قطعات کامپیوتر

ایرپادز 3 اپل به قابلیت حذف نویز مجهز شد

طبق خبرهای منتشر شده کمپانی اپل تصمیم دارد نسل سوم AirPods خود را با قابلیت حذف نویز تا پایان سال جاری راهی بازار قطعات کامپیوتر نماید؛ البته این گزارش با شایعات مبنی بر به تعویق افتادن ارائه AirPods 3 در تناقض می باشد.

ایرپادز 3 اپل رونمایی شد

کمپانی Apple پایان سال 2019 میلادی را برای ارائه ایرپادز نسل سوم خود اختصاص داده است؛ و قابلیت حذف نویز جزء یکی از ویژگی های جدید این هندزفری های بدون سیم جدید اپل محسوب می شود که در فروش این محصول می تواند تاثیر چشمگیری داشته باشد.

شرکت تایوانی Inventec ایرپادز 3 اپل مونتاژ می کند:

مونتاژ کننده اصلی AirPods 3 بر عهده شرکت تایوانی Inventec خواهد بود البته تامین بخشی از سفارشات این هندزفری جدید اپل را نیز شرکت چینی Luxshare Precision انجام خواهد داد. گزارش امروز دیجیتایمز ادعا می کند که Apple با اضافه کردن این قابلیت حذف نویز در نسل سوم AirPods خود، از رقبای فعال خود در حوزه هندزفری های بدون سیم پیشی خواهد گرفت؛ چرا که افزودن این قابلیت چالش های طراحی و مونتاژ جدیدی را ایجاد خواهد کرد.

شایعه معرفی ایرپادز 3 اپل در پایان سال 2019

تکنولوژی حذف نویز اگرچه فناوری جدیدی نمی باشد، اما پیاده سازی و کنترل آن دشوار برای شرکت ها دشوار خواهد بود. علاوه بر این، هدست هایی هایی که از قابلیت حذف نویز بهره می برند توان بیشتری مصرف می کنند و باید دید که اپل چگونه می تواند مصرف توان را کاهش دهد.

تاریخ معرفی ایرپادز 3 اپل مجهز به حذف نویز

شرکت Inventec در جایگاهی قرار دارد که به راحتی می تواند چالش های ساخت AirPods 3 را رفع نماید؛ این سازنده به خاطر تجربیات فراوان در حوزه مونتاژ، شانس بیشتری برای گرفتن سفارشات مونتاژ اپل نسبت به شرکت Luxshare Precision خواهد داشت. البته این دو شرکت سهم برابری از سفارشات Airpods 2 که ماه گذشته به بازار قطعات کامپیوتر عرضه شد، دارا می باشند، ایرپادز 2 اپل دارای قابلیت شارژ بدون سیم و Siri است که کمپانی Apple این ویژگی ها را به صورت آپشن اضافی بر روی آن قرار داده است.

ایرپادز اپل در جای مخصوص خودش

مارک گورمن از کمپانی بلومبرگ نیز ادعا کرده است که نسل سوم AirPods اپل، می تواند قابلیت حذف نویز و همچنین یک طراحی جدید داشته باشد. علاوه بر این احتمال می رود که نسل جدید هندزفری های بدون سیم اپل قابلیت مقاومت در برابر آب بیشتری داشته باشند. اگرچه گورمن معتقد است که با توجه به تاخیر یک ساله نسل دوم AirPods، تاریخ عرضه این هندزفری های بدون سیم به تعویق افتاده و AirPods 3 تا سال 2020 راهی بازار قطعات کامپیوتر نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا