Connect with us

اپل اپلیکیشن موسیقی کلاسیک را به زودی معرفی می کند

منتشر شده

در

اپل اپلیکیشن موسیقی کلاسیک را به زودی معرفی می کند

اپل در سال 2021 سرویس پخش موسیقی کلاسیک Primephonic را خریداری کرد و در آن زمان اعلام کرد که سال بعد یک سرویس پخش موسیقی کلاسیک با نام تجاری اپل را منتشر خواهد کرد. شرکت اپل در سال 2022  محصولات جدید خود را معرفی کرد جزء سرویس پخش موسیقی کلاسیک. اکنون با گذشت دو سال این شرکت آمریکایی نسخه آزمایشی Apple Music Classical را برای توسعه دهندگان در دسترس قرار داده و تاریخ عرضه عمومی آن و ویژگی های موجود در این اپلیکیشن را اعلام کرده است.

اپلیکیشن Apple Music Classical

سال 2022 قرار بود اپل موزیک کلاسیک معرفی شود و هر ماه شایعه منتشر شدن آن به گوش می رسید. سرانجام شرکت اپل این پلتفرم را به طور رسمی برای توسعه دهندگان راه اندازی کرد. Apple Music Classical بیش از 5 میلیون موسیقی کلاسیک با کیفیت 192 کیلوهرتز به مشترکین خود ارائه می دهد و اپل ادعا می کند که این کیفیت بالاتر از گوش دادن به سمفونی های مشابه در یوتیوب می باشد.

اپلیکیشن اپل موزیک کلاسیک
اپلیکیشن اپل موزیک کلاسیک

اپل می گوید هزاران آلبوم اختصاصی و ویژگی های دیگر مانند بیوگرافی آهنگسازان و رهبران موسیقی در این پلتفرم گنجانده شده است و کاربران می توانند در اپل موزیک کلاسیک براساس آهنگساز، نام اثر و رهبر ارکستر موزیک موردنظرشان را جستجو کنند. شرکت اپل اعلام کرده است استفاده از اپل موزیک کلاسیک رایگان است و به عنوان بخشی از اشتراک Apple Music در نظر گرفته می شود اما اگر مشترک اپل موزیک نیستید باید اشتراک خریداری کنید همچنین شرکت آمریکایی نکاتی را درمورد Apple Music Classical بیان کرده است که عبارتند از:

  • برای استفاده از Apple Music Classical به اشتراک Apple Music نیاز دارید.
  • ممکن است موزیک های قرار گرفته در اپل موزیک کلاسیک بسته به کشور یا منطقه ای که زندگی می کنید متفاوت باشد.
  • برای گوش دادن به موسیقی های کلاسیک باید به اینترنت متصل باشید.
  • اپل موزیک کلاسیک تنها برای آیفون در دسترس می باشد و در حال حاضر کاربران آی پد از این اپلیکیشن نمی توانند استفاده کنند.
  • عملکرد جستجو نیز به طور خاص برای آهنگ های کلاسیک انجام می شود. به عنوان مثال اگر بتهوون 5 را جستجو کنید برای شما سمفونی شماره 5 بتهوون را می آورد.
ویژگی های اپل موزیک کلاسیک
ویژگی های اپل موزیک کلاسیک

Apple Music Classical چه زمانی معرفی می شود؟

اپل به تازگی این پلتفرم را راه اندازی کرده است اما نه برای عموم و تنها برای توسعه دهندگان در دسترس می باشد. هنوز زمان استفاده به صورت عمومی از اپل موزیک کلاسیک مشخص نشده است اما انتظار می رود 8 اردیبهشت ماه برای تمام کاربران آیفون راه اندازی شود. اپل معمولاً برنامه های جدید خودش را با به روز رسانی iOS همراه می کند اما این بار باید به صورت دستی این اپلیکشین را به آیفون اضافه کنید. برنامه Apple Music Classical اکنون در اپ استور موجود است و می توانید در پیش سفارش ثبت نام کنید و به محض عرضه عمومی این اپلیکیشن به طور خودکار برای شما راه اندازی شود.

زمان عرضه اپل موزیک کلاسیک
زمان عرضه اپل موزیک کلاسیک

همچنین اپل گفته است این برنامه تنها برای دستگاه های iOS نسخه 15.4 در دسترس خواهد بود و بعد از گذشت چند ماه برای کاربران اندرویدی نیز در دسترس خواهد بود. کاربران می توانند اخبار مربوط به Apple Music Classic را در حساب توییتر @appleclassical دنبال کنند.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار