Connect with us

اسکرین شات های جدید ویندوز 10 حاکی از خلاقیت های جدید

منتشر شده

در

اسکرین شات های جدید ویندوز 10 حاکی از خلاقیت های جدید

با افکت شیشه Aero که در ویندوز ۷، ویستا و ۸ به کار رفته حتما آشنایی دارید؛ در تصاویر جدیدی که از نسخه و بیلد جدید ویندوز ۱۰ فاش گشته، این نوع از افکت شیشه ای که در پیش نمایش های قبلی حضور نداشت نیز به بیلد جدید ویندوز ۱۰ اضافه شده است.

اسکرین شات های جدید ویندوز 10 حاکی از خلاقیت های جدید

تصاویر و اسکرین شات های یاد شده توسط وبسایت چینی IT Home فاش شده اند که نشان دهنده افکت شیشه ای در منوی استارت پیش نمایش جدید ویندوز است، هرچند که این افکت بر خلاف ویندوزهای قبلی، دیگر برای اپلیکیشن های ویندوز عمل نخواهد کرد. همچنین زمانی که منوی استارت ویندوز را به شکل تمام صفحه اجرا نمایید، باز هم خبری از این افکت نخواهد بود.

تا برگذاری کنفرانس بیلد مایکروسافت صرفا چند ساعت فاصله داریم اما، آنطور که از ظواهر امر پیداست این شرکت برای مراسم امشب خود، ترفندهای نرم افزاری بسیاری را در آستین نگه داشته است.

اسکرین شات های جدید ویندوز 10 حاکی از خلاقیت های جدید

در بیلد شماره ۱۰۱۰۲ از ویندوز ۱۰ همچنین می توان کاشی های زنده را مشاهده نمود؛ از سوی دیگر کمپانی مورد بحث در نظر دارد تا امروز ظاهر جدید دستیار صوتی و دیجیتالی خود به نام کورتانا را به نمایش بگذارد. دسترسی به دستیار صوتی مورد بحث این روزها بیش از هر زمان دیگری با منوی استارت و همچنین منوی جستجو در ویندوز یکپارچه گشته است. همانگونه که در تصویر پایین ملاحظه می کنید، حالا بخش های سفید و سیاه از منوهای این دستیار صوتی با تم ویندوز همخوانی خواهند داشت.

اگرچه چنین تغییراتی اندک هستند اما یادآور این مساله اند که مایکروسافت همچنان می خواهد در نسخه های پیش نمایش نهایی و همینطور نسخه اصلی، کاربران را با ترفندهای نرم افزاری جدید و دیده نشده خودش غافلگیر نماید.

اسکرین شات های جدید ویندوز 10 حاکی از خلاقیت های جدید

مایکروسافت امشب در جریان برگذاری کنفرانس توسعه دهندگان خود به نام Build، از برنامه های جدیدش برای ویندوز ۱۰ و همینطور تاریخ دقیق عرضه آن خبر خواهد داد.

3 دیدگاه

  1. محمد

    جولای 6, 2016 در 9:55 ب.ظ

    امکاناتی که در ویندوز بر صورت شایعات وارد شده نوید ویندوزی خوب را می دهد یکی از این کارها که مشکل بزرگی را برای کاربران ویندوز 8 داشته ورود به مترو در بدو ورود به ویندوز 8 و همچنین وام گیری کاشی ها ویندوز 10 از ویندوز 8 و البته باید گفت کاربرد موثر و خوب استارت که یکی از علاقه مندی های کاربران است که نبودش در ویندوز 8 باعث تولید ویندوز 8.1 است
    ممنون از ای تی بازار و منتظرم که خبرهای جدیدی از ویندوز 10 در اختیار بگذاربد

  2. جاسم

    جولای 4, 2016 در 11:00 ب.ظ

    با سلام خدمت شما
    اسکرین شات های جدید ویندوز 10 حاکی از خلاقیت های جدید که ای اسکرین شات ها یکی خلاقیت است که یازیدید کننده های زیادی هم داشت

  3. َAmirPF

    ژوئن 30, 2016 در 4:34 ب.ظ

    ویندوز 10 واقعا عالی است.سیستم عامل جدید مایکروسافت توانسته عالی عمل کند. با قابلیت های جدیدو عالی اش تبدیل به بهترین سیستم عامل جدید مایکروسافت شود. من هم از این سیستم عامل استفاده می کنم و واقعا هیچ مشکلی مربوط به سیستم عاملش تابحال مشاهده نکردم. اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید و هنوز نسخه جدید ویندوز را امتحان نکردند. به آنها پیشنهاد میکنم ویندوز 10 رابر روی سیستمشان نصب کنند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار