Connect with us

ایرپادز 3 اپل تا ماه آینده رونمایی می شود

منتشر شده

در

ایرپادز 3 اپل تا ماه آینده رونمایی می شود

بر اساس اطلاعات و گزارشاتی که اپل منتشر کرده است ایرپادز 3 اپل تا ماه آینده معرفی خواهد شد. ایرپادز یا هندزفری بدون سیم اپل از سال 2016 وارد بازار شد. این Air Pods اوایل مورد تمسخر شرکت های دیگر قرار گرفت، اما همچون اکثر محصولات اپل باعث شد دیگران از آن ایده برداری کنند و مدل های شبیه به آن را بسازند. مدل های تقلبی از ایرپادز اپل هم به تعداد زیادی به عنوان کپی های بی کیفیتی ساخته شدند که حتی از لحاظ ظاهری هم تفاوت های عمده ای با ایرپادز اصل دارند. مدل های تقلبی از لحاظ جنس و کیفیت صدا هم کاملا متفاوت با مدل اصلی می باشند.

ایرپادز 3 با قیمت پایین تر از ایرپادز پرو عرضه می شود

لیست قیمت هندزفری بلوتوث اپل

هندزفری بی سیم Air Pods 3 گجت محبوب اپل

از همان اوایل تولید این گجت‌ که با نام ایرپادز توسط شرکت اپل عرضه شدند، این نوع هندزفری بلوتوث به دلیل داشتن قابلیت TWS یا صدای استریو بی ‌سیم واقعی، بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفتند. بعد از گذشت چندین سال هم این گجت به یکی از محبوب‌ ترین محصولات شرکت اپل تبدیل شد. اپل در سال ۲۰۱۹ یک مدل از هدفون بی‌ سیم خود را با نام Air Pods Pro معرفی کرد. این گجت طراحی نسبتا متفاوتی با نسخه ‌های قبلی داشت و همچنین گران ‌تر بود، اما به دلیل وجود قابلیت جدید Noise Cancellation، این هندزفری بلوتوث هم مورد توجه کاربران قرار گرفت.

هندزفری بی سیم Air Pods 3 گجت محبوب اپل

تفاوت ایرپادز 3 با نسل قبلی ایرپادزهای اپل

به تازگی اطلاعاتی مبنی بر معرفی یک گجت جدید با نام اپل ایرپادز ۳ منتشر شد، همانطور که از نام این گجت مشخص است، نسخه سوم این سری خواهد بود و همچنین گفته می ‌شود که Air Pods 3 از قابلیت‌ های مشابه Air Pods Pro استفاده خواهد کرد، اما قیمت پایین تری خواهد داشت. با توجه به اطلاعات منتشر شده، اپل ایرپادز ۳ طراحی مشابهی با نسخه ‌های قبلی هندزفری بلوتوث اپل خواهد داشت و همچنین گفته می‌ شود که این گجت کوچک‌ تر از نسخه قبلی خود خواهد بود. این بدان معنی است که اپل ایرپادز ۳ کوتاه ‌تر از ایر پادز پرو خواهد بود و از کیس شارژ کوچک‌ تری هم بهره خواهد برد.

تفاوت ایرپادز 3 با نسل قبلی ایرپادزهای اپل

با توجه به اطلاعات منتشر شده اپل ایرپادز ۳ از قابلیت ‌های ایرپادز پرو استفاده خواهد کرد و این بدان معنی است که این گجت از قابلیت حذف صدا‌های اضافی (Noise Cancellation) و قابلیت صدای شفاف (Transparency Mode) پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌ شود که Air Pods 3 با قیمت مناسب ‌تری مانند قیمت زمان عرضه ایرپادز سری ۲، معرفی شود و انتظار می‌ رود که اپل ایرپادز ۳ در اوایل ماه مارس (فروردین) به بازار عرضه شود.

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. فهیم آزاد

    فوریه 27, 2021 در 9:59 ق.ظ

    ایرپادز 3 اپل عالیه، کلا ایرپادز نه نویز میندازه نه صدارو کم و زیاد میکنه و تازه خیلی زود هم شارژ میشه و اذیتت نمیکنه، نسبت به هنذفری بلوتوثی های دیگه که به همه گوشی های اندروید و IOS میخوره این هنذفری از همه بالاتره و هرچی هزینه کنی ضرر نمیکنی

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار