موبایل

افشای تاریخ عرضه گوشی موبایل اپل آیفون 6s توسط Vodafone

در روزهای پایانی سال 2014، یکی از اپراتورهای آلمانی اعلام کرد که کاربران منتظر آیفون 6 در تاریخ نوزدهم سپتامبر باشند و این تاریخ کاملاً درست از آب درآمد. حالا یک اپراتور اروپایی دیگر زمان عرضه آیفون بعدی را افشا کرده است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

یکی از کارمندان Vodafone با ارسال ایمیلی به موبایل ‌نیوز اظهار داشت که نسخه جدیدگوشی موبایلاپل (که احتمالاً iPhone 6s نام خواهد داشت) در تاریخ 25 سپتامبر عرضه خواهد شد و کاربران می توانند از تاریخ 18 سپتامبر این محصول را به صورت پیش سفارش خریداری کنند. البته این کارمند حرفی در مورد جایگزین آیفون 6 پلاس نزده است.

افشای تاریخ عرضه گوشی موبایل اپل آیفون 6s توسط Vodafone

گوشی موبایل اپل آیفونجدید طبق انتظار باید یک دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی داشته باشد. این نخستین بار است که اپل افزایش دقت سنسور دوربین را از زمان عرضه آیفون 4اس مجهز به دوربین 8 مگاپیکسلی، در دستور کار قرار داده است. دوربین جدید از سنسور سونی و یک پیکسل فرعی سفید به‌منظور ثبت تصاویر باکیفیت در شرایط نوری نامطلوب بهره می‌برد.

افشای تاریخ عرضه گوشی موبایل اپل آیفون 6s توسط Vodafone

همچنین احتمالاً در تولید آیفون جدید از آلومینیوم سری 7000 استفاده خواهد شد که مقاومت بسیار خوبی دارد و در ساخت هواپیما از آن بهره می‌برند. صفحه نمایش 4.7 اینچی در آیفون جدید نیز از قابلیت فورس تاچ برخوردار خواهد بود. این ویژگی که در اپل واچ نیز به‌کار رفته، میزان فشار وارد شده به صفحه نمایش توسط انگشت کاربر را اندازه‌گیری می‌کند. همچنین Taptic Engine که در اپل واچ استفاده شده و در زمان دریافت اعلان، با یک ضربه (مانند ویبره) به مچ دست کاربر، وی را مطلع می‌سازد، درگوشی موبایلآیفون جدید نیز وجود خواهد داشت.

در خبر جدیدی که در یونان در این باره منتشر شده، تاریخ معرفی آیفون 6اس هشتم سپتامبر اعلام شده است. البته مثل همیشه باید به این اطلاعات به‌عنوان شایعه نگاه کنیم.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام و دورد
    افشای تاریخ عرضه گوشی موبایل اپل آیفون 6s توسط Vodafone: در روزهای پایانی سال 2014، یکی از اپراتورهای آلمانی اعلام کرد که کاربران منتظر آیفون 6 در تاریخ نوزدهم سپتامبر باشند و این تاریخ کاملاً درست از آب درآمد. حالا یک اپراتور اروپایی دیگر زمان عرضه آیفون بعدی را افشا کرده است

  2. سلام این گوشیی واقعا عالی هم شکل ظاهری با طراحی خیلی زیبایی تولید شده وچشم هر مشتری رو به خود جلب میکنه علاوه بر این مشخصات فنی خوبی داره کاش روی همچین گوشی دوربین خوبی نداره کاش روی دوربین این گوشی هم کارمیشد ولی باز گوشی خوبیه امیدوارم ای تی بازار این مدل گوشی روتوی محصولات گوشیش عرضه کنه با تشکر از ای تی باز

  3. با سلام و خسته نباشید همه جا خبر از عرضه یاین گوشی موبایل اپل آیفون 6s توسط Vodafone هست اما تاریخ دقیق اون مشخص نیست و همه یاین اخبار فقط شایعس . این خیلی خوبه که گوشی جدید اپل میخواد از بدنه فلزی خیلی محم تشکیل بشه و این امکان رو داره که فشار وارد بر صفحه نمایش رو حس کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا