Connect with us

اپل واچ 7 با ظاهر جدیدی عرضه خواهد شد

منتشر شده

در

اپل واچ 7 با ظاهر جدیدی عرضه خواهد شد

بر اساس گزارش های اعلام شده اپل واچ سری 7 احتمالا با ظاهر جدیدی عرضه خواهد شد. این سری از ساعت هوشمند اپل علاوه بر ویژگی ها و بهبود های بهتری که نسبت به نسل قبل خود دارد، ظاهر جذاب تری هم به خود خواهد گرفت. این موضوع را اولین بار در ماه سپتامبر یکی از تحلیل گران معروف دیوایس های اپل مطرح کرد. حالا اما یک تحلیل گر و منتقد دیگر به نام Jon Prosser اعلام کرده است اپل ظاهر نسل هفتم از اپل واچ را به نحوی تغییر خواهد داد که شبیه محصولات جدیدش شود. البته مشخص است که این تغییر ظاهری برای ایجاد شباهت بیشتر به آیفون 12 خواهد بود. پس احتمالا اپل واچ 7 باید لبه هی صافی داشته باشد شبیه آنچه در آیفون 12 شاهد هستیم. همچنین ظرافت این سری بیشتر خواهد شد.

طراحی جدید Apple Watch 7 برای استفاده از ویژگی های آن

لیست قمیت ساعت هوشمند اپل

تغییرات اپل واچ سری 7 نسبت به مدل های قبلی

تغییرات ظاهری که در ساعت هوشمند اپل در سری جدید رخ خواهد داد، مربوط به رنگ بندی و ظاهر صفحه نمایش آن می باشد. احتمالا این سری در رنگ بندی های متفاوت و شبیه به رنگ بندی آیفون 12 که بسیار خاص است خواهد بود. اما تغییرات ظاهری در Apple Watch 7 محدود به این تغییرات جزئی نمی شود. یکی از تغیرات اساسی آن مربوط به افزودن ویژگی اندازه گیری میزان قند خون می باشد. به نظر می رسد نسل هفتم اپل واچ دارای قابلیتی غیر تهاجمی برای اندازه‌ گیری میزان قند خون است که افراد دارای دیابت می ‌توانند از آن برای اندازه ‌گیری میزان قند خون خود استفاده کنند.

تغییرات اپل واچ سری 7 نسبت به مدل های قبلی

این اتفاق باعث خواهد شد که افراد دیابتی بدون نیاز به گرفتن خون از خود و قرار دادن این نمونه‌ خون بر روی کاغذ مخصوص و سپس قرار دادن این کاغذ در دستگاه اندازه‌ گیری میزان قند خون، به‌ راحتی از میزان قند خون خود قبل از تزریق انسولین مطلع شوند.

طراحی جدید Apple Watch 7 برای استفاده از ویژگی های آن

نسل هفتم اپل واچ دارای سنسور‌های مخصوصی در قسمت پشتی خود است که می‌ تواند با تابش نور اینفرارد به پوست کاربر میزان قند خون فرد را اندازه ‌گیری کند. بدون شک انجام این کار توسط این ساعت هوشمند باعث خواهد شد که افراد مبتلا به بیماری دیابت از گرفتن نمونه خون و تهیه‌ لیست های دائمی و لازم برای قرار دادن در دستگاه اندازه‌‌گیری قند خون راحت‌ شوند.

طراحی جدید Apple Watch 7 برای استفاده از ویژگی های آن

نکته‌ جالب توجه این است که با وجود اینکه شایعه ‌هایی درباره‌ تلاش شرکت سامسونگ برای اضافه کردن قابلیت سنجش قند خون به صورت غیر تهاجمی به ساعت‌ هوشمند گلکسی واچ ۴ منتشر شده‌ اند، اما اکثر این شایعه ‌ها به ‌تازگی رد شده‌ اند. در صورتی که به احتمال خیلی زیاد این ویژگی در اپل واچ 7 وجود خواهد داشت.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. حمیده اقایی

    می 29, 2021 در 9:32 ق.ظ

    سامسونگ هم تو گلکسی واچ بعدیش میخواد این قابلیت رو اضافه کنه، اپل واچ خیلی خوبه و من معتقدم اگه گوشی اپل دارین حتما از ساعت هوشمند برند خودش استفاده کنید، کلا هم ساعت هوشمند و ایرپاد و ابزار جانبی تک برندی استفاده کنید که قابلیت ارتباط داشته باشه

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار