گجت

اسکوتر برقی استاتور مجهز به موتور قدرتمند

استفاده کاربران از اسکوترهای برقی مجهز به تایرهای پهن مانند Scrooser و Phatt، نیتن الن ورزشکار، اسکیت ‌برد، دوچرخه‌ سوار کالیفرنیایی را به این وا داشت اسکوتر حرفه ای را با نام Stator طراحی کند. این اسکوتر برقی با داشتن تایرهای پهن و موتوربرقی 1000 وات با توانایی رسیدن به نهایت سرعت 40 کیلومتر بر ساعت و قابلیت تعادل اتوماتیک می تواند یکی از حرفه ای ترین اسکوتر های بازار گجت شود.

اسکوتر برقی استاتور

لیست قیمت اسکوتر برقی

پاز نظر ظاهری اسکوتر برقی Stator دارای دسته یک طرفه تاشو و یک فریم فولادی کوچک است. موتور برقی 1000 وات آن نیز در چرخ عقب تعبیه شده و حرکت تا سرعت 40 کیلومتر بر ساعت را برای کاربر امکان پذیر می نماید.

پک باتری لیتیوم-یون اسکوتر استاتور نیز می تواند 16 تا 32 کیلومتر مسافت را پوشش دهد اما 4 ساعت زمان نیاز دارد تا به صورت کامل شارژ شود.چرخ جلوی اسکوتر استاتور، دارای ترمز دیسکی هیدرولیک می باشد و نیتن الن نیز سه حالت مختلف مصرف انرژی، برای این اسکوتر برقی در نظر گرفته است، هممچنین این اسکوتر با داشتن وزن 41 کیلوگرمی می تواند تا 113 کیلوگرم وزن را تحمل کند.

اسکوتر استاتور با موتور قدرتمند

از دیگر قابلیت های اسکوتر استاتور که جزء امکانات سفارشی می باشند می توان به گلگیرهای جلو و عقب، صندلی تاشو، چراغ‌ LED و شارژر سریع که ظرفیت پک باتری را در زمانی حدود یک ساعت تکمیل می کنند اشاره کرد. مدل نهایی اسکوتر برقی احتمالا با کمک جذب سرمایه از شرکت کیک ‌استارتر تولید شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا