Connect with us

انتشار طرح های اولیه و قیمت سامسونگ Galaxy A21s

منتشر شده

در

طانتشار رندر و قیمت سامسونگ گلکسی ای 21 اس

به زودی باید منتظر انتشار رسمی سامسونگ گلکسی ای 21 اس باشیم. هر چند هنوز تاریخ رسمی برای انتشار و عرضه این گوشی جدید سامسونگ اعلام نشده است، اما تصاویر اولیه این گوشی به همراه قیمت آن به بیرون درز کرده است. این گوشی میان رده با قیمتی اقتصادی عرضه خواهد داشت و باید دید با وجود آنلاین برگزار شدن اغلب مراسم های رونمایی و عرضه گوشی ها، انتشار رسمی این گوشی جدید سامسونگ چه زمانی انجام خواهد شد.

samsung galaxy a21 s

لیست قیمت گوشی سامسونگ

طرح های اولیه گوشی سامسونگ گلکسی ای 21 اس

از روی رندرهای منتشر شده از Samsung Galaxy A21s متوجه خواهیم شد که نمایشگر این گوشی 6.5 اینچی و با وضوح 1600 در 720 پیکسل بوده و حفره موجود در سمت چپ بالای نمایشگر برای جایگزینی دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی بر روی نمایشگر قرار دارد. بر روی قاب پشتی گلکسی ای 21 اس، یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد. دوربین های چهارگانه پشتی این گوشی به شکل حرف L و در یک ماژول مشکی رنگ جا گرفته اند. این دوربین های چهارگانه شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو می شوند. در مورد دوربین چهارم این گوشی سامسونگ اطلاعاتی منتشر نشده اما ظاهرا مانند گوشی های هم رده دوربین چهارم یک حسگر تشخیص عمق است.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی ای 21 اس

مشخصات فنی گوشی جدید سامسونگ Galaxy A21s

طبق اطلاعات منتشر شده گوشی گلکسی ای 21 اس دارای یک چیپست اگزینوس 850 در زیر قاب خود می باشد و 3 گیگابایت رم نیز به همراه آن وجود دارد. گلکسی ای 21 اس با سیستم عامل اندروید 10 و با رابط کاربری One UI با دو نسخه حافظه 32 و 64 گیگابایت عرضه خواهد شد. این گوشی قابلیت نصب کارت حافظه میکرو اس دی هم دارد و این فضای کم گوشی را جبران خواهد کرد. گوشی Samsung Galaxy A21s 8.9 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن 191 گرم خواهد بود. این گوشی موبایل مجهز به باتری 5000 میلی آمپر بوده و از طریق درگاه USB تایپ C قابل شارژ کردن است. جک 3.5 میلی متری هدفون هم در کنار این پورت وجود دارد. گوشی سامسونگ گلکسی ای 21 اس فقط از اینترنت 4G پشتیبانی می کند و دارای بلوتوث 5.0  و چیپ NFC می باشد. این گوشی در رنگ های مختلفی عرضه خواهد شد و قیمت پیش بینی شده برای آن یا 199 و یا 209 یورو خواهد بود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. معلم زاده

    می 17, 2020 در 10:35 ق.ظ

    گوشی های سامسونگ اگرچه تو بازار موبایل با قیمت بالایی به فروش می رسند ولی با کارایی حرفه ای و دوربین بی نظیری که دارند قطعا می تونن بهترین انتخاب برای خریداران باشند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار