Connect with us

اسکوتر برقی آئودی E-Tron دارای ترمز پایی هیدرولیکی

منتشر شده

در

اسکوتر برقی آئودی یی-ترون دارای ترمز پایی هیدرولیکی

کمپانی آئودی یکی از شرکت های قدیمی خودروساز آلمانی است، که با تولید و عرضه خودرو های قدرتمند و ماشین های اسپورت و برقی سال های زیادی است، که توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد. این شرکت هم اکنون محصولی را معرفی کرده است که هیج شباهتی به تولیدات قبلی ندارد، در واقع هدف اصلی Audi راه یافتن به سایر بازار های جهانی خواهد بود.

قیمت اسکوتر برقی آئودی یی-ترون

 لیست قیمت اسکوتر برقی

افرادی که سبک زندگی نسبتا فعالی دارند، و ترجیح می دهند از وسایل حمل و نقل دیگر در شهرهای شلوغ به جای خودرو یا وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، می توانند به زودی از جدیدترین اسکوتر برقی شرکت آئودی با نام E-Tron استفاده نمایند.

اسکوتر برقی آئودی یی-ترون

طبق خبرهای منتشر شده وزن اسکوتر برقی آئودی E-Tron برابر با 12 کیلو گرم (26 پوند) بوده، و از نظر ظاهری به گونه ای طراحی شده است، که می توانید در صورت عدم استفاده، آن را در صندوق عقب ماشین قرار دهید. در صورت کامل بودن شارژ باتری نیز با این اسکوتر تا 20 کیلومتر مسافت را طی خواهید کرد، البته با وجود تکنولوژی بازیابی انرژی جنبشی، این محصول جدید آئودی می تواند به حداکثر سرعت 20 کیلومتر در ساعت دست یابد.

اسکوتر برقی آئودی یی-ترون بهترین وسیله نقیله برای ترافیک ها:

کاربران اسکوتر یی-ترون می توانند از طریق بلوتوث برخی تنظیمات را تغییر دهند و برای جلوگیری از سرقت نیز آن را قفل کنند، طراحان شرکت Audi باتری اسکوتر E-Tron را در دسته آن کار قرار داده اند، همچنین یک صفحه دیجیتال هم روی دسته قرار دارد، که وضعیت شارژ باتری را به شما نشان خواهد داد.

کنترل اسکوتر برقی آئودی E-Tron برای کاربران از طریق دسته خواهد بود که چرخش آن باعث افزایش یا کاهش سرعت می شود، سواری با آن نیز همانند اسکیت بردها بوده و یک ترمز پایی هیدرولیکی برای اطمینان و ایمنی بیشتر برای کاربران در نظر گرفته شده است.

ویژگی اسکوتر برقی آئودی یی-ترون

کمپانی Audi برای تردد بهتر و امنیت در جاده برای جلو و عقب اسکوتر یی-ترون چراغ هایی در نظر گرفته است همچنین ترمز عقب آن به عبورو مرور شما در مکان شلوغ کمک خواهد کرد. طبق نظر مدیر دپارتمان میکرو حمل و نقل شرکت آئودی، تورستن شرادر (Thorsten Schrader) اسکوتر E-Tron با داشتن ظاهری زیبا می تواند از آلودگی هوا و ترافیک تا حدودی جلوگیری کند.

اسکوتر برقی آئودی یی-ترون e-tron با قابلیت تاشونده

احتمالا شرکت آئودی اسکوتر برقی E-Tron را فقط در دسترس گروه خاصی از افراد یا مشتریان خود قرار دهد، و یا اینکه این اسکوتر را به عنوان یک آپشن اضافی برای خریداران خودورهای برقی خود در نظر بگیرد؛ تا رانندگان بتوانند برای مسافت های کوتاه یا در جاده های پرترافیک از آن استفاده کنند. قیمت تقریبی این اسکوتر آئودی که قرار است سال آینده راهی بازار گجت شود برابر با 2000 یورو (2221 دلار) خواهد بود.

ا دیدگاه

  1. ثبت شرکت

    آگوست 13, 2019 در 2:30 ب.ظ

    اسکوترهای برقی وسیله های بسایر کاربردی برای حمل و نقل هستند که هنوز جایگاهشون رو پیدا نکردن و جا نیفتادن ولی در آینده قطعا به محصولات کاربردی تبدیل میشن

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار