لپ تاپ

ایسوس با ZenBook Pro UX501 حریف قدرتمندی برای مک بوک

ایسوس با ZenBook Pro UX501حریف قدرتمندی برای مک بوک:ایسوس به تازگی از الترابوک قدرتمند خود یعنی ZenBook Pro UX501 پرده برداشت؛ واضح است که ایسوس این الترابوک را مستقیماً برای رقابت با مک‌بوک پرو اپل روانه بازارها کرده است، الترابوک جدید ایسوس فقط 2 سانتی‌متر ضخامت دارد و با طراحی و سخت افزار بی‌نظیر خود دل هر کسی را می ‌برد!

ایسوس با ZenBook Pro UX501 حریف قدرتمندی برای مک بوک

UX501 از بدنه آلومینیومی بهره می‌برد که باعث سبک‌تر و لوکس‌تر شدن آن می‌شود؛ صفحه نمایش 15.6 اینچی این الترابوک رزولوشن 4K را داراست و همچنین از تراکم پیکسلی 282 پیکسل در هر اینچ بهره می‌برد. پشتیبانی از فناوری های VisualMaster و MultiTouch از دیگر امکانات صفحه نمایش ux501 می‌باشند.در ادامه بااخبار آی تیبازار همراه باشید.

پردازنده این الترابوک intel Core i7 4720HQ است که در حالت عادی بر روی فرکانس 2.6 گیگاهرتز تنظیم شده است که در حالت بوست تا 3.6 گیگاهرتز افزایش می‌یابد؛ ایسوس در UX501 از یک SSD 512GB استفاده کرده است که در کنار 16 گیگابایت رم عملکرد بی عیب و نقص ZenBook Pro ux501 را تضمین می کنند، به ادعای ایسوس SSD این لپ تاپ سرعتی برابر با 1.4 گیگابایت بر ثانیه برای خواندن و نوشتن اطلاعات دارد!

ایسوس با ZenBook Pro UX501 حریف قدرتمندی برای مک بوک

کارت گرافیک اینلپ تاپNvidia GeForce GTX 960m به همراه 2 گیگابایت حافظه GDDR5 می‌باشد؛ از دیگر امکانات این لپ تاپ می‌توان به پشتیبانی از WI-FI با استاندارد ac 802.11، بلوتوث نسخه 4.0، نور پس‌زمینه صفحه کلید، یک پورت HDMI، کارتخوان، سه پورت usb 3.0 و یک پورت Thunderbolt نسخه 2.0 اشاره کرد.

این الترابوک ابعادی برابر با 38x25x2 سانتی متر دارد و وزن آن در حدود 2.2 کیلوگرم است؛ باتری ux501 در ویندوز 8.1 با استفاده معمولی حداقل 6 ساعت دوام می‌آورد که برای چنین الترابوکی با این صفحه نمایش و سخت افزار رقم بسیار خوبی محسوب می‌شود.

ایسوس با ZenBook Pro UX501 حریف قدرتمندی برای مک بوک

ZenBook Pro UX501 هم‌اکنون با قیمت حداقل 1799 دلار برای فروش در دسترس می‌باشد؛ انتظار می رود طی ماه های آینده قیمت این الترابوک کاهش پیدا کند البته در حال‌حاضر هم با توجه به صفحه نمایش و سخت افزار بیرقیب این “الترابوک”، 1799 دلار رقم نسبتا خوبی به‌شمار می‌رود!

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. ایسوس باز هم تواسنت با محصول جدید حود که این بار یک لپ تاب می باشد دل همه کاربران خودی و غیرخودی را بدست آورد لپتاب UX501 ایسوس همانطور که در ای تی بازاراشاره شده کار خود را برای مقابله با مک بوک شروع کرده. امکاناتی چون سرعت بوست 3.6 ، رم gddr5 و صفحه نمایش عالی و دوام باطری خوب و قیمت مناسب می تواند رقیب سرسختی برای مک بودک باشد البته به هیچ وجه از طراحی و زیبایی بدون نقص ایسوس برای چشم نوازی هم نمی توان گذاشت

  2. با سلام
    ایسوس با ZenBook Pro UX501 حریف قدرتمندی برای مک بوک. این مک بوک دارای طراحی زیبا و طریف است که از پردازنده و حافظه ی خوبی برخوردار است و قیمت این مک بوک حداقل 1799 است که قیمت گرانی دارد ولی در عوض اماکانت زیادی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا