Connect with us

اپل واچ سری 7 را بهتر بشناسیم

منتشر شده

در

اپل واچ سری 7 را بهتر بشناسیم

در این مقاله قصد داریم تا اپل واچ سری 7 را بررسی کنیم. این ساعت هوشمند که قرار بود نمایشگر و لبه های تختی داشته باشد و کمی متفاوت تر از نسل قبلی خود باشد، با رونمایی آن در رویداد رسمی اپل، فقط اندکی تفاوت را نشان داد. این موضوع وقتی عجیب تر شد که کاربران فهمیدند این ساعت هوشمند اپل، از همان پردازنده ای استفاده می کند که در نسل ششم اپل واچ ها استفاده شده بود.

این مدل جدید به نظر می رسید که چیز جدیدی برای عرضه نداشته باشد چون در طول مراسم رونمایی از آن، به تراشه به کار رفته در آن هم اشاره نشده. پیش فروش Apple Watch Series 7 در سایت اپل آغاز شده است و احتمالا در هفته آینده به بازار روانه خواهد شد. در آخرین رویداد اپل، علاوه بر اپل واچ، آی پد مینی 6 و سری آیفون 13 را هم رونمایی کرد.

تراشه یکسان در اپل واچ سری 7 و سری 6

لیست قیمت اپل واچ

آیا اپل واچ 7 تکرار همان سری 6 ساعت هوشمند اپل است؟

ابهامات زیادی در مورد این ساعت هوشمند وجود دارد. به طور کلی در رویداد های رونمایی و معرفی، مشخصات فنی زیادی علاوه بر مشخصات ظاهری برای کاربران و منتقدان مطرح می شود. اما در رویداد رسمی اپل، خیلی سوالات در مورد نسل جدید اپل واچ مبهم باقی ماند. گذشته از اینکه قرار بود این ساعت هوشمند با ظاهری متفاوت تر عرضه شود و شباهت بیشتری به دو نسل اخیر گوشی آیفون یعنی سری آیفون 12 و سری آیفون 13 داشته باشد.

اما این اتفاق پیش نیامد و ظاهر اپل واچ 7، تقریبا همان اپل واچ 6 است. حالا وبسایت های متعددی این دو سری از اسمارت واچ های اپل را بررسی می کنند و از دل همین بررسی این نکته مخشص شد که تراشه به کار رفته در اپل واچ 7 فرقی با اپل واچ 6 ندارد.  حتی در MacRumors هم تایید شد که نسخه اصلاح شده پردازنده S6 زیر قاب سری ۶ در سری جدید به کار گرفته شده تا حتی از نظر عملکرد کلی هم این دو سری شبیه یکدیگر باشند.

آیا اپل واچ 7 تکرار همان سری 6 ساعت هوشمند اپل است

مشخصات مبهم ساعت هوشمند اپل نسل هفتم

در ساعت هوشمند جدیدی اپل وزن گجت افزایش پیدا کرده است که البته خیلی زیاد نیست. نسخه ۴۱ میلی ‌متری در مدل‌ های آلومینیومی، فولادی ضد زنگ و تیتانیومی بین 5 تا 7 درصد سنگین ‌تر از نسخه ‌های مشابه نسل قبل هستند. در حالی که نسخه ۴۵ میلی ‌متری نیز بین 7 تا 10 درصد سنگین‌ تر هستند. در سری ۷ اپل واچ با یک کابل شارژ سریع مغناطیسی USB-C یک متری همراه آن خواهد بود. همچنین حافظه ۳۲ گیگابایتی داخلی، فناوری بلوتوث ۵.۰ و فناوری فوق باند پهن U1 توسط این ساعت پشتیبانی می شود که حافظه و فناوری ‌های بیسیم مثل بلوتوث کاملاً مشابه نسل گذشته هستند.

مشخصات مبهم ساعت هوشمند اپل نسل هفتم

 در حال حاضر اپل واچ محبوب ترین ساعت هوشمند بازار است اما اگر قرار باشد تغییراتی در آن صورت نگیرد، ممکن است برندهای دیگر بتوانند با خدماتی که به کاربران ارائه می دهند محبوبیت آن را کم کنند. در حال حاضر علاوه بر ساعت هوشمند سامسونگ که یکی از با کیفیت ترین های بازار است، مدل های متعددی از اسمارت واچ در بازار قرار دارد که برای ورزشکاران و کاربران عادی گزینه های مناسبی هستند. این در صورتی است که قیمت های متنوع تر و مناسب تری را عرضه می کنند.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار