Connect with us

اپل به زودی از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد

منتشر شده

در

معرفی محصولات جدید اپل به زودی

به زودی در تاریخ 15 سپتامبر 2020 برابر با 25 شهریور ماه، اپل در رویدادی از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد. به طور متوسط اپل سالانه سه یا چهار رویداد رونمایی و معرفی برگزار می کند. یکی از این رویدادها که قطعا در بهار و معمولا در مارچ است، رویداد دیگر کنفرانس توسعه دهندگان در ژوئن می باشد، رویداد بعدی در تابستان و سپتامبر، هر ساله برگزار می شود و اگر بنا باشد اپل مدل جدیدی از آیپد یا مک را معرفی کند یک رویداد هم در پاییز برگزار خواهد شد. با توجه به شرایط شیوع پاندمی کرونا، رویداد بهار امسال اپل هم به صورت آنلاین برگزار شد و ما شاهد معرفی محصولات جدید این کمپانی بودیم. رویداد WWDC 2020 امسال اپل iPadOS، نسخه iOS 14، تلویزیون جدید اپل TvOS 14، MacOS Big Sur و Watch 7 را رونمایی کرد. در این رویداد و پس از آن از هیچ نسخه سخت افزاری این شرکت صحبتی نشد.

رویداد آنلاین 15 سپتامبر اپل

لیست قیمت گجت های اپل

رویداد رونمایی از محصولات جدید اپل در 15 سپتامبر 2020

هر چند اپل در حال برنامه ریزی برای برگزاری مراسم رونمایی خود در روز سه شنبه 15 سپتامبر است، شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه آیفون 12 و مدل های مختلف آن احتمالا در این رویداد نشان داده نخواهند شد. به نظر می رسد این رویداد شامل رونمایی از اپل واچ سری 6 و آیپد ایر جدید خواهد بود. خبرها در حول و حوش آیفون می گویند آیفون های جدید احتمالا در اکتبر 2020 و در رویدادی جداگانه رونمایی خواهد شد. به نظر می رسد در ایونت پاییز محصولات اپل، هوم پد که اسپیکر هوشمند ساخت این کمپانی است در سایزی کوچک تر عرضه خواهد شد و علاوه بر آن یک مدل شارژر بیسیم و یک ایرپاد استودیو نیز رونمایی شوند.

رویداد آنلاین معرفی محصولات جدید اپل در 15 سپتامبر
معرفی اپل واچ و تبلت آیپد ایر جدید در رویداد آنلاین اپل

نسل جدید اپل واچ که به زودی به بازار خواهد آمد نسبت به مدل های قبلی، از لحاظ سخت افزاری پیشرفته تر است و بنابراین قابلیت های اجرایی بهتری خواهد داشت. این مدل در برابر آب و رطوبت مقاومت بیشتری دارد، توانایی مانیتور کردن میزان اکسیژن خون را دارد. همچنین در زمانی که استرس بالا می رود بر اساس بالارفتن میزان ضربان قلب، بر گزینه هایی همچون تمرینات تنفسی برای پایین آوردن سطح استرس تمرکز خواهد داشت. همچنین تبلت اپل در مدل جدید آیپد ایر با یک صفحه نمایشگر با Touch ID در قسمت دکمه پاور و در اندازه 10.8 اینچی عرضه خواهد شد. در مورد رونمایی از مدل جدید آیفون هنوز قطعیتی وجود ندارد و خود اپل هم گزارشی در این مورد ارائه نداده است.

معرفی اپل واچ و آیپد ایر جدید در رویداد آنلاین اپل

در مورد محصولات جدید دیگر اپل هم شایعاتی وجو دارد، مثلا یک مدل تلویزیون جدید اپل به احتمال زیاد در رویداد بعدی معرفی می شود، شایعاتی نیز در مورد یک مک بوک پرو 16 اینچی و یک مک بوک 12 اینچی وجود دارد. ایرتگ که محصول کاملا جدید این کمپانی محسوب می شود هم از محصولاتی است که بر طبق پیش بینی ها، در رویداد آینده معرفی می شود. رویداد جدید رونمایی و اطلاعاتی که اپل در مورد محصولات جدیدش ارائه میدهد را در چند روز آینده و در اخبار آی تی بازار دنبال کنید.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. حنانه

    سپتامبر 23, 2020 در 3:51 ب.ظ

    یکی از آرزو هام شرکت تو رویداد های اپل و سامسونگ و کلا کمپانی های بزرگ بوده و هست، الان این هم انلاین شده بود ای کاش می رفتم چک میکردم چطوریه😂

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار