تجهیزات شبکه

اکسس پوینت Xclaim محصول آمریکا با پشتیبانی 100 کاربر همزمان

اکسس پوینت های ایکس کلیم Xclaimمحصول آمریکا با پشتیبانی 100 کاربر همزمان وهمراه با نرم افزار مدیریت شبکه رایگان بوده و رویکردی نوین به شبکه وای فای برای کسب و کارهایی که نیازمند استفاده از چنین شبکه ای هستند را دارا می باشد. اکسس پوینت های Xclaim بهترین کارایی ، بیشترین سادگی و قیمت رقابتی را در کنار ابزارهای نرم افزاری مدیریت شبکه (Harmony و Cloudmanager ) کامــلاً رایــگان به تجــارت ها و کاربران هدیه کرده است.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

اکسس پوینت Xclaim

کسب و کارهای کوچک و متوسط توان مالی پرداخت هزینه شبکه های وای فای سازمانی که قابلیت سرویس دهی به تعداد زیادی از کاربران همزمان با قابلیت اطمینان بالا دارند،را ندارند از طرفی این نوع کسب و کارها جهت جلب رضایت مشتریان و رونق کسب و کار نیاز دارند تا شبکه وای فای قابل اطمینانی از جهت سرویس دهی به مشتریان وهمچنین زیرساخت های کسب و کارخود داشته باشند. Xclaim یک نگاه تازه و رویکردی نوین به شبکه وای فای است که در کنار ایجاد یک شبکه وای فای با ظرفیت و قابلیت اطمینان بالا ، هدیه معقول و قابل پرداختی را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط به ارمغان می آورد. برخی از کسب و کارهای که نیازمند استفاده از چنین شبکه ای هستند عبارتند از :کافی شاپ ها رستوران ها، سالن های آرایش و پیرایش، باشگاه های ورزشی، مراکز آموزشی ،کتابخانه ها ، کارواش ها و …

اکسس پوینت Xclaim

مزایای استفاده از شبکه وای فای Xclaim

ســادگـی شــبکه

– معماری شبکه وای فای چند اکسس پوینتی بدون نیاز کنترلر شبکه
– دارای نرم افزار مدیریت شبکه کاملاً رایگان تحت سیستم رایانش ابری ( Cloud Management )
– دارای نرم افزار مدیریت شبکه موبایل کاملاً رایگان ( هارمونی Harmony )
– انجام تنظیمات به صورت Wisard و به سادگی
– مشاهده وضعیت شبکه از طریق داشبورد سیستم رایانش ابری

قابلیت های شبکه وای فای سازمانی

– پشتیبانی از 100 کابر همزمان در هر اکسس پوینت
– دارای قابلیت های وای فای سازمانی که در اکسس پوینت های معمول یافت نمی شود.
– قابلیت گسترش و انعطاف پذیری نامحدود
– امــکان مدیریــت شــبکه وای فــــــای تحــــت یـــک نام ( Single SSID ) یا چند نام ( Multi SSID )

قیمت رقابتی

– قیمت کاملاً رقابتی با انواع اکسس پوینت های مشابه
– دارای ابزارهای مدیریتی کاملاً رایگان
– بدون نیاز به هرگونه مجوز نرم افزاری (Software License)
– بدون نیاز به هرگونه سخت افزار یا نرم افزار جانبی
– دارای یکسال گارانتی تعویض سروشان در سراسر کشور

اکسس پوینت Xclaim

معرفی اکسس پوینت های ایکس کلیم تجهیزات شبکه ساخت آمریکا :

Xi-1 اکسس پوینتی جهت نصب در فضای داخلی و توزیع پهــــنای باندی معادل 300Mbps بین حداکثر 100 کاربر همزمان است. این اکـسس پوینت در کـنار ظاهر زیــبا ، نصب و راه اندازی ساده ، بســـیار ارزان قیمت است.

Xi-2 عضو دوم خانواده اکسس پوینت های Xclaim اسـت که جـــهت نصـب در فــضای داخلی و تــوزیع 600Mbps پهنای باند بین حــداکثر 100 کاربر همزمان طراحی شده است.

Xi-3 عضو سوم خـانواده اکسـس پوینـــت های Xclaim  اسـت که جـهت نصب در فضای داخلی و توزیع 1.167Gbps پهنای باند تحت استاندارد 802.11ac بین حداکثر 100 کاربر همـزمان طراحی شده است.

Xo-1 تنها عضو خانواده اکسس پوینت های Xclaim  است که با بهره مندی از استاندارد IP67 قابـلیت نصب در فـضای آزاد را دارد و مــی تواند 1.167Gbps پهــنای باند را بیــن 100 کـاربر همزمان توزیع کند.

اکسس پوینت Xclaim

نرم افزار های مرتبط با اکسس پوینت های Xclaim

Harmony

نرم افزار Harmony به عنوان یک .MobileApp که جهت نصب روی سیستم عامل های Android و iOS طـراحی شده است، توان مدیریت یک شبــکه وای فای با تعداد 10 اکسس پوینت را داراست. نصب و راه اندازی آسان ، انجام تنظیمات مبتنی بر Wisardومدیریت شبکه با استفاده از تلفن همراه هوشمند یا تبلت از مزایای استفاده از این نرم افزار کاملاً رایگان است.

Cloud Management

نرم افزار رایانـش ابری مدیریت شبـکه وای فای Xclaim که به صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران Xclaim قرار گرفته است تـوان مدیریت تعداد نامحدودی شبکه وای فای با تعداد نامحدودی اکسس پوینت را دارد. این نرم افزار بدون ایجاد مــحدودیت جـغرافــیایی در کنــار سادگی غیر قابل وصف و طراحی کارآمد یکی از بزرگتـــرین نقاط قوت راهکار وای فای Xclaim محسوب می شود.

اکسس پوینت Xclaim

مديريت %100 Cloud رايگان براى Wi-Fi كسب و كار هاى تجارى

CloudManager اكس كليم راهكار مديريتى بر پايه رايانش ابرى ست كه تركيبى از قابلـيت هاى برتر، ظرافت، سادگى و ويژگى هاى واى فاى سازمانى را براى مديريت بهــتراكسس پوينـتهاى Xclaim فراهم كـرده است. با داشـتن طراحى قدرتمـند، امــن و كاربردى، صاحـبان كسـب و كار مى توانند بدون محدوديت در تعــداد اكســس پوينـت هاى Xclaim در هــر جاى دنـيا و با هـر دستـگاهى و هر مرورگـرى آنـها را مديريت كنند. CloudManager بگـونه اى طراحـى شـده كه براحتــى قابل استــفاده باشد و مصــرف كنـند گان شبكه هاى وايـرلس داخلى و راه دور اكسس پوينت هاى Xclaim را در عرض چند دقيقه بطور كامل مديريت كنند.

مزايــایCloudManager

زيبايى و سادگى واسط گرافيكى

– تنظيم و شروع به نظارت شبكه در كمتر از 5 دقيقه
– بى واسطه و ساده و در عين حال رابط كاربرى قدرتمند

با ثبات و قابل اطمينان

– زير ساخــت رايانــش ابـرى با ثــبات و قدرتمــند
– قابليــت كنـــترل خــرابى
– طــراحى با سطــوح دستــرسى بالا

رايگان

– رايانــش ابرى (CloudManager) رايگان
– بدون نيــاز به مجــوزات اضــافى (License Free)
– بــدون نيـاز به اشتـراك سالـيانه يا ماهـانه

مديريت متمركز

– يك پرتال مديريتى متـمركز براى تعداد نامحـدودى اكسس پوينت
– كنترل از راه دور اكسس پوينت ها و شبكه واى فاى Xclaim
– متمركز، تنظيمات امن، تعمير و نگهدارى سياست هاى شبكه واى فاى
– قابليت دسترسى از هر دستگاه / پلت فرم

اشباع نشدنى و قابليت گسترش نامحدود

– بــدون محدوديت در تعــداد مكــــان ها يا تعــداد اكسس پوينت ها

آناليز و نظارت

– نظارت و گزارش دهى قدرتمند

اکسس پوینت Xclaim

ويژگى های CloudManager

– متمركز و قابليت مديريت تنظيمات اكسس پوينت اكـس كلـيم
– قابليت تنظيم تعداد نامحدود اكسس پويـنت هاى اكـس كليـم
– قابلـــيت تنـــــــــظيم چنــدين شبكــــه / SSID / WLAN
– فيلترينگ هوشــمند، گزارش دهـى بوسيله تگ هاى سـفارشى براى هر اكسس پوينت يا شبكه
– ويرايــش اكســـس پوينــت / شبكه براى اصـلاح پارامتـــرها • قابليت نمــايش وضعيت زنده هــمه اكســـس پوينـــــت ها
– بروزرسانى آمار اكسس پوينت ها بر اساس فواصل زمانى معين و در زمان هاى تعيين شده
– نشــــان دادن تمــام آمار شبـــكـه در صفــــحه داشبـــورد
– نگه داشتن 7 روز داده هاى شبكه كه مى توان گزارش گـرفت و بعد دانلود كرد يا به يك ايميل ارسال شود
– قابليت ارسال ايميل يا پيامك به كاربران تعريـف شده زمانى كه شرط هاى تعيين شده توسط كاربر اتفاق افتاد
– كار با همه اكسس پوينت هاى Xclaim

اکسس پوینت Xclaim

جزئيات ويژگى هایCloudManager

مديريت از راه دور اكسس پوينت هاى Xclaim مديريت چندين سايت اشباع نشدنى و قابليت گسترش نامحدود (Scalability) رايانش ابرى Xclaim اين امكان را به مصرف كنندگان مى دهد بدون در نظر گرفتن اينكه اكسس پوينت هاى اكس كليم كجا هستند، آنهــا را اضافه و نصب كنند. براى مديريت Xclaim مى توان به پورتال CloudManager از هر شبكه متصل اينترنت استفاده نمود .

مدیریت چندین سایت

با يك بار ورود به سيسـتم CloudManager مديريت يك يا چنـدين شبـكه Xclaim بدون محدوديت جغرافيـايى امكان پذير است، و ايـن موضوع بدون در نظر گرفتن اين است كه صاحبان كسب و كار در يك محل چندين اكسس پوينت يا در چندين محل يك يا چندين اكسس پوينت دارند.

اشباع نشدنى و قابليت گسترش نامحدود (Scalability)

CloudManager مى تواند تعداد نامحدودى اكسـس پوينـت Xclaim، چه از يك مـكان با يك اكسـس پوينت يا بيش از هـزار مـكان با 100 اكسس پوينت يا بيشتر را پشتيبانى كند.

آناليز تاريخچه و گزارشات

CloudManage يك هفته تاريخچه داده هاى اكسس پوينت را ذخيره مى كند كه در همان لحظه هم داده ها قابل مشاهده هستند. علاوه بر اين CloudManage شامل تنظيمات پيش فرض براى مديريت گزارشات است كه ميتواند اين گزارشات را دانلود يامستقيم به نرم افزار ديگرى انتقال داده يا ايميل شود.

دسترسى هر كلاينت

CloudManager از رابط مرورگر وب استفاده مى كند و به هر مرورگر تلفن هوشمند، تبلت و كامپيوتر اجازه دسترسى مى دهد. اين رابط كاربرى بطور خودكار با نوع دستگاه كاربران هماهنگ مى شود تا از حداكثر انعطاف پذيرى براى مديريت اكس كليم مطمئن باشد.(Responsive web interface)

پشتيبانى از تمامى محصولات XClaim

CloudManager با همه اكسس پوينــت هاى Xclaim كار مى كند. قبلا، مصرف كنـندگان Xclaim اكسس پوينت هايشــان را با نرم افزار رايگان و قابل دانلــود Harmony مديـــريت مى كردند. اين نرم افزار منحصرا براى اكسس پوينت هاى اكس كليم استفاده مى شود كه هم با دستــگاه هاى iOS و هم اندرويدى كار مى كند. كســانى كه اكس كليم دارند يا كاربران جديد آن هستند مى توانند علاوه بر استـفاده از Harmony، براحــتى و بدون هيچ هزينه اضــافى به مديريت رايانش ابرى اكس كليم يعنىCloudManager منتقل شوند.

اشتراك 100% رايگان

بجز هزيـنه اكسـس پوينــت هاى Xclaim هيچ هزينــه اضــافى براى اشتـراك ماهانه يا سالانه وجـودندارد. CloudManager شامل انجمن پشتيبانى Xclaim ونرم افــزار ارتقاء يافتــه است كه هر دو آن براى دسترسى و استفاده كاربران كاملارايگان است.

داشبورد بروز

CloudManager براى داشتن يك داشبورد بروز و قدرتمند به كاربران يك ديده ازبالا مىدهد. داشــبورد بـگونه اى بصرى و با حســـاسيت طراحى شده است كه هر اطلاعات احتمالى كه كاربران به آن نياز دارند درصفحه داشبورد بدون باز كردن صفحه جديد وجود داشته باشد.

فهميدن مشكلات قبل از اتفاق افتادن

CloudManager با داشتن الگوريتم هاى اختـــصاصى، پارامــترهاى زيادى را از همه اكسس پوينت ها مى گيرد و يك پارامتر سالـم توليد مى كند. اين به مدير يك ديد مبتكرانه بى سابقه براى نگهدارى شبكه بى سيم مى دهد تا قبل از اينكه اتفاقى پيش بياد اقدامـات لازم براى اصلاح مسائل انجام شود.

لینک معرفی نمایندگی فروش انحصاری تجهیزات شبکه Xclaim در ایران جهت خرید محصولات و اخذ نمایندگی :

شرکت سروشان

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. از اکسس پوینت Xclaim اصلا راضی نیستم مطمئنید آمریکایی هستش ؟ 50 تا کاربر هم جواب نمیده چه برسه به 100 کاربر

  2. ممنون از این اطلاعات کامل آی تی بازار.
    این اکسس پوینت Xclaim آمریکایی که 100 کاربر رو به صورت شبکه پشتیبانی میکنه برنامه عالی برای دانشگاه ها ، آموزشگاه ها و… هست.
    برخلاف تصورات Xclaim کاملا رایگانه . فقط ای کاش میگفتید چطور میشه تهیش کرد.؟

  3. سلام
    اکسس پوینت های ایکس کلیم Xclaim محصول آمریکا با پشتیبانی 100 کاربر همزمان و همراه با نرم افزار مدیریت شبکه رایگان بوده و رویکردی نوین به شبکه وای فای برای کسب و کارهایی که نیازمند استفاده از چنین شبکه ای هستند را دارا می باشد. اکسس پوینت های Xclaim بهترین کارایی ، بیشترین سادگی و قیمت رقابتی را در کنار ابزارهای نرم افزاری مدیریت شبکه (Harmony و Cloudmanager ) کامــلاً رایــگان به تجــارت ها و کاربران هدیه کرده است

  4. سلام چقدر خوب که یک اکسس پوینت میتونه همزمان 100 تا کاربر رو پشتیبانی کنه،چه مزایای خوبی هم برای استفاده از شبکه وای فای Xclaim تو بخش اخبار آی تی سایت آی تی بازار گفتید مثل: مشاهده وضعیت شبکه از طریق داشبورد سیستم رایانش ابری، انجام تنظیمات به صورت Wisard و به سادگی، قیمت کاملاً رقابتی با انواع اکسس پوینت های مشابه، و کلی مزیت خوب دیگه.سپاس.

  5. اکسس پوینت آمریکایی !!! اکسس پوینت حرفه ای ایکس کلیم ولی ساخت اجنبی!!! آی تی بازار پس تکلیف این همه شهید چی میشه ما اکسسپوینت افغانی بی کیفیت می خوایم

  6. تجهیزات شبکه آمریکایی هرچی باشه ارزشمنده امشب ته آمار اکسس پوینت حرفه ای ایکس کلیم رو در میارم و بهتون خبر میدم دمت گرم آی تی

  7. محصولات و تجهيزات شبکه آمريکايي مثل اکسس پوينت ايکس کليم مطمئن باشيد بخوبي جا ميوفته مثل تجهيزات شبکه سيسکو که در بازار شبکه ايران بسيار پر طرفداره چون آمريکايي و بسيار با کيفيته

  8. از اطلاعات جامع و کامل شما ممنون. به نظر میاد اکسس پوینت های ایکس کلیم در نوع خود از بهترین ها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا