Connect with us

توییتر امکان منشن کردن ویدیو در iOS را آزمایش می کند

منتشر شده

در

منشن کردن ویدیو در توییتر

تیم پشتیبانی توییتر در 7 ژانویه یا 17 دی ماه سال 1400 در رابطه با ویژگی جدید توییتر یک توییت منتشر کرد و در رابطه با ویژگی جدید توییتر و امکان منشن کردن ویدیو به کاربران توییتر اطلاع داد. همچنین یکی از مقامات توییتر برای نشان دادن این ویژگی، یک ویدیو در توییتر خود منتشر کرد.

توییتر یک ویژگی جدید را از برنامه TikTok الهام گرفته است که به کاربران اجازه می دهد به توییت ها با عکس و فیلم واکنش نشان بدهدند. پلتفرم میکروبلاگینگ امکان منشن کردن ویدیو برای توییت ها را به صورت آزمایشی برای دستگاه هایی با سیستم عامل iOS فراهم آورده است و کاربران در نسخه جدید می توانند ویدیو های مورد نظر خود را برای توییت ها منشن کنند.

ویژگی های جدید توییتر 2022

ویژگی های جدید توییتر 2022

نحوه منشن کردن ویدیو در توییتر

کاربران می توانند برای منشن کردن ویدیو در توییتر از منوی Retweet بر روی آیکون  Quote tweet with reaction ضربه بزنند. با ضربه زدن بر روی آیکون، آن ها قادر خواهند بود به یک توییت با یک تصویر یا ویدیو واکنش نشان دهند، این تصاویر یا ویدیو ها که در گالری شما ذخیره شده است نمایش داده می شوند و یا می توانید در همان لحظه نسبت به ضبط آن ها اقدام نمایید. عکس و فیلم های منشن شده کاربران برای توییت های مختلف، از نظر توییتر یک توییت جدید حساب می شود و دقیقا عملکردی مشابه پاسخ های ویدیویی در TikTok دارد. این ویژگی جدید توییتر در حال حاضر در دستگاه هایی با سیستم عامل iOS به صورت آزمایشی در حال اجرا شدن هستند.

حذف Fleet کردن در توییتر

راه اندازی منشن کردن ویدیو در توییتر حدودا پنج ماه پس از اعلام این شرکت مبنی بر بسته شدن ویژگی مشابه یعنی Fleets انجام می شود. Fleet ها شبیه به استوری های اینستاگرام بودند که به کاربران این امکان را می داد تا عکس یا ویدیویی از گالری خود را برای 24 ساعت به اشتراک بگذارند و یا از توییت های خود برای بیشتر دیده شدن اسکرین شات بگذارند.

توییتر در آگوست سال گذشته، هشت ماه پس از راه اندازی Fleets ها اعلام کرد که افزایشی در تعداد افراد جدیدی که از این ویژگی استفاده می کنند صورت نگرفته و یا آن طور که آن ها امیدوار بوده اند نبوده است. بنابراین نسبت به جمع کردن این ویژگی از توییتر اقدام نمود.

Fleets ها در توییتر

Fleets ها در توییتر

Explore در توییتر

از آن زمان که وب سایت میکروبلاگینگ بسیاری از ویژگی های جدید را به پلتفرم های شبکه های اجتماعی مختلف و رقیب توییتر مانند TikTok، Clubhouse و Meta اضافه کرده است، توییتر هم نسبت به ایجاد یک تب جدید مشابه Explore مشابه به تیک تاک را برای کاربران ایجاد کرده است. این تب جدید در توییتر به کاربران کمک می کند تا به سرعت به محتوای پرطرفدار در توییتر دسترسی پیدا کنند و برای مشاهده ویدیو ها و تصاویر محبوب توییتر صرفا کافی است تا در اکسپلور اناگشت خود را به سمت بالا و پایین حرکت بدهند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار