Connect with us

اشتراک گذاری لینک در استوری اینستاگرام برای همه کاربران

منتشر شده

در

اینستاگرام اشتراک گذاری لینک در استوری را برای همه کاربران فعال می کند

به زودی اینستاگرام اشتراک گذاری لینک در استوری را برای همه کاربران فعال می کند. این ویژگی که از چندین ماه قبل برای برخی از کاربران فعال شده بود، به زودی برای همه کاربران قابل دسترس خواهد شد. تا پیش از این فقط افرادی که بیش از 10 هزار دنبال کننده در اینستاگرام داشتند، می توانستند در استوری خود از لینک استفاده کنند. به طوری که افراد با بالا کشیدن صفحه استوری می توانستد وارد لینک مورد نظر شوند. اما به زودی قرار است همه کاربران با هر میزانی از تعداد دنبال کننده یا فالوور به این آپشن دسترسی داشته باشند. اینستاگرام در چند هفته اخیر ویژگی های زیادی را تغییر یا بهبود داده است. این پلتفرم در حال حاضر پرکاربردترین شبکه مجازی در ایران و اکثر کشورهای جهان است.

ویژگی لینک در استوری اینستاگرام

لیست قیمت گوشی موبایل

لینک دهی در استوری اینستاگرام

اینستاگرام در ابتدا فقط یک صفحه برای به اشتراک گذاشتن تصاویر با کپشن های کوتاه بود. اما وقتی کاربران توجه ویژه خود را به این پلتفرم نشان دادند، کم کم ویژگی ها و قابلیت های این بستر تغییر کرد. به نحوی که در حال حاضر تقریبا تمام مشاغل، حرفه ها، شرکت ها و مشاغل خانگی هم در این بستر به فعالیت می پردازند. با توجه به محدودیت های نشان دادن تمام ویژگی های یک محصول یا مطلب، اضافه کردن لینک برای دریافت اطلاعات بیشتر، همیشه مورد نیاز کاربران بود. بعد از استفاده گسترده اینفلوئنسرها و افرادی با تعداد فالوور بیش از 10 هزار نفر، به زودی تمام کاربران اینستاگرام می توانند لینک های جالب یا کاربردی را برای دیگران به اشتراک بگذارند.

لینک دهی در استوری اینستاگرام

نحوه استفاده از گزینه لینک در استوری

 این گزینه به شکل یک استیکر لینک، در هنگام بارگذاری استوری در ایسنتاگرام در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. بعد از استفاده از استیکر لینک، آدرس URL (صفحه سایت مورد نظر) کپی شده را در قسمت مشخص شده، Paste کرده و استوری را بارگذاری کنید. دنبال کنندگان می توانند با زدن بر روی استیکر لینک به صفحه ای که آنها را راهنمایی کردید بروند. در این روش لازم نیست صفحه استوری بالا کشیده شود و به راحتی از صفحه گوشی موبایل یا تبلت می توان وارد سایت مورد نظر شد.

نحوه استفاده از گزینه لینک در استوری

اینستاگرام در چند ماه اخیر سیاست های زیادی را بر علیه انتشار محتوای نامناسب به کار گرفت. در یکی از این اقدامات، افراد زیر 13 سال امکان استفاده از اینستاگرام را نداشتند. ذکر سال تولد در هنگام ثبت نام و ایجاد حساب کاربری الزامی شد و برای افراد نوجوان، محتواها محدودتر می شد. تا پیش از این هم اگر چند حساب کاربری، به اینستاگرام اعلام می کردند که یک صفحه محتوای نامناسب ارائه می دهد، صفحه مورد نظر توسط پلتفرم از دسترس خارج می شد. یکی دیگر از قابلیت هایی که اینستاگرام برای جلوگیری از نمایش محتواهای نامناسب ارائه داد این است که در هنگام بارگذاری یک پست و استوری می توانستید گزینه ای را فعال کنید که پیش از نمایش به دنبال کنندگان اعلام کند که این محتوا ممکن است حاوی صحنه های دلخراش یا آزار دهنده باشد. در این صورت خود کاربر تصمیم می گرفت که آن محتوا را ببیند یا خیر.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار