Connect with us

ایکس باکس سری اس رسما معرفی شد

منتشر شده

در

ایکس باکس سری اس به طور رسمی توسط مایکروسافت معرفی شد

کمپانی مایکروسافت پس از اینکه تصاویری از Xbox-S به بیرون درز پیدا کرد، این کنسول جدید مایکروسافت را به طور رسمی معرفی کرد. همچنین در مورد تاریخ عرضه و قیمت کنسول جدید مایکروسافت هم اطلاعاتی را در اختیار علاقمندان قرار داد. از مدتی پیش شایعاتی در مورد کنسول ایکس باکس سری اس شنیده می شد و گفته می شد این کنسول دیجیتالی بوده و کوچک ترین کنسول مایکروسافت به حساب می آید. اما بعد از لو رفتن تعدادی از عکس های این کنسول، مایکروسافت ترجیح داد این کنسول را به طور رسمی معرفی کند تا به شایعات پایان داده و در واقع اطلاعات صحیحی از آن را در اختیار علاقمندان کنسول بازی مایکروسافت قرار دهد. اطلاعات فنی دیگر در مورد کنسول بازی سری اس ایکس باکس و این مدل دیجیتالی نسل نهمی در دسترس نیست.

ایکس باکس سری ایکس کوچکترین کنسول مایکروسافت

لیست قیمت ایکس باکس

مشخصات کنسول سری اس ایکس باکس

در ویدئوی کوتاهی که توسط مایکروسافت منتشر شد، کاربران به یک سری از اطلاعات در مورد این ایکس باکس دست پیدا کردند. کنسول بازی مایکروسافت در این ویدئو نشان داده شد و بعد از آن نیز اطلاعاتی در مورد آن منتشر شد. بر اساس این اطلاعات، مشخصات فنی Xbox-S خیلی شبیه به مدل قبلی محصول مایکروسافت است و قابلیت های بسیار مشابهی با آن دارد اما با این تفاوت که کوچک ترین کنسول مایکروسافت لقب گرفته است. این کنسول بازی برخلاف ساز کوچکش توان بالایی در اجرای بازی ها دارد از جمله اجرای بازی با کیفیت 1440P در نرخ فریم 120 فریم بر ثانیه و با کیفیت 4K از توانایی های آن است. هرچند این نرخ فریم 60 درصد ضعیف تر از سری ایکس خواهد بود اما همچنان کنسول محبوبی برای گیمرها خواهد بود. از ویژگی های دیگر این کنسول می توان به تکنولوژی رهگیری پرتو یا Ray Tracing اشاره کرد.

مشخصات فنی ایکس باکس اس

قیمت و زمان عرضه Xbox-S

از همان آغاز شایعات در مورد عرضه کنسول ایکس باکس سری اس، واضح بود که مایکروسافت این کنسول بازی را در پاسخ به نسخه دیجیتال پلی استیشن 5 سونی تولید خواهد کرد. زیرا برای همه روشن بود که مایکروسافت تمرکز اصلی خود را بر روی کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس خواهد گذاشت که به مراتب قدرتمند تر از سری اس خواهند بود. در هر صورت بنا بر اطلاعاتی که به دست آمده، کنسول جدید مایکروسافت در تاریخ 10 نوامبر، چیزی کمتر از دو ماه دیگر به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن نیز حدود 300 دلار در نظر گرفته شده است. باید دید کوچکترین عضو خانواده مایکروسافت تا چه اندازه می تواند کاربران و علاقمندان کنسول های بازی را راضی کند.

قیمت و تاریخ عرضه ایکس باکس سری اس

دانش آموخته زبان انگلیسی و روانشناسی هستم. چندین مقاله در زمینه های مختلف منتشر کرده ام و به مباحث حوزه فناوری اطلاعات بسیار علاقمند هستم. تولید محتوا از علائق اصلی من بوده و در حال حاضر در این حوزه فعالیت می کنم. همکاری با آی تی بازار و تیم حرفه ای این مجموعه از افتخارات کارنامه کاری من می باشد.

ا دیدگاه

  1. آرتین

    سپتامبر 23, 2020 در 3:40 ب.ظ

    اینقدر قیمت کنسول ها تو ایران بالا رفته که فقط میتونم بگم عکسش چقدرخوشگل و جذابه، و بعد برم با آتاری خودم بازی کنم و تصور کنم ایکس باکس اسه، خوبخ دیگه قوه تخیلم هم بالا میره

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی اخبار
آرشیو اخبار