Connect with us

اولین تصاویر جدیدترین ایرفون سامسونگ Buds Bean منتشر شد

منتشر شده

در

اولین تصاویر جدیدترین ایرفون سامسونگ buds bean منتشر شد

اگر شما هم از طرفداران ایرفون ها یا هندزفری های وایرلس هستید، احتمالا این خبر برایتان خیلی جالب توجه خواهد بود. تصاویری از آخرین گجت ساخته شده توسط سامسونگ به بیرون درز کرده، در حالی که قرار نبود فعلا کمپانی سامسونگ در مورد این گجت جدید خبری منتشر کند. ایرفون جدید این شرکت به نام بادز بین (که به خاطر فرم لوبیای شکلش به این نام خوانده می شود) در حال ساخته شدن است و احتمالا تا چند وقت آینده به طور رسمی رونمایی می شود.

ایرفون سامسونگ بادز بین

لیست قیمت هندزفری بلوتوث

طراحی جدید سامسونگ برای این گجت جدید خیلی شبیه به گلکسی بادز و آیکون ایکس است، که ایرفون های قبلی ساخته شده توسط سامسونگ بودند. اما با این وجود، جزئیاتی که در طراحی و ساخت این ایرفون جدید در نظر گرفته شده آن را متمایز از Galaxy Bads و IconX کرده است. این جزئیات آنقدر قابل توجه هستند که ما شاهد رشد و جهش شدیدی در میان پیشگامان سامسونگ خواهیم بود.

ویژگی های ظاهری ایرفون سامسونگ گلکسی بادز بین :

طرح های اولیه ای که از ایرفون های Buds Bean سامسونگ منتشر شده نشان می دهد که طرح بسیار منحصر به فرد این ایرفون ها جایگاه ویژه ای را برای آنها در بازار موبایل به ارمغان خواهد آورد. همچنین رنگ های جذابی برای این ایرفون ها انتخاب شده است. این هندزفری بلوتوث جدید، کاملا درون گوش قرار می گیرد و کل کانال گوش را پوشش می دهد که مانع از افتادن راحت آن از گوش می شود.

ایرفون های بادز بین سامسونگ

این خبر که توسط یکی از افشاگران معروف در حوزه تکنولوژی به نام رولاند کوآنت منتشر شده است، به نقل از منبع می گوید : که این مدل از ایرفون با شماره SM-R180 عرضه خواهد شد، و دارای دو درایور می باشد. همچنین سه میکروفون در ساخت این هندزفری بلوتوث به کار خواهد رفت که از این نظر شبیه گلکسی بادز پلاس است که پیشتر توسط سامسونگ ساخته شده بود. طول هر کدام از ایرفون ها 2.8 سانتی متر است.

ایرفون سامسونگ گلکسی buds bean مناسب هر شخص

این ایرفون کامپکت بوده، و برای همه به راحتی قابل استفاده است، حتی برای کسانی که گوش های کوچکی دارند، این هدفون ها هنوز در مرحله ساخت هستند و بنابراین تاکنون چیزی از ظرفیت باتری آنها یا سایز دقیقشان نمی دانیم. احتمالا این محصول جدید سامسونگ در تابستان 99 آماده خواهد بود، همزمان آن را با انتشار گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نت 20 خواهیم دید.

ا دیدگاه

  1. مجید حقانی

    آوریل 12, 2020 در 12:01 ب.ظ

    ظاهر و رنگ ایرفون سامسونگ گلکسی بادز بین عالیه… میشه به صورت اینترنتی این هندزفری بلوتوث خریداری کرد؟

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار