گوناگون

اولین رویداد معرفی محصولات جدید اپل در سال 2021

به نظر می رسد کمپانی اپل احتمالا کنفرانس بهاری خود را امسال در تاریخ 23 مارچ برابر با سوم فروردین ماه برگزار کند. گفته می شود اپل تصمیم به رونمایی از چند محصول جدید در جریان آن دارد. حال شایعات منتشر شده نشان می ‌دهد که این کمپانی در تلاش برای معرفی محصولاتی جدید از آیپدها در جریان کنفرانس فروردین خود است. شایعات نشان می‌ دهند که اپل چهار دیوایس یا محصول جدید خود را در کنفرانس 23 مارچ ارائه خواهد کرد. بر اساس تاریخچه کنفرانس‌ های اپل در چند سال گذشته، گفته شده بود که احتمالا در تاریخ 16 مارچ این کنفرانس برگزار می ‌شود.

رویداد آنلاین اپل در مارچ 2021

لیست قیمت گوشی آیفون

چه محصولاتی در رویداد مارچ اپل رونمایی خواهند شد؟

افشاگران اخبار اپل گفته بودند که اولین رویداد اپل در سال 2021 در 23 مارس برگزار خواهد شد. یک افشا کننده چینی گفته کنفرانس فروردین اپل در 23 مارس برگزار می ‌شود که این ادعا توسط جان پروزر نیز تائید شده است. البته حدس و گمان ‌هایی در حاشیه محصولات ارائه شده در این کنفرانس وجود دارد. سال گذشته اپل در ماه مارچ فقط مدل‌ های جدید آیپد پرو خود را معرفی کرد. اما شایعات منتشر شده حاکی از این است که این شرکت چهار محصول خود را در این کنفرانس معرفی خواهد کرد.

در صورتی که این خبر درست باشد، اتفاق خوبی برای طرفداران حوزه فناوری و اپل در همه جهان خواهد بود. تاریخ کنفرانس فروردین هنوز توسط اپل تائید نشده و دعوت ‌نامه ‌های رسمی هنوز به دست مدعوین نرسیده است. همچنین باید گفت بنابر روال سال 2020 به دلیل همه گیری کرونا در جهان، رویداد آینده اپل هم به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

چه محصولاتی در رویداد مارچ اپل رونمایی خواهند شد

بر اساس گزارش ‌ها باید منتظر رونمایی آیپد و لپتاپ اپل در مدل های جدیدی باشیم. شرکت اپل می خواهد تا در کنار آیپد پرو، از نسل جدید آیپد مینی، کامپیوترهای مک مینی 2021 و یک نسخه جدید از سری کامپیوترهای مک مبتنی بر اپل سیلیکون نیز در جریان این رویداد رونمایی کند. گفتنی است که با توجه به عدم تائید شرکت اپل، هنوز نمی‌ توان در مورد این شایعات اطلاعاتی دقیق را ارائه داد.

شایعات در مورد گوشی موبایل iPhone 12s

از طرف دیگر در وبسایتی که در مورد این مطلب گزارشاتی را منتشر کرده است، در مورد رونمایی از گوشی موبایل جدید اپل در سال 2021 هم مطلبی را منتشر کرده است. هنوز اطلاعات زیادی در مورد گوشی آیفون 12 اس به بیرون درز نکرده است و خود اپل هم مطلبی را پیرامون آن منتشر نکرده. اما به نظر می رسد به زودی باید شاهد رونمایی از یک آیفون جدید با نام گوشی موبایل iPhone 12s باشیم.

شایعات در مورد آیفون 12 اس

این گوشی موبایل جدید اپل که از همان خانواده آیفون 12 می باشد دارای ویژگی های بهبود یافته ای است که نسبت به مدل های اصلی خانواده گوشی آیفون 12 کارکرد بهتری چه در نمایشگر و چه در سخت افزار خواهد داشت.

شیما ترابی

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. دوست عزیز، ایفون 13 احتمالا به علت کرونا تو سپتامبر میاد، که به شمسی میشه شهریور مهر 1400

  2. ایفون 13 توی چه مراسمی رونمایی میشه؟ همچنان منتظر آیفون 13 هستم که وارد بازار بشه، البته ایفون 12 هم خوبه اونجور که ازش شندم اما آیفون 13 یه چیز دیگه ست و دوربین معرکه ای داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا