width به کاربر امکان انتخاب مکان مناسب مختلف را جهت تناسب مکان‌های شنیداری مختلف و تعداد افراد موجود در اتاق می‌دهد. این ویژگی‌ها قابل کنترل از طریق یک اپلیکیشن اسمارت‌فون هستند.

اسپیکر بنگ و اند اولافسن BeoLab 90

همچنین یک اپلیکیشن اختصاصی دارد که به شما امکان می دهداسپیکررا برای اتاقی که در آن قرار دارد بهینه سازی و تنظیم نمایید (و برای نمونه با در نظر داشتن محل قرارگیری مبلمان آن را طوری قرار دهید که در پوشش صدایش اختلالی ایجاد نشود).

اسپیکر بنگ و اند اولافسن BeoLab 90

BeoLab 90 مجهز به اتصالات متفاوت در کنار اتصال وایرلس WiSA-compliant است که از باند ۵.۲-۵.۸ گیگاهرتز برای انتقال صوت وایرلس ۲۴ بیت غیرفشرده در نرخ نمونه‌ی تا ۹۶ کیلوهرتز استفاده می‌کند.

اسپیکر بنگ و اند اولافسن BeoLab 90

چنین قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای قطعا ارزان نخواهد بود. برای یک جفت BeoLab 90 باید مبلغ ۷۸۰۰۰ دلار پرداخت نمود و این محصول از اوایل ماه نوامبر وارد بازارها خواهد شد.

قیمت اسپیکر

7 دیدگاه

  1. علی

    می 29, 2020 در 11:32 ب.ظ

    ببخشید اشتباه کردم با دلار ۱۶۰۰۰ تومن میشه.
    یک میلیارد و دویست و چهل میلیون تومن. تازه بدونه گمرکی و سوده شرکت وارد کننده. با این حساب فکر میکنم بشه. یک میلیاردو پونصد میلیون تومن تقریبا. خدا بده برکت.

  2. علی

    می 29, 2020 در 11:27 ب.ظ

    تقریبا با دلار ۱۶۰۰۰ تومن میشه حدوده. یک میلیارد. نا قابل

  3. محمدی

    جولای 5, 2016 در 1:25 ب.ظ

    خیلی شیکه اندازه مناسبش هم باعث میشه هر جا کنار LCD جا بگیره. ظاهر BeoLab 90 هم یاعث میشه طرفداراش بیشتر شه چون اکثر اسپیکر ها طرح های ساده و معمولا یک رنگ دارن که خسته کنندس ولی واقعا این هم اندازش متفاوته هم طرحش. به نظر من بهترین قابلیتش اتصال وایرلسشه و کلا میتونه صدای بالایی با کیفیت مناسب تولید کنه. منها قیمتش گرونه.
    باتشکر از سایت منصف آی تی بازار

  4. عقیل

    جولای 4, 2016 در 12:46 ب.ظ

    با سلام و خسته نباشید به مدیران ای تی بازار و ضمن تشکر از اخبار خوبتون . این اسپیکر BeoLab 90 کمپانی بنگ اند اولافسن فوق العادس و طراحی خیلی زیبایی پیدا کرده مظمعنا برای همه خیلی جذابه و طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد و با قابلیت های خوبی که این اسپیکر داره میتونه خیلی تخصصی تر عمل کنه و برای کار های حرفه ای تری استفاده بشه و برای کسانی که از اسپیکر های قدرتمند لذت میبرن این مدل جدید و حرفه ای میتونه کارایی زیاد و جذابیت خاصی داشته باشه

  5. مجتبی

    جولای 3, 2016 در 2:30 ب.ظ

    با سلام و عرض ادب،اسپیکر حرفه ای BeoLab 90 کمپانی بنگ اند اولافسن با ظاهری جذاب که در سایتتون(اخبار سایت خوب آی تی بازار) معرفی کردید چقدر زیباست.ممنون از شما،18درایور اسپیکر قرار دارد که هر کدام دارای آمپلی‌فایر خاص خود می‌باشند.اما به نظر میرسه در مقابل کیفیت و زیبایی دارای قیمت بالایی هم باشه.

  6. سعید

    ژوئن 30, 2016 در 4:53 ب.ظ

    با سلام این اسپیکر خیلی ظاهر خوبی داره امیدوارم کیفیت صدای خوبی ام تو این محصول جدید شرکت بنگ اند اولافسن شاهد باشیم اما واقعا ظاهرش خیلی جذابه و مطمعنم همه خوششون میاد . کاش قیمتش رو هم میزدین

  7. mana rahmani

    اکتبر 14, 2015 در 6:47 ب.ظ

    قیمت این اسپیکر حرفه ای بیولب چنده؟ وااااای خیلی خوشگله اسچیکر شاخیه جون میده برای مهمونی

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار