Connect with us

پیکسل واچ گوگل تا سال 2022 رونمایی می شود

منتشر شده

در

ساعت های هوشمند گوگل

تیم سخت افزاری گوگل در چند سال گذشته به طور پیوسته به تلاش خود برای ابداع نوآوری های جدید و قابل توجه ادامه داده است. نوآوری های گوگل در زمینه هدفون های، خانه های هوشمند، گوشی های موبایل، لپ تاپ ها و غیره به سرعت در حال رشد هستند. براساس گزارش های گوگل، تیم سخت افزاری این مجموعه در حال بررسی اضافه کردن ساعت هوشمند به مجموعه دستگاه های هوشمند خود است و برنامه هایی برای عرضه آن تا سال جدید دارد.

تا پیش از این تمرکز اصلی گوگل بر روی جنبه نرم افزاری ساعت های هوشمند بود و به شرکت های سازنده ساعت های هوشمند کمک کرد تا سخت افزار های ساعت های خود را بر اساس فناوری های گوگل بسازند، با این حال مدت کوتاهیست که گوگل حرف از رقابت با سازندگان ساعت های هوشمند مانند شرکت سامسونگ می زند که سال هاست از آن پشتیبانی می کند. حدس و گمان ها درباره این ساعت هوشمند این است که با نام Pixel Watch یا Pixel Wear روانه بازار شود.

طراحی ساعت هوشمند گوگل در آینده

منابع خبر در مورد طراحی ساعت هوشمند گوگل می گویند که احتمال زیاد صفحه ای گرد و شاید بدون حاشیه داشته باشد و از نظر آن ها احتمال این که صفحه نمایش مربعی داشته باشد ضعیف است. به هر حال تشخیص طراحی و سرعت عملکرد در این ساعت هوشمند گوگل، در این زمان و در این موقعیت کاری دشوار خواهد بود. اما به هر حال بعید است که طراحی ساعت هوشمند گوگل بسیار متفاوت باشد و هیجان کاربران را برانگیزد.

یکی دیگر از احتمالات برای طراحی ساعت هوشمند گوگل این است که، با هر طراحی و شکلی که داشته باشد به هر حال طوری ساخته خواهد شد که همه کاربران از آن راضی باشند و زمانی که آن را دستشان می کنند احساس راحتی داشته باشند. بنابراین فرقی نمی کند که مچ دست شما کوچک باشد یا بزرگ باشد و با داشتن ساعت هوشمند گوگل در هر حالتی احساس راحتی خواهید داشت.

ساعت هوشمند گوگل

ساعت هوشمند گوگل

عملکرد ساعت های هوشمند گوگل

از نظر عملکرد، گزارش ها حاکی از آن است که ساعت هوشمند گوگل ویژگی های سلامتی و تناسب اندام را ارائه می دهد که در اکثر ساعت های هوشمندی که توسط رقبای آینده گوگل تولید شده بود، از آن ها پشتیبانی می شد. همچنین گفته می شود که نقاط ضعف ساعت های هوشمند توسط افراد مختلف در حال آزمایش شدن هستند و گوگل قصد دارد که آن ها را رفع کند. یکی دیگر از نکات حائز اهمیت در زمینه عملکرد ساعت هوشمند گوگل باتری آن است. برخی گمان می کنند که ممکن است باتری این ساعت هوشمند ضعیف باشد و به صورت پی در پی نیاز به شارژ دوباره پیدا کند. اما برخی دیگر هستند که بر اساس گزارش های ارائه شده حدس می زنند که گوگل مشکل ضعیف بودن باتری های ساعت هوشمند را رفع می کند و با باتری قدرتمندی که دارد همه مخاطبان را شگفت زده خواهد کرد.

پیکسل واچ گوگل

پیکسل واچ گوگل

به طور کلی و طبق احتمالات داده شده ساعت هوشمند گوگل یا ساعت های پیکسل تا سال 2022 بدون هیچگونه مشکلی به بازار عرضه خواهند شد و مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب خواهند کرد. همچنین شما می توانید پیش از خرید ساعت هوشمند، نسبت به مطالعه راهنمای خرید ساعت هوشمند سایت آی تی بازار نیز اقدام نمایید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار