موبایل

اطلاعات جدید از Pixel 8 Pro محصول انقلابی گوگل

کمتر از یک ماه دیگر سری Google Pixel 8 در کنار سایر محصولات جدید گوگل در رویداد 4 اکتبر معرفی می شوند. در چند ماه گذشته چندین بار اطلاعات گوشی های پیکسل سری 8 به خارج از شرکت درز پیدا کرده بود، اما همچنان برخی از مشخصات کلیدی پیکسل 8 پرو به صورت مبهم بوده است. اکنون اطلاعات جدیدی از Google Pixel 8 Pro فاش شده که انتظار می رود دقیق ترین اطلاعات باشد.

تصاویر فاش شد Google Pixel 8 Pro

کمتر از یک ماه تا رویداد 4 اکتبر Made by Google در شهر نیویورک باقی مانده است. جایی که انتظار می رود غول فناوری از جدیدترین ساعت هوشمند و جدیدترین تلفن های پیکسل رونمایی کند. اکنون اطلاعات جدیدی از Google Pixel 8 منتشر شده است که آن را بررسی می کنیم. کاربران X (توییتر سابق) متوجه شدند اگر با گوشی موبایل پیکسل خود وارد مرورگر شوند و عبارت Pixel 8 Pro را جستجو کنند نمای 630 درجه ای این گوشی موبایل را خواهند دید. بعد از مشاهده صفحه کاربران می توانستند با تغییر جهت عکس ها تمام قاب گوشی پیکسل 8 پرو را مشاهده کنند. اکنون گوگل به طور کلی این URL را حذف کرده است، اما تصاویر و GIF های آن توسط کاربران ذخیره شده و به سرعت در رسانه های اجتماعی جابجا می شود.

تصویر گوگل پیکسل 8 پرو
تصویر گوگل پیکسل 8 پرو

مشخصات احتمالی Google Pixel 8 Pro

طبق تصاویر منتشر شده گوگل پیکسل 8 پرو به جای لبه های صاف با لبه های گرد عرضه می شود و دارای تنظیمات دوربین پشتی مشابه سری پیکسل 7 است. در قسمت جلویی یک سوراخ پانچ واقع در مرکز با حاشیه های نازک دیده می شود. در خبرهای گذشته گفته شده بود که گوگل قصد ندارد از eSIM در محصولاتش استفاده کند، اما در تصویر منتشر شده یک سینی سیم کارت به چشم خورده است. احتمال دارد پیکسل 8 پرو دارای یک سنسور دمای بدن در پشت گوشی موبایل باشد که کاربران می توانند گوشی هوشمند خود را به پیشانی نزدیک کنند تا دمای بدنشان ثبت شود. تصاویر منتشر شده از Pixel 8 Pro به ما نشان می دهد که این گوشی موبایل در سه رنگ سیاه، خاکستری و آبی عرضه می شود.

سخت افزار و رنگ گوگل پیکسل 8 پرو
سخت افزار و رنگ گوگل پیکسل 8 پرو

جنس پیکسل 8 پرو گوگل از فلز و شیشه خواهد بود و قاب دوربین یک بار دیگر به قاب متصل خواهد شد. با دیدن تصاویر متوجه خواهید شد قاب ها چقدر نازک هستند. گفته می شود پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو دارای چیپست تنسور G3 هستند. برای Pixel 8 و Pixel 8 Pro به ترتیب می توانیم انتظار نمایشگرهای 6.17 اینچی و 6.7 اینچی و تا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را داشته باشیم. در بخش دوربین ها هم تغییرات خوبی اتفاق افتاده است. می توانید از ویژگی روشنایی اضافی استفاده کنید که در محیط های تاریک به شما کمک بزرگی خواهد کرد. همچنین احتمال دارد پیکسل 8 پرو دارای یک لنز دوربین سوم باشد که ممکن است ک یک لنز واضح تر و با وضوح بلاتر باشد که می توانید عکس های خود را به زیبایی و کیفیت بالا ذخیره کنید. به غیر از اطلاعاتی که گفته شد چیز زیادی فاش نشده است و ما فکر می کنیم که پس از نزدیک شدن به این رویداد، می توانیم جزئیات بیشتری را دریافت کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا