Connect with us

انتشار تصاویر غیر رسمی از اپلیکیشن جدید Google Photos

منتشر شده

در

انتشار تصاویر غیر رسمی از اپلیکیشن جدید Google Photos

اگر تا به امروز شک و تردیدهایی وجود داشت که گوگل قصد دارد اپلیکیشن Photos را به صورت مستقل از گوگل پلاس آماده سازی کرده و در اختیار کاربران بگذارد، حال و با توجه به اسکرین شات هایی که از نسخه آتی این اپ انتشار یافته می توان تردیدهای یاد شده را کنار گذاشت و به یقین رسید.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

تصاویر مورد بحث هر چند به صورت رسمی مورد تائیدگوگلنیستند اما جزئیات آنها به حدی دقیق به نظر می رسد که بعید است غیر واقعی باشند، اگرچه نباید این احتمال را نیز فراموش کرد که تا عرضه ی نسخه ی نهایی Photos به شکل مستقل شاید هنوز برخی موارد دستخوش تغییر گردند.

انتشار تصاویر غیر رسمی از اپلیکیشن جدید Google Photosانتشار تصاویر غیر رسمی از اپلیکیشن جدید Google Photosانتشار تصاویر غیر رسمی از اپلیکیشن جدید Google Photos

اپ جدید مورد اشاره دارای رابط کاربری پیاده سازی شده تحت زبان طراحی متریال بوده و به کاربر اجازه می دهد با حرکت انگشت بر روی نمایشگر چندین عکس را به صورت همزمان انتخاب کرده و سپس نسبت به کپی، حذف و… آنها اقدام نماید.

این راهکار در نگاه اول بهتر و مطلوب تر از شیوه ی پیشین است، تا قبل از این فرد ملزم بود انگشت خود را اندکی بر روی صفحه نمایش نگه داشته و سپس اجازه می یافت با چند بار تپ کردن اقدام به انتخاب مجموعه ای از تصاویر کند و حالا گوگل سعی نموده روند مذکور را ساده تر کند.

البته ناگفته نماند در حالیکه ظاهر Photos دستخوش تغییر زیادی شده ولی از شواهد اینطور بر می آید که قابلیت ها و عملکرد آن تا حد زیادی مشابه نسخه ی وابسته بهگوگلپلاس خواهند بود.

اندروید پلیس که به عنوان منبع لو دهنده ی این اسکرین شات ها شناخته می شود، در توضیح آنها آورده هنوز امکاناتی مانند جستجوی عکس ها بر اساس فاکتورهایی خاص و پشتیبان گیری خودکار در سر جای خود باقی هستند.

انتشار تصاویر غیر رسمی از اپلیکیشن جدید Google Photosانتشار تصاویر غیر رسمی از اپلیکیشن جدید Google Photosانتشار تصاویر غیر رسمی از اپلیکیشن جدید Google Photos

از جمله قابلیت های جدید نیز می توان به روش های تازه برای نمایش مجموعه های تصاویر اشاره نمود و از این پس قادر هستید آنها را بر حسب دسته بندی ماهانه، روزانه و دسته بندی جدیدی با عنوان comfortable view یا “نمای راحت” مشاهده کنید.

ویژگی “auto-awesome” هم با “Assistant” جایگزین شده و در آن امکانات و قابلیت های جدیدی تعبیه گشته اند، این ویژگی می تواند از این پس چندین عکس را به صورت همزمان دریافت و از تصاویر یاد شده مواردی همانند آلبوم، روایت داستانی، انیمیشن و کلاژ بسازد.

باید منتظر ماند و دید ساکنین مانتین ویو اپ جدید خود را طی هفته جاری و در جریان رویداد Google I/O منتشر می سازند یا ترجیح می دهند آن را پس از این مراسم و در زمان دیگری در اختیار عموم قرار دهند.

3 دیدگاه

  1. شمیم

    جولای 9, 2016 در 1:41 ب.ظ

    با سلام و خسته نباشید با استفاده از برنامه Google Photos 1.23.1.126715090 براحتی تصاویر و ویدئوها در سرویس ابری گوگل آپلود ، ویرایش و سازماندهی میشود .دیگر ویژگی بزرگ برنامه تصاویر گوگل، سازماندهی تصاویراست گوگل قادر است تصاویر را آنالیز کرده و آن‌ها را به شکل اتوماتیک در گروه‌هایی قرار دهد

  2. سارا

    جولای 6, 2016 در 10:50 ب.ظ

    با سلام
    انتشار تصاویر غیر رسمی از اپلیکیشن جدید Google Photos: اگر تا به امروز شک و تردیدهایی وجود داشت که گوگل قصد دارد اپلیکیشن Photos را به صورت مستقل از گوگل پلاس آماده سازی کرده و در اختیار کاربران بگذارد، حال و با توجه به اسکرین شات هایی که از نسخه آتی این اپ انتشار یافته می توان تردیدهای یاد شده را کنار گذاشت و به یقین رسید

  3. سینا

    جولای 5, 2016 در 4:23 ب.ظ

    با سلام وخسته نباشید به ای تی بازاریا
    اپلیکیشن جدید Google Photos به روش های تازه برای نمایش مجموعه های تصاویر اشاره نمود و از این پس قادر هستید آنها را بر حسب دسته بندی ماهانه و روزانه و دسته بندی جدیدی با عنوان نمای راحت مشاهد کرد با ویژگی auto-awesome چندینعکس به صورت همزمان بشازد واقعا گوگل مدامدر حال توسمه دادن خودش

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار