Connect with us

المپیک 2020 با حضور فعالان صنعت گوشی موبایل

منتشر شده

در

المپیک 2020 با حضور فعالان صنعت گوشی موبایل

فروشگاه اینترنتی کالاتیک چند سالی می‌ شود که به طور تخصصی بر روی فروش گوشی موبایل، لوازم جانبی، گجت و غيره کار می‌کند. كالاتيك سعی کرده برای جذب مخاطب بیشتر و ایجاد اعتماد تبلیغات زیادی هم انجام دهد که نمونه آن بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر است، که حتما دیده‌ اید. بعد از پایان بازی‌ های فوتبال یورو 2020 و قهرمانی ایتالیا، برگزاری المپیک که یک سالی به دلیل کرونا عقب افتاد، مهم‌ترین واقعه ورزشی محسوب می‌شود.

در همین راستا دیروز خبر اسپانسری کالاتیک برای شبکه سه سیما با شروع افتتاحیه المپیک 2020 و لحظات جذابی که همه مردم را پای تلویزیون کشانده بود، نشان داد که که این فروشگاه اینترنتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. البته نا گفته نماند که این المپیک به طور جدی با تکنولوژی از جمله گوشی موبایل و تبلت گره خورده است خبر بعدی که در این حوزه به گوشمان رسید خبر اسپانسری داریا همراه گارانتی کننده گوشی ‌های سامسونگ در شبکه ورزش بود. این موضوع نشان دهنده تلاش این دو شرکت در جهت کسب مخاطب و اعتماد مردم است. کالاتیک به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی گوشی موبایل تبلیغات تلویزیونی را کلید زد که در ادامه معرفی کوچکی از خدمات و امکانات کالاتیک خواهیم داشت.

تبلیغات تلویزیونی کالاتیک

تجربه خرید به صرفه گوشی از کالاتیک در المپیک 2020

کالاتیک فروشگاه اینترنتی کالاهای دیجیتال و به طور تخصصی گوشی موبایل از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرد. اين فروشگاه اينترنتی سعی دارد تا با ارائه قیمت‌ های پایین و خدمات پس از فروش، رعایت حقوق مشتریان را سر لوحه کار خود قرار دهد. مدتی است که بنرهای کالاتیک را با شعار “یک کلیک به صرفه” و “یک کلیک با ارزش” می بینیم. با مقایسه قیمت گوشی در کالاتیک با سایر فروشگاه‌ ها تا حد نسبتا زیادی به اینکه خرید از کالاتیک برایمان از نظر قیمت کالا به صرفه‌تر است می رسیم. تمامی گوشی‌ های موبایل در کالاتیک دارای گارانتی های معتبر می‌ باشند، داشتن گارانتی معتبر در کنار مهلت تست 10 روزه، اطمینان بیشتری برای خرید به ما می‌دهد. با توجه موارد مهم گفته شده می‌توان دریافت که کالاتیک در تحقق شعارهای خود و رضایت خریداران موفق عمل کرده است.

تجربه خرید به صرفه گوشی از کالاتیک در المپیک 2020

اندازه کیف پولت گوشی بخر!

هنگامی که وارد سایت کالاتیک می‌ شوید دیگر فقط به چند برند مطرح محدود نیستید. شما می‌ توانید برندهای جدیدی را ببینید که شاید برخی از آن‌ ها تازه وارد بازار شده باشند اما کیفیت بالایی دارند و گاهی اوقات همان امکانات گوشی‌های پرچمدار را در آن‌ها می بینید البته با قیمت کمتر! شاید بتوان این تنوع برندی را یکی دیگر از نقاط قوت کالاتیک دانست که خریدار را مجبور و محدود به انتخاب نمی‌ کند. در  كالاتيك دست خریداران با هر سطح بودجه‌ ای برای خرید باز است. علاوه بر این‌ ها نقد و بررسی کامل مدل های مختلف گوشی موبایل و امکان مقایسه آن‌ ها با یکدیگر فراهم شده تا هیچ جای ابهامی برایتان باقی نماند و با اطمینان خاطر بیشتری خرید کنید.

اندازه کیف پولت گوشی بخر

پشتیبانی کالاتیک از شروع تا پایان

تمامی روند خرید از کالاتیک به صورت آنلاین بوده و امکان خرید حضوری و یا پرداخت در محل وجود ندارد. با وجود این در هر مرحله از خرید که دچار مشکل شدید، مرکز تماس و پشتیبانی پاسخگوی شما خواهد بود و در تمام ساعات اداری می‌توانید تماس بگیرید. یا حتی در صورت تمایل می‌ توانید در پنل کاربری خود پیام بگذارید و از بابت پاسخگویی خیالتان راحت باشد سرعت پاسخگویی به پیام‌ ها و در خواست‌ های مشتریان بالاست و در همان ساعات اولیه پاسخ شما داده می‌ شود.

مورد دیگر این که تقریبا نزدیک دو سال است که تمام کشورهای جهان درگیر ویروس کرونا شده‌اند. تعطیلی‌ های مکرر و همچنین خطر انتقال این ویروس سبب شده تا مردم رو به خرید اینترنتی بیاورند. البته عادت به خرید آنلاین تا حدی خوب است چون از بار ترافیک شهری و اتلاف وقت جلوگیری می‌ کند. برای خرید گوشی می‌ توانید بدون مراجعه حضوری و با قیمت مناسب از سایت کالاتیک خرید کنید.

پشتیبانی کالاتیک از شروع تا پایان

در پایان باید بگوییم که المپیک 2020 بهانه‌ ای شد تا با خدمات فروشگاه آنلاین کالاتیک بیشتر آشنا شویم. اعتماد اساس اصلی خرید و خدمات اینترنتی است. در سایت کالاتیک شما امکان رصد وضعیت سفارش خود را دارید و همین امر سبب اعتماد بیشتر مشتریان به این فروشگاه اینترنتی شده است. خدمات پشتیبانی و اصالت کالا در کنار ایجاد اطمینان برای مشتریان، از مهم‌ ترین اهداف کالاتیک است.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

8 دیدگاه

  1. آیسن

    آگوست 12, 2021 در 11:55 ب.ظ

    برای خرید گوشی سایت کالاتیک رو پیشنهاد میکنم چون قیمتاشون مناسبه, فقط با پست یه کم طول کشید تا به دستم برسه.

  2. رها

    آگوست 10, 2021 در 11:29 ب.ظ

    ارسال به موقع ،پشتیبانی عالی، بیشتر کالاها شارژ بشه عالی میشه

  3. مریم

    آگوست 9, 2021 در 4:21 ب.ظ

    کالاتیک فروشگاه خیلی خوبیه قیمتاشم از بقیه سایتا پایین تره، هدفونی که من سفارش دادم کاملا پلمپ بود و خیلی سریع هم به دستم رسید.

  4. کیمیا

    آگوست 9, 2021 در 3:33 ب.ظ

    من گوشی A51 خریدم. قیمتش نسبت به بقیه فروشگاه ها مناسب تر بود.

  5. درسا

    آگوست 9, 2021 در 3:31 ب.ظ

    من ازشون خرید کردم خوبی سایتشون این بود که به صورت کاملا پلمپ برام ارسال کرده بودند.

  6. میلاد

    آگوست 6, 2021 در 11:47 ب.ظ

    تبلیغات خیلی گسترده‌ای دارند البته من قدیم از کالاتیک یدونه گوشی A7 خریداری کرده بودم.

  7. مهرداد

    آگوست 4, 2021 در 11:53 ب.ظ

    واقعا برام جالب بود ساعت 2 ظهر سفارش دادم ساعت 6 تحویل گرفتم و قیمت گوشی در کالاتیک خیلی کمتر از بازاره
    از سمت دیگه اطلاع رسانیشون در مورد مراحل سفارش خیلی خوب بود.

  8. کلاته

    آگوست 3, 2021 در 10:33 ق.ظ

    من تبلیغاشون رو از تلویزون و همین المپیک دیدم و یدونه هنذفری خریدم از سایتشون و باید بگم خیلی خیلی بهتر از دیجیکالا بود و سریع تر رسید به دستم

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار