Connect with us

افشای اطلاعات گلکسی اس 21 و پرچمداران جدید سامسونگ

منتشر شده

در

اولین اخبار جذاب در مورد گوشی گلکسی اس 21

طرفداران محصولات سامسونگ می دانند که سری گلکسی نوت 20 هنوز به طور کامل رونمایی نشده است، با این وجود اطلاعاتی در مورد گوشی جدید سامسونگ یعنی مدل اس 21 به بیرون درز کرده است. هر چند گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا هم به طور رسمی رونمایی نشده اند اما افشای اطلاعات مربوط به گلکسی اس 21 که امکان دارد با نام گلکسی اس 30 نیز عرضه شود، چیزی از جذابیت هیچ کدام از مدل های این پرچمداران سامسونگ کم نخواهد کرد.

عرضه پرچمداران جدید سامسونگ با اینترنت 5 جی

لیست قیمت گوشی سامسونگ

پرچمداران جدید سامسونگ با اینترنت 5G رونمایی خواهند شد

سامسونگ پیش تر به رونمایی یک یا دو مدل از پرچمداران در سال اکتفا می کرد. اما در سال گذشته این کمپانی چهار مدل متفاوت از این گوشی شامل مدل های گلکسی اس 10 ای، گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 فایو جی را به بازار رساند. امسال هم از سه نسخه گلکسی اس 20 رونمایی شد و احتمالا این برنامه برای سال آینده نیز به همین منوال تکرار شود. با این وجود سامسونگ از اجرای این روند راضی بوده و قصد تکرار آن را برای مدل های دیگر پرچمدار خود دارد. گوشی های پرچمدار جدید سامسونگ مدل اس 21 در سه مدل SM-G996، SM-G991  و SM-G998 در این مرحله معرفی شده اند. با اینکه هنوز سامسونگ نام این سه مدل را تایید نکرده است اما به احتمال زیاد این گوشی ها با نام گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اولترا روانه بازار خواهند شد. هر سه مدل پرچمدار جدید گوشی موبایل سامسونگ اینترنت 5G را پشتیبانی می کنند.

مدل های جدید سامسونگ با رم 128 و 256 گیگابایت

ساخت مدل های جدید سامسونگ با 128 و 256 گیگابایت رم

از گزارش هایی که در مورد سری گلکسی نوت 20 منتشر شده است این سری در ابتدا قرار بود فقط با ظرفیت 256 گیگابایت عرضه شوند اما به نظر می رسد گلکسی اس 21 با نسخه 128 گیگابایتی به عنوان مدل پایه عرضه شوند و کابران از بین دو نسخه 128 و 256 را بتوانند یک مدل را انتخاب کنند. سامسونگ معمولا ظرفیت 512 گیگابایت را هم برای گران ترین نسخه از هر مدل گلکسی اس عرضه می کند و به احتمال قوی برای مدل گلکسی اس 21 اولترا 5G هم این نسخه ارائه شود.

از مشخصات فنی پرچمداران جدید سامسونگ می توان به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 875 و اگزینوس هزار اشاره کرد. البته شایعاتی هم وجود دارد که با توجه به قیمت بالای تراشه اسنپدراگون ساخت کمپانی کوالکام، سامسونگ فقط از پردازنده اگزینوس برای گوشی موبایل سری جدید خود استفاده کند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. ماهک صبوری

    جولای 30, 2020 در 12:31 ب.ظ

    واو…. هردو مدل گلکسی s21 و s30 قطعا مهیج و عالی و باکیفیت هستند البته نمیدونم دوربیناشون به اپل میرسه یا نه اما معرکه ست، راستی دقت کردین روز به روز صفحه مربوط به دوربین ها داره بزرگ تر میشه تا چند سال دیگه حتما کل صفحه دوربین میشه ( یه دوربین با یه ذره گوشی)–😂

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار