Connect with us

انتشار عمومی آپدیت iOS 15.4 و iPadOS 15.4 اپل

منتشر شده

در

انتشار سیستم عامل iOS 15.4 نسخه بتا

هفته گذشته شرکت اپل نسخه iOS 15.3  و  iPadOS 15.3را برای گوشی های موبایل آیفون و آیپد منتشر کرد. حالا همه کاربران آیفون منتظر هستند تا نسخه جدید بروزرسانی گوشی های اپل از چه ویژگی هایی پشتیبانی می کند و همگی می دانیم که چرخه انتشار آپدیت های جدید آیفون یک چرخه دائمی است و تا همیشه این شرکت به روزرسانی های جدید خود را ارائه خواهد داد.

در روز گذشته شرکت اپل آپدیت جدید iOS 15.4 و iPadOS 15.4 به صورت عمومی منتشر کرد و امروز می توانید از این به روزرسانی جدید اپل برای برنامه های beta استفاده نمایید. این به روزرسانی جدید اپل از ویژگی های مختلف و جدیدی پشتیبانی می کند که قطعا با استقبال مخاطبان رو به رو خواهد شد که در ادامه به صورت دقیق تر به آن ها اشاره خواهیم کرد.

سیستم عامل iOS 14.4 و iPADOS 15.4

سیستم عامل iOS 14.4 و iPADOS 15.4

پشتیبانی Face ID از ماسک در بروزرسانی 15.4 اپل

از زمانی که گوشی های موبایل iPhone SE 2020 تولید و روانه بازار شدند، شرکت اپل قصد داشت که در این گوشی آیفون از Face ID استفاده کند اما با شیوع ویروس کرونا و استفاده از ماسک این تصمیم عملی نشد و حتی در گوشی های موبایل آیفون سری 12 و 11 هم که Face ID داشتند امکان استفاده از آن با ماسک امکان پذیر نبود. نکته حائز اهمیت این است که امکان استفاده از Face ID با ماسک فقط برای گوشی های آیفون 12 و 13 امکان پذیر است و سایر مدل های اپل از آن پشتیبانی نمی کنند.

حالا شرکت اپل با انتشار بروزرسانی 15.4 برای گوشی های آیفون و آیپد این امکان را برای شما فراهم آورده است که حتی با ماسک هم از Face ID استفاده نمایید. همچنین استفاده از عینک طبی که همیشه از آن استفاده می کنید و بر روی گوشی موبایل شما ثبت شده است به همراه ماسک امکان پذیر خواهد بود. اما گفتنی است که همچنان نمی توان از عینک آفتابی و ماسک به طور همزمان از Face ID iOS 15.4 استفاده کرد.

تشخیص Face ID با ماسک در iOS 14.4

تشخیص Face ID با ماسک در iOS 14.4

امکان جستوجو بهتر در آیفون با آپدیت 15.4

امکان سرچ کردن و جستوجو بهتر در گوشی موبایل آیفون با سیستم عامل 15.4 برای شما فراهم آورده شده و است از این به بعد با سرچ کردن در قسمت جستوجو حتی گزینه های مشخص شده در صفحه نمایش اصلی گوشی و Notification Center نیز نمایش داده خواهد شد.

همچنین در iOS 15.4 شما می توانید با خیالی آسوده تر بازی کنید، زیرا این سیستم عامل جدید آیفون این امکان را به شما می دهد که پیش از بازی نوتیفیکیشن های مزاحم را قطع نمایید تا همه تمرکز شما بر روی بازی باشد.

ایموجی های جدید اپل آپدیت 15.4

نسخه بتا بروزرسانی iOS 15.4 و iPadOS 15.4 دارای ایموجی های جدید، ویجت Apple Card، گزینه ای برای کنترل روشنایی صفحه کلید از طریق Control Center در iPad، تنظیم دامنع ایمیل سفارشی روی دستگاه و دسترسی آسان به SharePlay می باشد.

همچنین در این سیستم عامل و به روزرسانی جدید اپل، ایموجی های جدید در حالت های مختلف نیز طراحی شده است و می توان گفت که بسیاری از آن ها کاربرد گسترده ای داشته و با استقبال مخاطبان رو به رو شده است.

ایموجی های جدید iOS 15.4

ایموجی های جدید iOS 15.4

هشدار برای جا نگذاشتن وسایل اپل با بروزرسانی 15.4

اگر شما ایرتگ، آیپد، آیفون، اپل واچ یا ایرپاد داشته باشید و در یک مکان آن ها را جا بگذارید، برنامه Find My برای شما یک نوتیفیکیشن ارسال می کند و به شما هشدار می دهد تا سایر وسایل اپل خود را جا نگذارید. در نتیجه دیگر نگران گم کردن یا جا گذاشتن هیچکدام از ابزار اپل خود نخواهید بود. به عنوان مثال اگر اپل واچ در دست شما باشد و گوشی موبایل آیفون خود را جا بگذارید، یگ پیغام برای اپل واچ شما ارسال خواهد شد و برعکس.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار