موبایل

افشای تصویری از گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S6 Edge Plus

همانطور که پیش از این در خبر ها داشتیم ، مدتی است که شایعه شده غول کره ای ، سامسونگ در حال کار بر روی نسخه جدیدی از پرچم دار ۲۰۱۵ خود می باشد.این گوشی که گلکسی اس ۶ اج پلاس نام دارد در واقع نسخه بزرگتر گلکسی اس ۶ اج با همان صفحه نمایش خمیده است.امروز OnLeaks تصویری منتسب به گلکسی S6 اج پلاس را منتشر کرده که ابعاد بزرگتر اینگوشی موبایلرا نسبت به گلکسی اس ۶ اج نشان می دهد.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

افشای تصویری از گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S6 Edge Plus

اینگوشی موبایلعلاوه بر ابعاد بزرگ‌تر آن (۱۵۴.۴۵mm x 75.80mm x 6.85mm) جزییات مهم‌تر دیگری هم خواهد داشت.به عبارت دیگر، با در نظر گرفتن این ابعاد، اندازه‌ی نمایشگر این دستگاه ۵.۵ اینچ خواهد بود، این در حالی است که براساس شایعات قبلی اندازه‌ی نمایشگر آن ۵.۷ اینچ بود. اما بدون شک، این نسخه‌ی جدید بلند‌تر و پهن‌تر خواهد بود.

در هر صورت به نظر می‌رسد ویژگی‌هایگوشی موبایل سامسونگ گلکسیS6 اج پلاس مشابه هم‌خانواده‌ی کوچکتراش گلکسی S6 اج باشد. همچنین احتمال دارد گلکسی S6 اج پلاس اولین گوشی در تاریخگوشی موبایل سامسونگباشد که از تصویربرداری RAW پشتیبانی می‌کند. در تصویربرداری با فرمت RAW تمام داده‌های ثبت شده توسط حسگر دوربین در تصویر ذخیره می‌شوند، اما با فرمت JPEG اطلاعات و جزییات مربوط به تصویر فشرده شده و از دست می‌رود. بنابراین، این ویژگی را می‌توان قدم مثبتی در جهت پیشرفت گوشی‌های سامسونگ قلمداد کرد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با سلام
    افشای تصویری از گوشی موبایل سامسونگ گلکسی S6 Edge Plus که این گوشی دارای طراحی زیبایی میباشد و بدون شک از بهترین گوشی های دنیا است . این گوشی اگر در ایران عرضه شود من این گوشی رو خریداری خواهم کرد.

  2. با سلام وخسته نباشید این مدل گلکسی اس ۶ اج که مدتی پیش توسط سامسونگ رونمایی شد مورد استقبال خیلی ها قرار گرفت و خیلی هم گوشی خوبی بود.این موبایل سامسونگ گلکسی S6 اج پلاس هم علاوه بر اون قابلیت ها اندازه ی خیلی بزرگتری داره و خیلی زیباتر ساخته شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا