Connect with us

یک اپلیکیشن ویژه برای خانه های هوشمند قابلیت آتی iOS

منتشر شده

در

یک اپلیکیشن ویژه برای خانه های هوشمند قابلیت آتی iOS

وب سایت ۹to5Mac در گزارشی می نویسد اپل ممکن است توسعه اپلیکیشن iOS جدیدی با عنوان “Home” را در دستور کار قرار داده باشد و شاید این اپ وظیفه مدیریت کردن محصولات شرکای برند ساکن کوپرتینو در زمینه ی لوازم خانگی هوشمند را عهده دار گردد. ضمن اینکه گمان می رود در صورت صحت داشتن این موضوع شاهد عرضه اپلیکیشن مورد بحث در ماه آینده میلادی باشیم.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

یک اپلیکیشن ویژه برای خانه های هوشمند قابلیت آتی iOS

گزارش یاد شده می افزاید کاربران اپل در حال تست کردن اپلیکیشن مذکور بر روی iOS 9 هستند و از طریق آن می توانند اقدام به راه اندازی برخی از ابزارهای خانگی هوشمند جدید نموده، آنها را بر حسب حضورشان در اتاق های مختلف گروه بندی کرده، به اپل TV متصل نمایند و در نهایت محصولات تازه و مشابهی را یافته و خریداری کنند.

اطلاعاتی که در بالا به آنها پرداخته شد نشان می دهد تمرکز اپ Home بیش از آنکه بر روی کنترل یک خانه یهوشمندقرار گرفته باشد به راه اندازی اولیه اش معطوف گشته است.

بر طبق جزئیات موجود نمی توان قضاوت صحیحی صورت داد و برخی منابع بر این باور هستند که اپ مورد اشاره احتمال دارد تنها برای آزمایش های داخلی کمپانی کاربردی بوده و هرگز به صورت عمومی عرضه نگردد. در حالیکه ۹to5Mac می گوید طبق اسناد موجود، Home به کاربران اجازه می دهد اپلیکیشن ها و ابزارهای جدیدی مرتبط به خانه های هوشمند را یافته و آنها را تهیه نمایند، که همین امر خود می تواند دلیلی برای ارائه ی اپ به کاربران عادی باشد.

یک اپلیکیشن ویژه برای خانه های هوشمند قابلیت آتی iOS

ساکنین کوپرتینو علاقه دارند HomeKit نقشی کلیدی و مرکزی را در مورد ابزارهای مختلف خانه های هوشمند ایفا نموده و این امکان را فراهم بیاورد تا چندین دیوایس متعلق به یک خانه بتوانند از طریق iOS به یکدیگر متصل گردند. ضمناً این دیوایس ها از طریق سیری و یا اپ های شخص ثالث به صورت کامل تحت کنترل کاربران قرار خواهند داشت.

نکته در اینجاست تا پیش از این به نظر می آمد که ابزارهای مبتنی بر HomeKit تنها از طریق دستیار صوتی و دیجیتالی اپل یعنی سیری قابل کنترل هستند و راه حلی برای راه اندازی و گروه بندی اولیه شان ارائه نگشته و به همین دلایل، اکنون ارائه ی یک اپ مستقل برای منظور یاد شده راهکاری کاملاً منطقی خواهد بود.

در صورتیکه اخبار پیرامون اپلیکیشن Home صحت داشته باشند ابداً بعید نیست طی کنفرانس توسعه دهندگان اپل که در روز ۱۸ خرداد ماه برگزار می گردد شاهد رونمایی آن باشیم.

ا دیدگاه

  1. جواد

    جولای 6, 2016 در 10:31 ب.ظ

    با سلام
    یک اپلیکیشن ویژه برای خانه های هوشمند قابلیت آتی iOS که این اپلیکیشن طرفداران زیادی داشته و کاربران از این اپلیکیشن بسیار راضی بودند

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار